در نهایت، شخصی از تئوری های اقتصادی پارتو برای یافتن بهترین مسابقه Mario Kart 8 استفاده کرد

Menu

چه کسی شب‌های بی‌خوابی را سپری نکرده و به این فکر نکرده است که اگر نظریه‌های ویلفردو پارتو (اقتصاددان ایتالیایی اوایل قرن بیستم) را در مورد ماریو، قهرمان پرش ارتفاع ایتالیا در قلمرو قارچ و فیل‌بازی نیمه‌وقت به کار ببریم، چه اتفاقی می‌افتد؟ دانشمند داده Antoine Mayerowitz، PhD، با این سوال قدیمی مقابله کرد، و کار حاصل راهی عینی برای گفتن بهترین ها به ما ارائه می دهد. Mario Kart 8 ترکیب های مسابقه ای نکته: مطمئناً همینطور است جهنم Koopa Troopa نیست.

هنگامی که گزینه های ساخت (شامل آمار راننده و جزئیات مختلف خودرو) را تجزیه می کنید Mario Kart 8 Deluxe، بیش از 700000 ترکیب ممکن وجود دارد. بله اما هنگامی که موارد تکراری را که فقط از نظر ظاهری متفاوت هستند حذف کردید، می توانید آن را به “فقط” 25704 احتمال محدود کنید. چگونه آن را محدود می کنید تا بهترین مسابقه را از آنجا پیدا کنید؟ آقای پارتو وارد شوید.

تئوری های پارتو، به ویژه جبهه پارتو، به ما کمک می کند تا از پیچیدگی های انتخابی عبور کنیم. آنها می توانند راه حل هایی را با متعادل ترین نقاط قوت و کمترین مبادله مشخص کنند. کار پارتو در مورد کارایی و اثربخشی است. حالا داریم صحبت می کنیم.

ماریو در کت و شلوار تانوکی (مانند راکون) خود، به هوا می پرد و الاغ خود را از بالای آفرود راه راه خود بیرون آورده است.ماریو در کت و شلوار تانوکی (مانند راکون) خود، به هوا می پرد و الاغ خود را از بالای آفرود راه راه خود بیرون آورده است.

نینتندو

هنگام انتخاب یک مسابقه ماریو کارت، باید آمار آنها را برای سرعت، شتاب، هندلینگ، وزن، آفرود و مینی توربو در نظر بگیرید. این مقدار زیادی برای وزن کردن است.

حتی اگر تصمیم بگیرید که سرعت و شتاب از همه مهمتر هستند، باز هم با عدم تعادل مواجه هستید. به عنوان مثال، وسوسه انگیز است که همه چیز را با سرعت انجام دهید (مانند Bowser یا Wario)، اما آنها شتاب ضعیفی دارند. با این حال، اگر به جای آن شتاب را در اولویت قرار دهید (مثل Baby Mario یا Dry Bones)، ممکن است با افزایش سریع آن فلات با حداکثر سرعت ضعیف مواجه شوید.

در همین حال، برخی از مسابقه‌دهنده‌ها همیشه در مهم‌ترین آمارها تسلط دارند – به این معنی که تعادل سرعت و شتاب آنها به طور مداوم عقب است. Koopa یکی از نمونه های آن است، بنابراین اگر به برنده شدن اهمیت می دهید او را انتخاب نکنید. (اما شما کاملاً می توانید او را انتخاب کنید زیرا او چشم های حشره ای زیبا و پوسته ای جذاب دارد.)

مسابقه ماریو در پیست نئون در Mario Kart.مسابقه ماریو در پیست نئون در Mario Kart.

نینتندو

تجزیه و تحلیل جلوی پارتو Mayerowitz به شما امکان می دهد امکانات خود را به 14 کارآمدترین کاهش دهید. و به نظر می رسد که بازیکنان برتر بازی به چیزی علاقه داشتند: یکی از ترکیبات با ایده آل ترین تعادل سرعت، شتاب و مینی توربو این است. گربه هلو رانده تدی باگی، لاستیک های غلتکی و گلایدر ابری است – یکی از مواردی که قبلاً مورد علاقه است Mario Kart 8 رقبا

البته، اگر این ترکیب، فنجان چای شما نیست، موارد دیگری وجود دارند که به شما امکان می دهند در محدوده بهینه جبهه پارتو بمانید. مانند یوروگیمر اشاره می کند، Donkey Kong، Wario (آماده آماده قدیمی من، بیشتر به این دلیل که او مرا می خنداند) و Princess Peach اغلب به عنوان راننده برجسته می شوند، و شما می توانید از فیلدهای داده Mayerowitz برای پیدا کردن بهترین وسایل نقلیه منطبق استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که سایرین آمار یکسانی دارند، بنابراین مسابقات اتومبیلرانی مانند Villager (مونث)، Inkling Girl و Diddy Kong فقط از نظر ظاهری از هم جدا می شوند.

برای یافتن مسابقه‌ای ایده‌آل، می‌توانید به وب‌سایت Mayerowitz بروید. در آنجا، می‌توانید با ارزش‌ترین آمار خود را وارد کنید و ترکیب‌هایی را که بهترین تعادل را به شما می‌دهند (آنهایی که با رنگ زرد برجسته شده‌اند)، طبق نظریه‌های پارتو مشاهده کنید.

منبع