بهترین لپ تاپ ها برای بازی و کارهای مدرسه

بهترین لپ تاپ ها برای بازی و کارهای مدرسه

وقتی می‌توانید رایانه‌ای بگیرید که هر دو را انجام می‌دهد، چرا بین لپ‌تاپ مخصوص بازی و لپ‌تاپ مخصوص مدرسه انتخاب کنید؟ لپ تاپ های گیمینگ اکنون ارزان تر هستند و قدرتمندتر از همیشه، و بسیاری از آنها در یک کلاس درس نامناسب به نظر نمی رسند. اگر قصد دارید در کنار بازی های ویدیویی آنلاین، کارهای چندرسانه ای جدی انجام دهید، ارزش دارد که به یک سیستم بازی اختصاصی نگاهی بیندازید. می توانید توصیه های کلی در مورد انتخاب نوت بوک بازی را در راهنمای ما بیابید. اما اگر چند مدل می خواهید که برای مدرسه و بازی مناسب باشند، به جای درستی آمده اید.

آیا لپ تاپ های بازی برای مدرسه خوب هستند؟

همانطور که اشاره کردیم، لپ‌تاپ‌های بازی مخصوصاً در صورتی که کار سختی انجام می‌دهید مفید هستند. وعده بزرگ آنها عملکرد گرافیکی قدرتمند است که فقط به بازی ها محدود نمی شود. برنامه‌های ویرایش ویدیو و رندر سه بعدی نیز می‌توانند برای انجام کارهای پرزحمت به پردازنده‌های گرافیکی خود ضربه بزنند. در حالی که می‌توانید پردازنده‌های گرافیکی مناسبی را در برخی از ماشین‌های بهره‌وری، مانند XPS 15 دل پیدا کنید، گاهی اوقات می‌توانید معاملات بهتری را برای لپ‌تاپ‌های بازی پیدا کنید. توصیه کلی من برای هر اسب کاری جدید: حداقل 16 گیگابایت رم و بزرگترین درایو حالت جامد که می توانید پیدا کنید (در حالت ایده آل 1 ترابایت یا بیشتر) دریافت کنید. به‌روزرسانی این مؤلفه‌ها معمولاً سخت است، بنابراین ارزش آن را دارد که آنچه را که می‌توانید از قبل سرمایه‌گذاری کنید.

یک نقطه ضعف بزرگ در انتخاب یک نوت بوک بازی، قابل حمل بودن است. در بیشتر موارد، ما مدل های 15 اینچی را برای به دست آوردن بهترین توازن اندازه و قیمت توصیه می کنیم. وزن آنها معمولاً حدود 4.5 پوند است که به طور قابل توجهی بیشتر از یک اولتراقابل سه پوندی است. نوت‌بوک‌های بازی امروزی هنوز هم بسیار سبک‌تر از مدل‌های قدیمی‌تر هستند، بنابراین دست‌کم شما یک آجر 10 پوندی را نمی‌چرخانید. اگر به دنبال چیزی سبک تر هستید، این روزها گزینه های 14 اینچی زیادی وجود دارد. و اگر به چراغ‌های LED و سایر لامپ‌های گیمر محور علاقه ندارید، مراقب مدل‌های کم‌رنگ‌تر باشید (یا مطمئن شوید که می‌دانید چگونه آن چراغ‌ها را خاموش کنید).

عکس سام رادرفورد/Engadget

بررسی کامل ما از ASUS ROG Zephyrus G14 را بخوانید

لپ‌تاپ ASUS ROG Zephryus G14 ممکن است کمی گران‌تر از زمان عرضه اولیه‌اش باشد، اما همچنان یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی فوق‌العاده برای همه اهداف است. زیبایی جدیدترین مدل این است که دارای شاسی آلومینیومی کاملاً جدید، صفحه نمایش OLED 120 هرتزی پر جنب و جوش، عملکرد خوب و تعداد زیادی پورت است – همه اینها صدها کمتر از یک Razer Blade 14 معادل است. حتی دارای microSD داخلی است. کارت خوان و از پیش تنظیم شده برای طیف های رنگی مختلف، بنابراین می تواند به راحتی به عنوان یک ماشین ویرایش عکس/فیلم، کارایی مضاعف را انجام دهد. صدای آن نیز به لطف بلندگوهای استریو با سرعت بالا بسیار بالاتر از حد متوسط ​​است. عمر باتری نیز ثابت است، زیرا Zepyrus در تست اولیه ما فقط هشت ساعت دوام می آورد. و برای تکمیل آن، وزن G14 تقریبا نیم پوند کمتر از لپ تاپ های رقیب با طراحی مشابه است. نقاط ضعف اصلی این است که پردازنده گرافیکی آن از RTX 4070 (به جای 4080 مانند مدل قبلی) استفاده می کند و رم آن لحیم شده است. اما اگر می خواهید یک دستگاه همه کاره واقعا عالی داشته باشید که قدرت زیادی را در یک بسته قابل حمل ارائه دهد. ، این سیستم باید در بالای لیست شما باشد. – سام رادرفورد، نویسنده ارشد، نقدها

2000 دلار در بهترین خرید

عکاسی ویل لیپمن برای Engadget

سال‌ها است که Razer در ساخت لپ‌تاپ‌های بازی که به زیبایی مک‌بوک‌ها به نظر می‌رسند، شهرت پیدا کرده است. و این هنوز هم درست است. Razer's Blade 15 دارای یک قاب فلزی براق و محکم، طراحی ساده (مگر اینکه واقعاً چراغ‌های صفحه‌کلید RGB را روشن کنید) و تقریباً تمام قدرتی که در یک نیروگاه بازی قابل حمل می‌خواهید دارد. اگر پول چیزی نیست، می توانید Blade 15 را به آخرین پردازنده های نسل سیزدهم اینتل، RTX 4070 قدرتمند NVIDIA و صفحه نمایش OLED 1440p با فرکانس 240 هرتز مجهز کنید.

در حالی که برای Blade 15 در مقایسه با برخی از مدل‌های دیگر کمی بیشتر هزینه خواهید کرد، اما هنوز چند امتیاز قیمت متفاوت برای کار کردن دارید. قیمت مدل پایه از 1999 دلار با پردازنده گرافیکی RTX 3070 و صفحه نمایش 1080p با فرکانس 360 هرتز آغاز می شود. مطمئناً این قدرت برای اکثر بازی ها و برنامه های خلاقانه کافی است. اگر به دنبال چیزی کوچکتر هستید، Blade 14 جدید Razer با AMD نیز جذاب به نظر می رسد. Razer همچنین اخیراً مدل‌های جدید Blade 16 و 18 را معرفی کرده است که قیمت (و وزن!) بسیار بیشتر از Blade 15 دارند، اما در صورت نیاز به صفحه نمایش بزرگ‌تر ممکن است مفید باشند.

2450 دلار در آمازون

عکاسی ویل لیپمن برای Engadget

در حالی که Alienware خود را به عنوان یک نام تجاری معتبر شناخته شده است، لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر سری G دل برای هر کسی که بودجه کمی دارد ارزش دیدن دارد. به طور خاص، G15 به روند ارائه سخت‌افزار بسیار توانا – از جمله آخرین CPUهای نسل سیزدهم اینتل و پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 30 و 40 NVIDIA – با قیمت کمتر از 1000 دلار ادامه می‌دهد. مطمئناً، بدنه بیشتر پلاستیکی است و صفحه نمایش تمام ویژگی‌های جدید را ارائه نمی‌کند، اما با توجه به قیمت، یافتن چیزی قدرتمندتر دشوار است.

800 دلار در دل

عکاسی ویل لیپمن برای Engadget

با در نظر گرفتن ایده یک لپ‌تاپ گیمینگ، جدیدترین Zephyrus Duo 16 ایسوس آخرین پردازنده‌های موبایل Ryzen AMD را با سخت‌افزار عالی RTX سری 40 NVIDIA ترکیب می‌کند. و، درست به نام خود، آن را دارد دو صفحه نمایش: یک صفحه نمایش اصلی 16 اینچی (با نور پس زمینه Mini-LED اختیاری)، و یک پنل ثانویه بسیار عریض 14 اینچی درست در زیر. این یک سطح تقریباً دسکتاپ از چندوظیفه را باز می کند، زیرا می توانید پنجره ها را در هر دو صفحه پخش کنید. این می تواند به شما کمک کند، مثلاً، یک سخنرانی آنلاین را در حالی که در یک برنامه قرار می دهید دنبال کنید هالو بی نهایت مطابقت در صفحه اصلی شما نگران نباشید، ما نمی گوییم.

3500 دلار در ایسوس

منبع