اوه، حداکثر قیمت اشتراک ممکن است دوباره افزایش یابد

Menu

شما کابل صورت‌حساب استریم ممکن است بار دیگر گران‌تر شود. بر اساس گزارش ها، شرکت برادران وارنر دیسکاوری (WBD) در حال برنامه ریزی برای افزایش قیمت دیگری است. فاش نکرد که WBD چقدر انتظار می رود اشتراک را افزایش دهد. ارزان ترین طرح بدون آگهی در حال حاضر 16 دلار در ماه پس از افزایش 1 دلاری است. گفته می شود WBD در نظر دارد در سال آینده یک میلیارد دلار درآمد از Max و Discovery+ کسب کند.

ما می‌توانیم از روز پنجشنبه در مورد افزایش حداکثر قیمت مطلع شویم. این زمانی است که WBD درآمد خود را برای سه ماه اول سال گزارش خواهد کرد.

افزایش قیمت ممکن است به عنوان بخشی از تلاش بی پایان WBD برای کاهش هزینه ها در راه باشد. به عنوان بخشی از آن، اخراج های بیشتری ممکن است در خط لوله باشد. در طول سال گذشته، این شرکت بیش از 2000 نفر را اخراج کرده و موقعیت های آنها را حذف کرده است.

خیلی زود پس از تشکیل WBD در سال 2022 و به دنبال یک مناقشه بین وارنر مدیا و دیسکاوری، مدیرعامل دیوید زازلاو وارد حالت کاهش هزینه شد زیرا شرکت با بیش از 50 میلیارد دلار بدهی مواجه شد. این شرکت به سرعت از Max و فیلم های کامل یا تقریباً تمام شده را به نفع معافیت های مالیاتی کنار گذاشت.

به گفته زازلاو، بار بدهی WBD تاکنون حدود 10 میلیارد دلار کاهش یافته است بلومبرگ. با این حال، تصمیمات او خشم خلاقان و بسیاری از طرفداران را برانگیخته است، مانند آنهایی که برای انتشار فیلم لایو اکشن بسیار مورد توجه لونی تونز از این شرکت فریاد می زنند. به جای اینکه آن را برای تخفیف مالیاتی کنسرو کنید.

اتفاقا، تنوع در روز چهارشنبه فهرستی از سال 2023 منتشر شد. گفته می شود غرامت زازلاو با 26.5 درصد افزایش به 49.7 میلیون دلار رسیده است. این تقریباً 290 برابر چیزی است که کارمند متوسط ​​WBD می‌سازد.

منبع