بازی Star Wars: Squadrons در فروشگاه Epic Game رایگان است

جنگ ستارگان اسکادرون یک شبیه ساز جنگ فضایی است که در دنیای علمی تخیلی محبوب اتفاق می افتد. این یک حالت کمپین تک نفره و حالت چند نفره برای بازی در برابر سایر بازیکنان انسان یا هوش مصنوعی دارد.

بازی باید بر روی اکثر سخت افزارهای مدرن GPU به راحتی اجرا شود. حتی با GTX 1060 3GB می‌توانید انتظار بیش از 100 FPS با وضوح 1080p با تنظیمات بالا را داشته باشید. در هر صورت، می توانید معیار GPU را بررسی کنید TechPowerUP.

جنگ ستارگان: اسکادران، منبع: EA

فروشگاه Epic Games به هدایای منظم بازی های رایگان خود ادامه می دهد.

[EA Star Wars] تریلر رسمی بازی Star Wars: Squadrons (5,437,873 بازدید)

Squadrons هنوز یک بازی نسبتا جدید است، در پاییز 2020 منتشر شد و قیمت معمولی آن 39.99 دلار است. این تبلیغات در 1 دسامبر به پایان می رسد.

جنگ ستارگان: اسکادران ها اکنون در EGS آزاد هستند

از دیروز، گیمرها از این پس می توانند اسکادران جنگ ستارگان را بدون هیچ هزینه ای به کتابخانه خود اضافه کنند. این فرصتی دیگر برای گسترش لیست بازی های این پلتفرم راه اندازی بازی های نوظهور است. اینکه واقعاً کسی بخواهد این بازی را بازی کند، داستان متفاوتی است.

کنترل جنگنده های ستاره ای مانند X-wing و جنگنده TIE را در دست بگیرید. بارگیری‌ها و لوازم آرایشی را سفارشی کنید، قدرت را بین سلاح‌ها، سپرها و موتورها هدایت کنید، در حالی که در کابین خلبان غوطه‌ور هستید.

معنی خلبان بودن را در یک داستان تک نفره مهیج STAR WARS که پس از وقایع Return of the Jedi روایت می شود را بیاموزید. از دیدگاه های متناوب بین دو جناح، رهبران نمادین و نوظهور در هر دو طرف در حال مبارزه برای کهکشان هستند. جمهوری جدید برای آزادی می جنگد. امپراتوری خواستار نظم است. ما به شما نیاز داریم که به بهترین های کهکشان بپیوندید.

منبع: حماسه





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر