بزرگترین اجاق پیتزا Ooni هنوز کنترل حرارت دو منطقه ای و ردیابی دما را در تلفن شما ارائه می دهد

بزرگترین اجاق پیتزا Ooni هنوز کنترل حرارت دو منطقه ای و ردیابی دما را در تلفن شما ارائه می دهد

چه آنها برای استفاده در داخل خانه یا خارج از خانه طراحی شده باشند، بسیاری از بهترین اجاق های پیتزا که در حال حاضر می توانید خریداری کنید، فقط می توانند یک پای 13 اینچی بپزند. این برای اکثر موقعیت ها عالی است، به خصوص اگر مشتاق میزبانی مهمانی هستید که در آن همه می توانند تاپینگ های خود را انتخاب کنند. با این حال، مواقعی وجود دارد که به فضای بیشتری نیاز دارید، چه برای پیتزاهای بزرگتر و چه برای پخت یا برشته کردن غذاهای دیگر. Ooni با جدیدترین مدل خود، Koda 2 Max، که بزرگترین فر پیتزای این شرکت تاکنون بوده است، جای خالی خود را پر می کند. واحد 24 اینچی گازسوز می تواند پیتزا تا 20 اینچ بپزد در حالی که فرهای Ooni با کیفیت پخت با حرارت بالا به آن معروف هستند.

کودا 2 مکس علاوه بر اینکه بزرگترین گزینه در خط تولید Ooni است، دارای چندین ویژگی اضافی است که آن را نسبت به برخی از مدل های دیگر این شرکت ارتقا داده است. اول، پخت و پز دو منطقه ای را با کنترل های مستقل برای هر دو مشعل ارائه می دهد. این به شما این امکان را می دهد که دو چیز را در دماهای مختلف به طور همزمان بپزید یا در صورت نیاز به سادگی یک قسمت سرد و گرم از فر داشته باشید. برای تسهیل این امر، Ooni دو مشعل را در کناره های Koda 2 Max قرار داد تا اینکه یکی را در قسمت پشتی فر قرار دهد. این شرکت می‌گوید فناوری گاز G2 آن شامل مشعل‌هایی با شعله‌های مخروطی برای توزیع کارآمدتر گرما و دمای ثابت‌تر سنگ پخت است.

به روز رسانی دیگر، نمایشگر دیجیتال رنگی دما است که در جلو نصب شده است. در حالی که این اولین فر Ooni نیست که دمای داخل را به شما نشان می دهد، اولین اجاقی است که این کار را رنگی انجام می دهد و اولین باری است که این آمار را به تلفن شما ارسال می کند. Koda 2 Max ظاهر کلی محصولات قبلی Koda گازسوز، از جمله پایه های تاشو برای حمل و نقل را حفظ کرده است. همچنین مانند مدل‌های قبلی به مخزن پروپان متصل می‌شود تا پخت و پز بدون سر و صدایی را فراهم کند، جایی که نیازی به مدیریت آتش در حین درست کردن پیتزا و سایر غذاها نیست.

Ooni Koda 2 Max در ماه می با قیمت 999 دلار در دسترس خواهد بود که آن را به گران ترین گزینه فقط در فضای باز در طیف فرهای پیتزای این شرکت تبدیل می کند. ولت تمام برقی در زمان عرضه با همان قیمت بود، اما در حال حاضر 899 دلار قیمت دارد. اگر می‌توانید بدون همه ویژگی‌های جدید فانتزی و فضای اضافی آشپزی کار کنید، کودا 16 (599 دلار) و کودا 12 (399 دلار) صدها دلار ارزان‌تر هستند و همان طور که از نام‌ها پیداست، پیتزاهای 16 و 12 اینچی می‌پزند.

منبع