تریلر گیم پلی بازی SALKER 2: Heart of Chornobyl منتشر شد

برای بازیکنان رایانه، توسعه دهندگان گرافیک Radeon RX 5700 XT یا GeForce RTX 2070 SUPER/GTX1080 Ti را توصیه می کنند. با این حال، باید روی Radeon RX 580 و GTX 1060 6GB قابل پخش باشد زیرا این پردازنده‌های گرافیکی به عنوان حداقل مشخصات ذکر شده‌اند.

STALKER 2 از جدیدترین موتور گرافیکی Unreal Engine 5 که توسط EPIC Games ساخته شده است استفاده می کند. در زمان عرضه، در فروشگاه Epic Game و همچنین Steam در دسترس خواهد بود. همچنین برای سری XBOX به صورت انحصاری 3 ماهه عرضه خواهد شد و در کتابخانه Game Pass گنجانده خواهد شد.

این بازی در ابتدا قرار بود در آوریل امسال عرضه شود، اما به دلیل تهاجم مداوم روسیه به اوکراین که در آن بازی در حال توسعه است، به 8 دسامبر 2023 به تعویق افتاد. ویدیوی گیم پلی اکنون با وضوح 4K در دسترس است که برخی از مکانیزم های جنگی و صحنه های برش را نشان می دهد.

این بازی اکنون به طور رسمی در دسامبر 2023 عرضه می شود و اکنون برای پیش خرید در دسترس است. STALKER 2 چهارمین قسمت آینده از مجموعه بازی های شوتر اول شخص برای رایانه های شخصی است که در واقعیتی جایگزین می گذرد. این بازی 14 سال پس از STALKER Call of Pripyat که سومین بازی از این سری بود، می آید.

GSC Game World اولین ویدیوی گیم پلی بازی آینده خود STALKER 2 را منتشر کرد.

استالکر 2 دسامبر 2023 عرضه می شود

[GSC Game World] تریلر رسمی SALKER 2: Heart of Chornobyl — Come to Me (13,799 بازدید)





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر