جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

پس از اینکه اطلاعات را تایید کردید، بر روی Buy CET کلیک کنید تا یک سفارش را انجام دهید. با این حال، برخی از خریدها در چند منطقه منتخب را میتوان از طریق ویزا و مسترکارت هم انجام داد. مهمترین مشکل این صرافی دریافت کارمزد برای برداشت رمزارز از کیفپول حساب کاربری است. از گزینههایی که امنیت حساب کاربری را میتوانید بالا ببرید میتوان به فعال کردن کد تایید توسط ایمیل، شماره همراه و 2FA با استفاده از گوگل آتنتیکیتور Google Authenticator اشاره کرد.

بیشتر از صرافی بایننس میباشد.

اولین و مهمترین مزیت این توکن، کاهش مبلغ کارمزدها است. نیاز است ابتدا از سمت چپ USDT و سپس CET انتخاب کنید. سپس بر PAY NOW کلیک کنید تا وارد پروسهی تصدیق شوید. معامله محدود (Limit Trading): در قسمت خرید، Limit را انتخاب کنید و قیمت (Price) و مقدار (Amount) خود را وارد کنید. در فاز دوم، کوینکس به اکسچنج لحظهای و آنلاین تبدیل شده است. کوینکس از سال ۱۳۹۳ (۲۰۱۴) فعالیت خود را در حوزهی تبدیل ارزهای رمزنگاریشده آغاز کرد. کوینکس همچنین اولین اکسچنج ایرانی است که خدمات تبدیل ارز اتریوم و توکنهای مبتنی بر آن را برای کاربران ایرانی ارائه میکند. 1. بر Go to Payment کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

لازم به ذکر است که هنگام کپی کردن آدرس کیف پول بسیار دقت کنید که اشتباه نشود، زیرا در ارزهای دیجیتال اگر مبلغی اشتباه واریز شود غیرقابل برگشت است. لازم به ذکر است که در اینجا منظور از کارتهای اعتباری، کارتهای بانکی ویزا کارت، مستر کارت و امریکن اسکپرس است. لازم به ذکر است ابزارهای کوینکس بیشتر از صرافی بایننس میباشد. بنابراین توصیه میکنیم که بجای استفاده از کپی آدرس کیف پول از کد QR استفاده کنید که مطمئن تر است. 1. اگر بخواهید بیت کوین BTC واریز کنید، میتوانید از آدرس کیف پول و یا از کد QR استفاده کنید. در کوینکس تمام دارایی های دیجیتال شما کاملا محفوظ است و در هیچ جای دیگری استفاده نمی شود.

هربار که یک تبدیل یا انتقال انجام دهید از توکن کوینکس شما کسر می شود برای کمیسیون و همچنین ۴۰ درصد تخفیف معرفی صرافی کوینکس داده خواهد شد. هنگامیکه BTC را از پلتفرم ارسال کننده برداشت میکنید، از ویژگی scan QR code استفاده کرده و کد QR ارائه شده توسط پلتفرم ارسال کننده را اسکن کنید تا واریز BTC روی CoinEx را انجام دهید. در پنجره باز شده روی send code کلیک کرده و کد 6 رقمی ارسال شده به ایمیل را وارد کنید و next را بزنید. 3. هنگامیکه به صفحهی خرید Simplex هدایت شوید، نیاز است اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. توجه کنید که هزینههای رسیدگی در کل مبلغ پرداخت محاسبه شده است. 5. کد پیامک را وارد کنید تا پرداخت را تصدیق کنید و خرید ارز دیجیتال در Simplex را کامل کنید. معامله بازار (Market Trading): در قسمت خرید، Market را انتخاب کرده و مقدار (Amount) را وارد کنید و سپس بر روی Buy CET کلیک کرده تا معامله را پایان دهید.

اما در کمال ناباوری بدون اطلاع قبلی حساب کاربران ایرانی رو مسدود کرد. نکته مهم: با اینکه صرافی کوینکس اعلام کرده است که با کاربران ایرانی مشکلی نداشته و حتی احراز هویت را نیز برای آنها انجام می دهد اما برای احتیاط بیشتر، برای کار با این صرافی نیز از یک فیلترشکن آی پی ثابت با آی پی سایر کشورها استفاده کرده و از احراز هویت حساب خود در این صرافی خودداری نمایید. فراموش نکنید که اگر با کلیک روی لینک گوگل پلی به کافه بازار یا مارکت ایرانی هدایت می شوید کافی است که ابتدا این برنامه های اضافی(کافه بازار و مارکت های ایرانی) را حذف نمایید تا با کلیک بر روی لینک دانلود برنامه کوینکس، مستقیما به گوگل پلی هدایت شوید؛ هم چنین می توانید در گوگل پلی، کلمه coinex را سرچ کنید یا برای دانلود مستقیم اپ کوینکس روی دکمه (Download for Android APK) کلیک نمایید.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر