بهترین وسایل خانه هوشمند برای اولین آپارتمان شما

بهترین وسایل خانه هوشمند برای اولین آپارتمان شما

اولین آپارتمان شما پس از فارغ التحصیلی احتمالاً خانه ابدی شما نیست، اما می توانید با ابزارهایی که به خواسته شما می پردازند، آن را به چیزی تبدیل کنید که به آن افتخار می کنید. می‌توانید چراغ‌های خود را خودکار کنید، مراقب حیوانات خانگی خود باشید و با استفاده از دستگاه‌های نسبتاً مقرون‌به‌صرفه‌تر، کف‌های خود را تمیز کنید که زیاد از دستمزد شما را نمی‌خورند. ما در طول سال‌ها بسیاری از فناوری‌های خانه هوشمند را امتحان کرده‌ایم و در اینجا چیزی است که برای تازه‌کارها و کسانی که بودجه کمی دارند توصیه می‌کنیم.

آمازون

می توانید Echo Show 5 را به عنوان مرکز فرمان خانه خودکار خود در نظر بگیرید. آمازون کوچکترین نمایشگر خود را در سال 2023 بهینه کرد تا کمی سریعتر و کمی بیس تر از نسل قبلی خود باشد و همچنان یک صفحه نمایش هوشمند خوب برای فضای جمع و جور است. این فیلم فیلم دوربین های متصل شما را نشان می دهد و کنترل صوتی را روی دوشاخه های هوشمند و سایر دستگاه های شما اعطا می کند. به‌علاوه، موسیقی یا پادکست‌های شما را پخش می‌کند، وضعیت آب و هوا را به شما می‌گوید و حتی برنامه مورد علاقه‌تان را پخش می‌کند (فقط توجه داشته باشید که برنامه Netflix پشتیبانی نمی‌شود).

90 دلار در آمازون

تی پی لینک / کاسا

لامپ های متصل ممکن است ساده ترین راه برای تبدیل خانه آنالوگ شما به یک خانه “هوشمند” باشد. یک چراغ هوشمند می تواند تضمین کند که دیگر هرگز وارد یک آپارتمان تاریک نخواهید شد. می‌توانید برای کارهای روزمره‌تان برنامه‌ریزی کنید یا طوری جلوه دهید که وقتی نیستید در خانه هستید. خاموش کردن همه چیز فقط با صدای خود یا از طریق یک برنامه می تواند شما را از بلند شدن از رختخواب در زمانی که آماده تصادف هستید نجات دهد. والنتینا پالادینو، سردبیر ارشد بازرگانی ما، تعدادی لامپ را برای راهنمای ما آزمایش کرد و فکر می‌کند که لامپ‌های هوشمند Kasa TP-Link بهترین ارزش را به شما می‌دهند. به لطف برنامه ساده و تمیز Kasa، حتی برای کسانی که تازه وارد دستگاه های هوشمند شده اند، نصب آسان خواهد بود. شایان ذکر است که کنترل صوتی فقط با الکسا یا دستیار گوگل در دسترس است. متأسفانه سیری ناسازگار است.

27 دلار در آمازون

روکو

Streaming Stick 4K Roku هر صفحه‌نمایش با پورت HDMI را با قیمت کمتر از 50 دلار به تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند. نویسنده بازرگانی ما، نیکول لی، رابط کاربری ساده Roku و این واقعیت را دوست دارد که از جستجوی جهانی پشتیبانی می‌کند تا بتوانید دریابید که یک برنامه در کدام سرویس پخش می‌شود. برخلاف برخی استریم استیک ها، Roku با تمام دستیارهای صوتی اصلی کار می کند: سیری، دستیار گوگل و الکسا. حتی می‌توانید با گفتن «Hey Roku» به کنترل از راه دور یا از طریق برنامه Roku، تلویزیون خود را کنترل کنید. همین برنامه تلفن شما را به یک کنترل از راه دور دوم تبدیل می کند و امکان گوش دادن خصوصی از طریق هدفون شما را نیز فراهم می کند. دانگل 4K برای صفحه نمایش های با وضوح بالا ساخته شده است، اما اگر تلویزیون 4K ندارید و می خواهید در هزینه های بیشتری صرفه جویی کنید، Fire TV Stick Lite آمازون گزینه بودجه مورد علاقه ما است.

39 دلار در آمازون

پلک زدن

یک دوربین امنیتی داخل ساختمان می‌تواند به شما در هنگام بیرون رفتن از خانه و یا زمانی که برای تعطیلات آخر هفته دور هستید، به شما آرامش دهد. دوربین به روز شده Blink Mini 2 اکنون در کانون توجه قرار می گیرد، دید در شب بهتری ارائه می دهد و برای استفاده در محیط داخلی و خارجی رتبه بندی شده است. در نتیجه قیمت ۱۰ دلار افزایش یافت، اما همچنان به عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوربین‌های امنیتی هوشمند موجود در بازار است. Blink یک برند آمازون است، بنابراین دوربین باید به راحتی با نمایشگرهای Echo Show همگام شود، اما همچنین فید ویدیویی را به تلفن یا Fire TV شما ارسال می کند. یک میکروفون و بلندگوی داخلی به شما امکان می دهد هر کسی را که در اتاق است بشنوید و با آنها صحبت کنید، برای اینکه گربه را گیج کنید یا مهمانان خود را عصبانی کنید.

30 دلار در Lowe's

LEVOIT

چه اگزوز ترافیک در شهر، گرده در حومه شهر یا دود آتش سوزی در همه جا، همیشه ایده آل نیست که پنجره های آپارتمان خود را باز کنید تا کمی هوای تازه بگیرید. هنگامی که در داخل بسته هستید، یک دستگاه تصفیه هوا می تواند به حفظ سلامت هوای داخل خانه کمک کند و ما این واحد فضای کوچک Levoit را دوست داریم. دستگاه تصفیه هوای هوشمند Core 300S یک گجت سازگار با اپلیکیشن است که می تواند به طور خودکار سرعت فن خود را بسته به میزان ذرات ذرات موجود در هوا تنظیم کند. ما متوجه شدیم که تقریباً بی‌صدا است که در حالت کم دویدن است و زمانی که در اوج است خیلی حواس‌پرتی را ایجاد نمی‌کند. به علاوه نسبتاً مقرون به صرفه است و فیلترهای جایگزین فقط حدود 35 دلار قیمت دارند.

150 دلار در آمازون

کاسا اسمارت

من چسبنده ترین و شگفت انگیزترین لامپ را در لابی یکی از اولین ساختمان های آپارتمانی خود پیدا کردم و هنوز هم تا به امروز آن را دوست دارم – اما چرخاندن کلید چرخشی آن بسیار سخت است. از آن زمان آن را به یکی از دوشاخه های هوشمند EP25 کاسا وصل کردم و اکنون درست قبل از غروب آفتاب به طور خودکار روشن می شود و وقتی به الکسا شب بخیر می گویم خاموش می شود (یا از آن می خواهم “لامپ زشت” را خاموش کند). بسیاری از دوشاخه‌های هوشمند این کار را انجام می‌دهند، اما EP25 بهترین عملکرد را از راهنمای ما دارد، زیرا متوجه شدیم که به راحتی متصل می‌شود، قابل اطمینان کار می‌کند و با هر چهار پلتفرم اصلی خانه هوشمند سازگار است.

36 دلار در آمازون

گووی

هیچ‌کس چراغ‌های کریسمس را به عنوان دکور نمی‌داند، اما چراغ‌های نواری روشی کمی کلاس‌تر برای افزودن زیبایی به فضای شما هستند. می‌توانید از آن‌ها برای روشن کردن قفسه‌های کتاب، ایجاد فضایی برای استریمینگ خود استفاده کنید یا اتاق خواب خود را به یک پناهگاه هماهنگ رنگ تبدیل کنید. Govee نوارهای LED هوشمند مختلفی تولید می کند، اما یکی از سردبیران ارشد تجارت والنتینا در راهنمای ما M1 RGBIC است. او تحت تاثیر روشنایی نور و طیف وسیع رنگ های موجود قرار گرفت. شما می‌توانید بخش‌های مختلف را به‌طور مستقل کنترل کنید و برنامه دارای یک «آزمایشگاه جلوه‌ها» است که تنظیمات از پیش برنامه‌ریزی‌شده نور مانند غروب خورشید، شب‌های پرستاره و پالت‌های رنگی با تم فیلم را ارائه می‌دهد.

100 دلار در آمازون

عکس والنتینا پالادینو / Engadget

والنتینا پالادینو از Engadget بیش از دوجین جاروبرقی روباتی را آزمایش کرده است و به هر کسی که می‌خواهد بدون صرف هزینه (یا زمان) زیاد، کفپوش‌های خود را تمیز نگه دارد، اتاق iRobot's Roomba 694 را توصیه می‌کند. برنامه همراه این شرکت ساده است و احتمالاً بزرگترین نقطه فروش 694 است که شما را در نصب و برنامه نویسی راهنمایی می کند. جاروبرقی می تواند کف های سخت و فرش را تحمل کند و با شارژ حدود 45 دقیقه کار می کند که برای اکثر آپارتمان های کوچکتر کافی است. وقتی روی کابل گیر کرد باید به آن کمک کنید و وقتی سطل پر است آن را خالی کنید، اما به غیر از این، این یک راه کاملاً ساده برای داشتن کف تمیزتر است.

180 دلار در والمارت

عکس از Nathan Ingraham / Engadget

Sonos Roam هم یک اسپیکر هوشمند و هم قابل حمل است که مقدار مناسبی از ابزار را در یک بسته 180 دلاری گنجانده است. اگرچه ارزان‌ترین قیمت نیست، اما برای Sonos، برندی که به خاطر صدای باکیفیت شناخته می‌شود، نسبتاً کم هزینه است. Roam هر کدام از سرویس های موسیقی را که ترجیح می دهید پخش می کند و صدایی واضح و بیس چشمگیر را نسبت به اندازه آن ارائه می دهد. الکسا داخلی است و می‌توانید به دستیار Google نیز دسترسی داشته باشید، به این معنی که می‌توانید از بلندگو برای سفارش دادن به دستگاه‌های خانگی هوشمند سازگار خود استفاده کنید. و وقتی زمان استراحت فرا رسید، می‌توانید از روم بخواهید تقریباً هر آهنگی را که فکرش را می‌کنید پخش کند.

179 دلار در Sonos

تی پی لینک

دیوارهای ضخیم، چیدمان های عجیب و غریب و عوامل دیگر می توانند گیرنده وای فای خانه را مخدوش کنند. اگر در آپارتمان خود مناطق مرده را تجربه می کنید، یک توسعه دهنده وای فای ممکن است به شما کمک کند. AC1200 RE315 TP-Link انتخاب بودجه مورد علاقه ما است: 1500 فوت مربع را پوشش می دهد و سرعتی تا 1200 مگابیت در ثانیه ارائه می دهد – بسیار سریع برای پخش جریانی و کار از خانه. همچنین دارای یک پورت اترنت داخلی است که باید اتصال مطمئن تری را به فناوری های ضروری مانند تلویزیون یا کنسول بازی شما ارائه دهد.

23 دلار در آمازون

قابلمه فوری

آشپزی برای خودتان یکی از بزرگ‌ترین تنظیمات بزرگسالی است – مطمئناً برای من اینطور بود. خوشبختانه یک دسته بزرگ از لوبیا و برنج می تواند بیشتر انسان ها را برای مدت طولانی تر از آنچه فکر می کنید زنده نگه دارد. Instant Pot Duo لوبیا را بدون خیساندن می پزد و برنج کرکی درست می کند. یک شیشه سالسا به آن اضافه کنید و یک وعده غذایی نسبتاً کامل خواهید داشت. البته، می‌تواند چیزهای پیچیده‌تری را نیز بپزد: دستور العمل‌های قابلمه فوری را جستجو کنید و ایده‌هایی به ارزش یک عمر دریافت خواهید کرد. ما یک نسخه بزرگتر را در راهنمای خود برای وسایل آشپزخانه توصیه می کنیم، اما این مدل سه کوارتی هم مقرون به صرفه تر است و هم اندازه بهتری برای تنها یک یا دو نفر دارد.

80 دلار در آمازون

منبع