بهترین وسایل بازی برای فارغ التحصیلان

بهترین وسایل بازی برای فارغ التحصیلان

یک سال تحصیلی دیگر به پایان رسید و یک دسته دیگر از فارغ التحصیلان دبیرستان و کالج در دنیا رها شدند. آن‌ها سال‌ها سخت تلاش کرده‌اند تا به این نقطه برسند، پس چرا به آنها ابزاری برای بازی خوب پاداش ندهیم؟ ما فهرستی از موارد دلخواه را گردآوری کرده‌ایم که بازی فارغ‌التحصیلی شما را بهبود می‌بخشد، همراه با چند ابزار که می‌توانند کارهای جدید خود را نیز انجام دهند.

عکاسی ویل لیپمن برای Engadget

فارغ التحصیل هر شغلی که فارغ التحصیل شما انتخاب می کند، به احتمال زیاد در دنیای کار هیبریدی جدید ما زمان زیادی را در مقابل دوربین می گذراند. می‌توانید با استفاده از این چراغ USB مقرون‌به‌صرفه لاجیتک به آن‌ها کمک کنید بهترین ظاهر را داشته باشند. نور ملایم و جذاب، همکاران و مخاطبان پخش زنده را به طور یکسان تحت تأثیر قرار می دهد، در حالی که اندازه کوچک آن به این معنی است که می توانند آن را به هر جایی ببرند. و فارغ التحصیل شما از سهولت استفاده و گزینه های سفارشی سازی متنوع موجود در برنامه خود قدردانی می کند و مطمئن می شود که همیشه در دوربین بهترین ظاهر خود را خواهند داشت.

58 دلار در آمازون

8 بیتدو

مهم نیست که آنها یک کنسول، رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه دارند، یکی از چیزهایی که گیمر در زندگی شما همیشه می تواند از آن استفاده کند یک گیم پد خوب است. و مهم نیست که با چه دستگاهی بازی می کنند، 8BitDo آنها را با کنترلر Pro 2 خود پوشانده است. با ویندوز و کامپیوتر، iOS و اندروید و حتی نینتندو سوییچ کار می کند. و به لطف انبوهی از دکمه‌ها، می‌تواند انواع بازی‌ها، از کلاسیک‌های قدیمی تا جدیدترین عناوین AAA را مدیریت کند.

50 دلار در آمازون

عکاسی ویل لیپمن برای Engadget

با تمام شدن امتحانات و اوراق و اکنون پشت سر آنها، احتمالاً فارغ التحصیل شما زمان بیشتری در اختیار دارد. اگر سعی می‌کنید در پخش بازی‌ها تلاش کنید، می‌توانید با این کنترل پنل با امکانات کامل Elgato که تنظیم تنظیمات صوتی و تصویری، کنترل تجهیزات نورپردازی و فعال کردن گرافیک روی صفحه را آسان می‌کند، آن‌ها را درست شروع کنید. دکمه‌های آن را می‌توان برای مواردی مانند ویرایش ویدیو و تماس‌ها نیز تغییر کاربری داد، بنابراین جای خود را در تنظیمات کار آنها نیز دارد.

130 دلار در آمازون

سری فولادی

فارغ التحصیل شما هرگز نگران این نیست که آیا در طول تماس ویدیویی بعدی خود با نام مستعار SteelSeries خاموش می شوند یا خیر، زیرا یک “X” قرمز بسیار قابل توجه در جلوی آن در آن قاب ها نمایش داده می شود. اما این تنها ویژگی جالبی نیست که این میکروفون باید به آن ببالد – تنظیم آن برای برنامه هایی مانند Discord و Zoom نیز آسان است و به نظر فوق العاده می رسد. این یکی از لوازم جانبی “بازی” است که هم در هنگام بازی و هم در تماس های کنفرانس کاری استفاده زیادی می شود

150 دلار در آمازون

ریزر

داک هیجان انگیزترین هدیه نیست، اما این مدل از Razer برای گیمرهای زندگی شما عالی خواهد بود و با نورپردازی RGB خود توجه آنها را به خود جلب می کند. به لطف سه درگاه USB-A 3.2 Gen 2، چهار پورت Thunderbolt 4، Gigabit Ethernet، جک 3.5 میلی‌متری صدا و یک اسلات کارت SD UHS-II، دانش‌آموز شما چقدر کاربردی است. این یک لوازم جانبی چاقوی سوئیسی است که به آنها کمک می کند تا از تمام لوازم جانبی رایانه خود به شیک ترین شکل ممکن استفاده کنند.

330 دلار در Razer

کورسی

وقتی نوبت به کیبوردهای بازی می‌رسد، Corsair گزینه‌های پرطرفداری دارد که بسیاری از ما در Engadget آن‌ها را دوست داریم، اگرچه مسلماً آنها معمولاً بزرگ و پر سر و صدا هستند. K100 Air شکایات استاندارد در مورد صفحه‌کلیدهای مکانیکی را به لطف قاب فوق‌العاده نازک و کلیدهای کم‌نمایش برطرف می‌کند، در حالی که ویژگی‌های محبوبی مانند کلیدهای رسانه اختصاصی و نور RGB را حفظ می‌کند. و به لطف عمر باتری 50 ساعته، گیمر شما نیازی به اتصال مداوم آن به برق نخواهد داشت.

230 دلار در آمازون

سری فولادی

مطمئناً، لپ‌تاپ فارغ‌التحصیلی شما با یک پد لمسی یا حتی یک صفحه نمایش لمسی ارائه می‌شود، اما حتی در سال 2024، بهتر است زمانی که زمان تمرکز و انجام کارها فرا می‌رسد، از ماوس استفاده کنید. آنها از وزن سبک Aerox 3 Wireless هنگام رقابت در مسابقات سخت بازی و همچنین توانایی ماوس در استفاده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای سریعترین اتصال قدردانی خواهند کرد. از بلوتوث نیز استفاده می‌کند و آن را به گزینه‌ای عالی برای لپ‌تاپ‌های بازی و سایر دستگاه‌ها تبدیل می‌کند. و آن سوراخ ها؟ نگران نباشید، آنها با درجه مقاومت در برابر آب IP54 Aerox 3 تداخلی ندارند.

75 دلار در آمازون

ریزر

اگر گیمر شما همیشه در حال حرکت است یا اغلب بین دستگاه‌هایی مانند کنسول، رایانه شخصی و موبایل جابه‌جا می‌شود، یک هدست بی‌سیم خوب راه حلی است. Razer's Barracuda به دلیل انتخاب های بلوتوث و اتصال 2.4 گیگاهرتز برای انجام این کار عالی است و طراحی ساده و رنگ های متنوع به این معنی است که می تواند بیشتر لباس ها یا تنظیمات بازی را نیز تکمیل کند. همه اینها به هدستی اضافه می شود که برای بردن در هر جا و همه جا ساخته شده است، و نگران نباشید – صدا و احساس شگفت انگیزی نیز دارد.

80 دلار در آمازون

اسکوئر انیکس

چند ماه آخر مدرسه می‌تواند یک مسابقه واقعی بین تکالیف و برگه‌ها و امتحانات باشد. اما نوری در انتهای تونل وجود دارد – نه فقط یک دیپلم، بلکه مقداری وقت آزاد برای در نهایت استراحت و استراحت. و چه راهی بهتر از این که با یکی از داغ‌ترین بازی‌های سال کنار بیایید و با فرهنگ پاپ ارتباط برقرار کنید؟ Final Fantasy VII Rebirth در پلی‌استیشن 5 بازسازی یک کلاسیک گرامی است، بنابراین دانش‌آموز شما ممکن است آن را به عنوان یک بازگشت خوش‌آمد به خاطرات دوران کودکی یا مقدمه‌ای هیجان‌انگیز برای فصلی تاریخی از تاریخ بازی‌های ویدیویی بداند.

70 دلار در آمازون

Capcom

اگر فارغ التحصیل جدید شما در حال برنامه ریزی برای تحصیل در رشته حقوق است، مطمئناً ماجراهای وکیل تازه کار آپولو جاستیس را برای نینتندو سوییچ آن ها یک انفجار می دانند. مطمئناً، سیستم حقوقی واقعی هیچ شباهتی به سیستم موجود در بازی ندارد – برای مثال، شما از قدرت روانی برای بازجویی از شهود بهره نمی‌برید – اما مکانیک‌های تحقیق و بازجویی متقابل، گیمرها را حتی اگر بخواهند به خود جلب کنند. برنامه ای برای وکیل شدن ندارید و با سه بازی کامل که در بسته گنجانده شده است، محتوای زیادی برای مشغول نگه داشتن دانش‌آموزان در زمانی که به دنبال کار هستند وجود دارد.

47 دلار در آمازون

منبع