خنک کننده عظیم چهار اسلات برای پردازنده گرافیکی عرضه نشده 900 واتی GeForce RTX 40 تصویر شده است

افشاکننده می گوید که این یک طراحی خنک کننده برای پردازنده گرافیکی 900 واتی NVIDIA بود. این البته یک اوج قدرت است، بنابراین TDP واقعی می تواند بسیار کمتر باشد. فاش کننده عکس های دیگری نیز دارد که تنها تعدادی از آنها منتشر شده است. با تعداد قاب های X شکل ساخته شده، می توان فرض کرد که این یک پست ترول نیست، بلکه یک طراحی واقعی چهار اسلات است که در مقطعی مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: چیفل از طریق @9550pro







منبع

کولر ادعایی NVIDIA RTX 40 900W، منبع: Chiphell

لطفا توجه داشته باشید که این پست با عنوان a برچسب گذاری شده است شایعه.

NVIDIA RTX 40 با خنک کننده 900 وات؟

اگرچه بعید به نظر می رسد، اما اگر NVIDIA توضیح دهد که چه چیزی در این عکس ها نشان داده شده است، بسیار عالی است. این یک طراحی جذاب است، مطمئنا. اگرچه، ما به سختی می‌توانیم ببینیم که چگونه کسی می‌تواند این خنک‌کننده عظیم را در جعبه خود جای دهد.

با لغو پردازنده‌های گرافیکی TITAN Ada، تنها ممکن است تعجب کنید که کولر چقدر باید بزرگ‌تر باشد. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه NVIDIA می‌تواند روی پردازنده‌های گرافیکی Ada 800 واتی کار کند، اما تاکنون هیچ چیزی این شایعات را تایید نکرده است. تا به حال، به نظر می رسد.

کولر ادعایی NVIDIA RTX 40 900W، منبع: Chiphell

بر اساس پست چیفلاین خنک کننده قرار بود برای سری RTX 40 با حداکثر توان 900 وات استفاده شود.

به نظر می رسد کولر 900 واتی به طور کلی هیت سینک متفاوتی خواهد داشت. جالب اینجاست که باله ها زاویه دار نیستند، بلکه مستقیم و موازی با PCB کارت هستند. جالب است که صفحه سرد در یک طرف قرار می گیرد، اما آیا این بدان معناست که PCB نیز 90 درجه می چرخد؟ یا این فقط خنک کننده اضافی برای چیز دیگری است؟

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر