برخی از کاربران اپل می گویند که به طور مرموزی دسترسی به حساب های خود را قفل کرده اند

Menu

این آخر هفته چیزی در اپل آیدی در حال رخ دادن است. همانطور که توسط ، کاربران اپل شب گذشته شروع به شکایت آنلاین کردند که بدون هیچ توضیحی از Apple ID خود در همه دستگاه های خود خارج شده اند. پس از تلاش برای ورود مجدد، برخی می گویند که با وجود وارد کردن جزئیات صحیح، دسترسی به حساب های خود را قفل کرده اند و باید رمز عبور خود را بازنشانی کنند. Engadget برای اطلاعات بیشتر با اپل تماس گرفته است.

اپل به طور علنی چیزی در مورد آنچه اتفاق می افتد نگفته است و صفحه وضعیت سیستم آن هیچ اشاره ای به مشکلات اپل آیدی یا سایر سیستم ها در 24 ساعت گذشته نکرده است. در پستی که توسط ، یک نفر گفت که پشتیبانی اپل فقط به آنها گفته است که “گاهی اوقات پیشرفت های امنیتی تصادفی به حساب شما اضافه می شود.” مشخص نیست که چه تعداد از کاربران تحت تأثیر قرار گرفته اند، اگرچه مردم در تاپیک های رسانه های اجتماعی در مورد این مشکل جمع شده اند تا بگویند که آنها نیز آن را تجربه کرده اند. مطابق با 9to5Mac، برخی از تیم خود نشریه با این مشکل مواجه شده اند.

در حالی که به نظر می رسید این موضوع در جمعه شب اوج گرفته است، گزارش های پراکنده ای از مشکلات مشابه در گذشته اخیر منتشر شده است. مایکل تسای، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، آخرین رویداد را در مورد آن منتشر کرد و به زمانی اشاره کرد که همان پاییز گذشته اتفاق افتاد.

منبع