اینتل پردازنده گرافیکی Arc A770 Limited Edition را جدا می کند، A750 اورکلاک شده تا 2719 مگاهرتز


Arc A770 دارای طراحی 6 فاز VRM، محفظه بخار مسی بزرگ و نورپردازی RGB زیاد است.

اینتل کمپین بازاریابی خود را برای سری Arc GPU ادامه می دهد.

رایان شروت و تام پترسن مطمئن می‌شوند که در زمان راه‌اندازی پردازنده‌های گرافیکی سری A Arc چیزی برای صحبت باقی نمانده است. تور بازاریابی که در اواسط جولای آغاز شد، عملکرد رسمی پردازنده‌های گرافیکی A770 و A750، ردیابی پرتوهای دقیق و همچنین عملکرد XeSS را به ما ارائه کرد.

همین هفته گذشته، این شرکت مشخصات کامل خط تولید دسکتاپ را تایید کرد که باید به زودی عرضه شود. آنچه هنوز گم شده است، البته تاریخ انتشار و قیمت است. میزبانان در ویدیوی جدید تکرار کردند که به زودی به اشتراک گذاشته می شود.

اورکلاک اینتل Arc A750 Limited Edition، منبع: اینتل

این بار با ساعت‌های گرافیکی Arc و اورکلاک بیشتر آشنا می‌شویم. ما به ندرت می‌بینیم که فروشندگان GPU درباره اورکلاک صحبت کنند، البته در مورد پتانسیل اورکلاک هم صحبتی نمی‌شود. در این مورد، هنگام استفاده از A750 Limited Edition (نه A770) یک جلسه اورکلاک کوتاه با پیترسن با Arc Control انجام می شود.

با افزایش محدودیت توان از 185 وات به 228 وات (یادآوری می شود که این قدرت فول برد نیست، بلکه فقط پردازنده گرافیکی است)، و منحنی ولتاژ/فرکانس تنظیم شده است، در Hitman 3 به 2719 مگاهرتز می رسد. این در حالی است که خنک کننده هوای ذخیره شده و پردازنده گرافیکی به 81 درجه سانتی گراد می رسد در حالی که VRAM گرم می شود. تا 88 درجه سانتیگراد (همانطور که در فیلم نشان داده شده است).

Intel Arc A770 Limited Edition خراب شد، منبع: Intel

علاوه بر این، A770 برای نمایش پردازنده گرافیکی کامل ACM-G10 Alchemist که در کنار 16 گیگابایت حافظه GDDR6 اجرا می شود، جدا شده است (اما به یاد داشته باشید که A770 با 8 گیگابایت نیز عرضه می شود). این طرح دارای دو فن محوری و یک پایه محفظه بخار مسی بزرگ است که به چهار لوله حرارتی مسطح 10×3 میلی متر متصل شده است.

PCB به 6 فاز VRM، شش ماژول GDDR6، سه DisplayPort 2.0 و یک پورت HDMI 2.1 مجهز شده است. شایان ذکر است که نسخه محدود دارای PCON است، اما کارت های AIC در صورتی که به چنین مبدل هایی مجهز نباشند، ممکن است فاقد پشتیبانی HDMI 2.1 باشند. VRAM ها پردازنده گرافیکی ACM-G10 را با پیکربندی کامل 32 Xe-Core احاطه می کنند.

PCB Intel Arc A770 Limited Edition، منبع: Intel

این کارت نویز 39 dBA تولید می کند و دارای چهار ناحیه RGB است که با نرم افزار قابل کنترل است. ویژگی های RGB منحصر به A770 Limited Edition خواهد بود، اما گفته شد که کارت های سفارشی از RGB نیز پشتیبانی می کنند (احتمالاً با نرم افزار Arc Control).

Intel Arc A770 Limited Edition خراب شد، منبع: Intel

امیدواریم این آخرین ویدیوی قبل از راه‌اندازی پردازنده‌های گرافیکی دسکتاپ A7 و A5 اینتل باشد. این شرکت احتمالاً برنامه خود را برای عرضه این کارت ها در “تابستان 2022” از دست خواهد داد. با این حال، بسیار مایه تاسف خواهد بود اگر این کارت‌ها در این ماه در دسترس قرار نگیرند – این شرکت حداقل به وعده اصلی خود “Q3’22” عمل خواهد کرد.

منبع: اینتل

اورکلاک:

ویدیوی زیر دارای مهر زمانی است

[Intel Graphics] اینتل آرک گرافیک اورکلاک اصول و کارت نسخه محدود (780 بازدید)





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر