سونی از پیوند اجباری حساب پلی استیشن برای Helldivers 2 عقب نشینی می کند

سونی از پیوند اجباری حساب پلی استیشن برای Helldivers 2 عقب نشینی می کند

سونی از الزامات حساب پلی استیشن برای Helldivers 2 عقب نشینی کرد

این آخر هفته برای انجمن Helldivers 2 خوب نبود. این بازی قرار بود به‌روزرسانی دریافت کند که گیمرها را ملزم می‌کند از امروز از یک حساب Sony PlayStation Network استفاده کنند. این تصمیم با بازخورد بسیار منفی و بمب نقد منفی برای بازی مواجه شد. این موضوع در دفتر مرکزی سونی بی توجه نبود.

امروز سونی اعلام کرده است که تصمیم برای معرفی حساب کاربری پلی استیشن برای این بازی لغو خواهد شد. تنها حساب مورد نیاز Steam خواهد بود، به این معنی که بازیکنان در کشورهایی که اکانت های پلی استیشن در دسترس نیستند همچنان می توانند بازی را انجام دهند.

Helldivers 2 هزاران نظر منفی دریافت کرده است که بخش قابل توجهی در سه روز گذشته ارسال شده است. در نتیجه، امتیاز بازی به شدت منفی تغییر کرده است. این صدای تأثیرگذار جامعه بازی را برجسته می کند. سونی باید در رویکرد خود در مورد نحوه عرضه بازی‌ها بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در آینده تجدید نظر کند. به جای اجباری کردن حساب‌های پلی‌استیشن، این شرکت می‌توانست گیمرها را تشویق کند تا حساب‌های خود را با ارائه جوایز مرتبط کنند.

Helldivers 2، یک بازی اکشن علمی-تخیلی که به دلیل گیم پلی مشارکتی شدیدش شناخته می شود، با عرضه آن بر روی پلتفرم رایانه های شخصی تحت نظر سونی تأثیر زیادی گذاشته است. موفقیت آن پتانسیل سونی را برای گسترش بازی های خود بر روی رایانه های شخصی حتی بیشتر نشان می دهد. اکنون بیش از هر زمان دیگری، سونی باید برنامه های خود را زودتر اعلام کند و به نظرات گیمرها گوش کند.

منبع: سونی



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر