ایسوس پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 4090/4080 ROG STRIX و TUF را معرفی کرد.

برای تامین انرژی لازم، TUF Gaming GeForce RTX 4090 از کانکتور برق 16 پین جدید استاندارد PCIe 5.0 استفاده می‌کند که یک سیستم انتقال توان قوی را با خازن‌های دارای رتبه‌بندی 20K و پخش مراحل برق با جریان بالا که در 10 مرتبه چیده شده‌اند، تامین می‌کند. پیکربندی +4. علاوه بر این، فرآیند تولید Auto-Extreme ما طول عمر بالایی را ارائه می‌دهد که مطابق با نام TUF است، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که کارت سطح بالای شما برای سال‌های آینده از طریق بازی‌ها قدرت می‌گیرد.

اما با یک پردازنده گرافیکی فوق‌العاده قدرتمند مانند GeForce RTX 4090، می‌خواستیم از یک هیت سینک بزرگ و صفحه پشتی با تهویه فراتر برویم. بنابراین ما طراحی هیت سینک را از ابتدا با یک محفظه بخار جدید و 30 درصد مساحت سطح بیشتر برای اتلاف گرما نسبت به نسل قبلی ROG Strix GeForce RTX 3090 بازسازی کردیم.

کارت جدید ROG Strix GeForce RTX 4080 16GB برای کارتی با کارایی بالا که سبک و ماهیت را با هم ادغام می کند، یک انتخاب عالی برای قدرت نسل بعدی رایانه شخصی شما است. چه در حال انجام بازی‌های باشکوه با گرافیک با وضوح بالا یا ورزش‌های الکترونیکی دیوانه‌کننده باشید که در آن تک تک فریم‌ها بسیار مهم است، اورکلاک شده ROG Strix GeForce RTX 4080 16GB این پردازنده گرافیکی جدید را به اوج پتانسیل خود می‌رساند.

برای عملکرد فوق العاده با طراحی محکم، TUF Gaming GeForce RTX 4090 شما را پوشش داده است. مدل TUF کمی ضخیم‌تر از برادر ROG خود در اسلات 3.65 است، مدل TUF برای سازگاری با کیس وسیع‌تر، با عملکرد عالی، خنک‌کننده و مدیریت انرژی، کمی کوتاه‌تر در 348 میلی‌متر اندازه می‌گیرد.

با ROG Strix GeForce RTX 4080 16GB زندانی نگیرید


با کارت های جدید GEFORCE RTX 4090 و RTX 4080 از بازی های ROG STRIX و TUF به ارتفاعات جدید صعود کنید

توانایی خود را با TUF Gaming GeForce RTX 4080 12GB ثابت کنید
در نهایت، ما همچنین یک نوع TUF Gaming از GeForce RTX 4080 12GB را ارائه می‌دهیم که با همان GPU قدرتمند نسخه Strix با هیت سینک کمی ضخیم‌تر و طراحی کارت کوتاه‌تر کامل می‌شود. در اسلات‌های 3.25 با فن‌های بادوام Axial-Tech ما، شما را از پتانسیل خنک‌کننده رها نمی‌کند، در حالی که طول کوتاه‌تر 305 میلی‌متری، وسیع‌ترین سازگاری با کیس را ارائه می‌دهد.

در نهایت، مانند سایر کارت‌های ROG ما، Strix GeForce RTX 4090 با فرآیند تولید Auto-Extreme ما ساخته شد که دخالت انسان را به حداقل می‌رساند، بنابراین می‌توانید عملکرد بلندمدت قابل اعتمادی را از جعبه انتظار داشته باشید.

با TUF Gaming GeForce RTX 4090 جلوی بازی را بگیرید

اگر می‌خواهید با بهترین کارت بازی که می‌توانید خرید کنید، به ROG Strix GeForce RTX 4090 جدید نگاه نکنید. با قدرتی بی‌سابقه، این کارت برای وضوح‌های فوق‌العاده بالا یا نرخ‌های تازه‌سازی فوق‌العاده سریع طراحی شده است که به شما کمک می‌کند. در میدان جنگ سلطنت کنید

ما همچنین فن‌های Axial-Tech را با طراحی ضخیم‌تر با 7 تیغه و حلقه‌های مانع کامل که 23.8 درصد جریان هوا و 19.3 درصد فشار بیشتر را نسبت به فن‌های نسل قبلی مورد استفاده در ROG Strix GeForce RTX 3090 ارائه می‌کنند، ارتقا دادیم. با این پیشرفت‌ها، ما توانستند دما و آکوستیک پردازنده گرافیکی را با وجود توان اضافی در سطوح مشابه با مدل نسل قبلی حفظ کنند.

TUF Gaming GeForce RTX 4080 16GB با عملکرد بالا و دوام طولانی در هسته خود ساخته شده است، عملکرد نسل بعدی را با طراحی محکم به ارمغان می آورد. در مقایسه با TUF Gaming GeForce RTX 3080، این کارت جدید دارای یک روکش یکپارچه دایکاست و صفحه پشتی آلومینیومی برای محافظت از PCB زیر آن، با هیت سینک ضخیم 3.65 شیار برای خنک کننده سطح بعدی است. این کارت کمی ضخیم‌تر از انواع Strix این کارت است، اما برای سازگاری بیشتر با کیس، بیش از 9 میلی‌متر کوتاه‌تر است.

همه ویژگی‌های ضروری Strix در اینجا نیز وجود دارد: بین حالت‌های پرفورمنس و بی‌صدا با سوئیچ دوگانه بایوس انتخاب کنید، فن‌های کیس رایانه شخصی خود را به دو هدر FanConnect II متصل کنید، و دکل خود را با حلقه‌ای از چراغ‌های عقب سازگار با ARGB روشن کنید. با Aura Sync. در همین حال، تحویل توان قابل اعتماد و کیفیت ساخت تست شده با زمان از طریق فرآیند تولید Auto-Extreme ما به این معنی است که این کارت برای سال‌های آینده آماده است تا در کنار شما باشد. برای کارتی در دسترس‌تر که همچنان Strix را فریاد می‌زند، ROG Strix GeForce RTX 4080 12GB را نمی‌توان به‌کار برد.

مانند نوع Strix، ما همچنین خنک کننده کارت TUF Gaming را با یک محفظه بخار جدید برای انتقال حرارت بسیار بهبود یافته طراحی کرده ایم. در حالی که از طراحی آسیاب شده مشابه برادر Strix خود استفاده نمی کند، هشت لوله حرارتی – پنج لوله 8 میلی متری و سه لوله 6 میلی متری – جهشی بزرگ در پتانسیل خنک کنندگی ارائه می دهند، با 35٪ سطح تماس بیشتر در مقایسه با TUF Gaming GeForce RTX 3090. مانند آن. با این حال، برادران Strix، می‌توانید بین حالت‌های عملکرد و بی‌صدا با سوئیچ Dual BIOS داخلی یکی را انتخاب کنید، یا خودتان عملکرد کارت را از طریق نرم‌افزار جدید GPU Tweak III ما تنظیم کنید.

با این حال، این یک اتاق بخار معمولی نیست. به منظور انتقال حرارت بهتر، این طراحی محفظه بخار ثبت شده کانال های آسیاب شده را در زیر لوله های حرارتی اضافه می کند. به جای اینکه لوله ها صاف روی سطح قرار گیرند، در محفظه بخار فرو می روند و اجازه می دهند گرمای بیشتری به طور موثر به چهار لوله هیت 8 و 6 میلی متری منتقل شود و به پره های هیت سینک برسد. هنگامی که تحت یک بار حرارتی 500 وات قرار می‌گیرد، این جفت شدن قوی اجازه می‌دهد تا دمای 5 درجه سانتی‌گراد خنک‌تری نسبت به طراحی محفظه بخار معمولی داشته باشد.

سه فن Axial-Tech ما جریان هوای کافی را برای این نیروگاه ایجاد می‌کنند و سمت راست‌ترین فن هوا را از طریق یک دریچه جدید در امتداد لبه صفحه پشتی می‌برد. این دریچه که به طور قابل توجهی بزرگتر از نسل قبلی است، امکان عملکرد خنک را فراهم می کند و در عین حال دارای لوگوی TUF است که هم روی صفحه پشتی و هم در قاب دریچه قرار گرفته است تا ظاهری منحصر به فرد داشته باشد. در زیر، لوگوی سه بعدی اکریلیک TUF به روز شده با نورپردازی ARGB روی لبه پوشش می درخشد که می تواند با استفاده از Aura Sync با بقیه رایانه شخصی شما هماهنگ شود. سوئیچ دوگانه بایوس به شما امکان می‌دهد بین حالت‌های عملکرد و بی‌صدا انتخاب کنید یا با نرم‌افزار GPU Tweak III به تنظیمات دستی برسید. اگر کارتی با کارایی بالا می‌خواهید که واقعاً در آزمون زمان مقاومت کند، TUF Gaming GeForce RTX 4080 16GB را مجهز کنید و چکمه‌های خود را روی زمین قرار دهید.

ما این هیت سینک و محفظه بخار جدید را با همان فن های به روز شده با فناوری Axial جفت کردیم که از طراحی ضخیم تر با 7 تیغه و حلقه های مانع کامل برای جریان هوا و فشار بیشتر نسبت به مدل های نسل قبلی استفاده می کنند. این به ما این امکان را می دهد که حتی با توان اضافی که به پردازنده گرافیکی نسل بعدی پردازنده اختصاص داده شده است، دمای GPU و صدای فن را بیشتر کاهش دهیم.

روکش دایکاست یکپارچه از استحکام ساختاری مشابه برادران بزرگتر خود برخوردار است، در حالی که یک دریچه عریض روی صفحه پشتی باعث بهبود جریان هوا در مقایسه با مدل های نسل قبلی می شود. کارت TUF 12 گیگابایتی همچنین همان سوئیچ بایوس دوگانه و لوگوی ARGB TUF بازطراحی شده را در امتداد کفن برای لمسی جذاب و در کنار خازن های درجه نظامی و کیفیت ساخت Auto-Extreme ارائه می دهد که همه کارت های TUF به آن معروف هستند. اگر کارتی بادوام می‌خواهید که بارها و بارها ارزش خود را ثابت کند، TUF Gaming GeForce RTX 4080 12GB در تعهد خود به عملکرد طولانی‌مدت بازی ایستاده است.

همه اینها با همان ویژگی های سطح بالایی ارائه می شود که کارت های ROG Strix با آن شناخته شده اند. یک چراغ عقب ARGB با Aura Sync کار می‌کند تا نورپردازی سفارشی‌شده را در سرتاسر ساخت شما ارائه دهد، در حالی که دو هدر FanConnect II به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق نرم‌افزار جدید GPU Tweak III، فن‌های کیس خود را با دمای GPU خود کنترل کنید. برای کسانی که نمی‌خواهند بیش از حد به کار بپردازند، سوئیچ Dual BIOS به شما امکان می‌دهد بین حالت حداکثر عملکرد و حالت ساکت‌تر یکی را انتخاب کنید. اگرچه به لطف فناوری 0dB ما، کارت در بارهای کم بدون توجه به حالتی که انتخاب می کنید بی صدا خواهد بود.

سری تراشه‌های گرافیکی مورد انتظار GeForce RTX 4000 انویدیا بالاخره به بازار آمد و سازندگان رایانه‌های شخصی به زودی می‌توانند سری جدیدی از کارت‌های بازی را در دست بگیرند – که از بالاترین سطح GeForce RTX 4090 24GB، RTX 4080 16GB شروع می‌شود. RTX 4080 12 گیگابایت. به عنوان پادشاهان جدید گرافیک رایانه شخصی، این کارت‌ها دارای هسته‌های CUDA فراوان، انبوهی از VRAM و تمام ویژگی‌های GeForce RTX هستند که برای ساخت بهترین‌ها به آنها نیاز دارید. برای راه اندازی، ما هر سه کارت را در انواع ROG Strix و TUF Gaming آورده ایم.

ادعای خود را با ROG Strix GeForce RTX 4090 مطرح کنید

به یک سفر برق بروید
کارت‌های ROG Strix و TUF Gaming GeForce RTX 4090 و RTX 4080 برخی از قدرتمندترین کارت‌های بازی هستند که تا به حال ارائه کرده‌ایم و عملکردی بی‌نظیر را برای رایانه‌های شخصی رده بالا ارائه می‌کنند. برای اطمینان از اینکه بیشترین استفاده را از ریگ نسل بعدی خود می‌برید، کارت گرافیک جدید خود را با یکی از منابع تغذیه ممتاز ما، مانند ROG Thor 1000P2، ROG Thor 1200P2 یا ROG Loki SFX-L 1000W Platinum برای ساخت‌های کوچک، جفت کنید. . با قطعات باکیفیت، عملکرد بی‌صدا و ضمانت 10 ساله، می‌دانید که کامپیوتر شما در دستان خوبی است.


با این حال، در زیر هیت سینک، قهرمان واقعی این کارت نمایشی قرار دارد. ما مانند برادر پرقدرت خود، از طراحی سنتی لوله حرارتی اجتناب کردیم و ROG Strix GeForce RTX 4080 16GB را با محفظه بخار ثبت شده جدید خود تجهیز کردیم که از کانال های آسیاب شده برای ایجاد منطقه تماس بیشتر لوله های حرارتی استفاده می کند. با این طراحی کارآمدتر، می‌توانستیم بدون کاهش دما، انتقال نیرو را افزایش دهیم.

TUF Gaming GeForce RTX 4090 از یک روکش یکپارچه دایکاست استفاده می کند که مستقیماً به یک صفحه پشتی آلومینیومی متصل می شود تا ساختار کلی را تقویت کند و از PCB در برابر افتادگی محافظت کند و در عین حال جریان هوای زیادی را ارائه می دهد. یک لوگوی سه بعدی TUF اکریلیک به روز شده در امتداد کفن نورپردازی ARGB سازگار با Aura Sync را ارائه می دهد، در حالی که یک حلقه نوار چسب جداشدنی گزینه های مدیریت کابل اضافی را ارائه می دهد. یک دریچه بزرگ در لبه صفحه پشتی اجازه می‌دهد حتی هوای بیشتری از طریق باله‌های فن‌های بزرگ‌تر با فناوری Axial جریان یابد و 20٪ جریان هوای بیشتری نسبت به نسل قبلی TUF Gaming GeForce RTX 3090 Ti فراهم می‌کند.

به منظور استخراج عملکرد نهایی از Strix GeForce RTX 4090، ما آن را با خنک کننده به عنوان اولویت اصلی خود ساخته ایم. طراحی 3.5 شیار این کارت از یک قاب فلزی ریخته‌گری شده، کفن و صفحه پشتی تشکیل شده است. ساختار فوق‌العاده سخت از قاب‌هایی با تلورانس‌های بسیار محکم استفاده می‌کند تا از افتادگی یا تاب برداشتن PCB جلوگیری کند، در حالی که همچنان جریان هوای بی‌نظیر را از طریق یک دریچه عبور بزرگ در امتداد پشت کارت 357 میلی‌متری امکان‌پذیر می‌کند.

و البته، ROG Strix GeForce RTX 4080 16GB دارای ویژگی هایی است که Strix را به بهترین از بهترین ها تبدیل می کند. این دستگاه مجهز به چراغ‌های عقب ARGB است که از طریق Aura Sync به بقیه دستگاه‌های شما متصل می‌شود، و همچنین دو هدر FanConnect II که کنترل سفارشی فن‌های کیس رایانه شخصی شما را از طریق نرم‌افزار GPU Tweak III ما ارائه می‌دهد. سوئیچ دوگانه بایوس انتخابی بین حداکثر کارایی و آکوستیک آرام ارائه می دهد، در حالی که فناوری 0dB تضمین می کند که هر دو حالت در بارهای کم کاملاً بی صدا خواهند بود. همه اینها را با فرآیند تولید Auto-Extreme ما ترکیب کنید، و کارتی خواهید داشت که شما را ناامید نخواهد کرد. برای داشتن بهترین GeForce RTX 4080، ROG Strix حتی در سخت‌ترین آتش‌سوزی‌ها پشتیبان شماست.

بازی طولانی را با TUF Gaming GeForce RTX 4080 16GB بازی کنید

صحبت از قدرت: این یک هیولای مطلق یک کارت بازی است، بنابراین ما یک سیستم 12+4 فاز شامل مراحل قدرت 70A را گنجانده ایم. با دو مرحله برق در هر فاز که به GPU سوخت می دهد، این تعداد کل 24+4 است. کنترلر دیجیتال روی برد دقت بالاتری را در هنگام تشخیص قدرت و همچنین تبدیل و متعادل‌سازی توان بهتر برای تداخل سیگنال و نویز کمتر ارائه می‌دهد. با یک منبع تغذیه با کیفیت (مانند ROG Thor 1200P2 ما)، هیچ مشکلی در رانندگی با این جانور کارت گرافیک ندارید، و با پشتیبانی 16 پین اصلی PCIe، می توانید بدون نیاز به آداپتور این کار را انجام دهید.

با ROG Strix GeForce RTX 4080 12GB دشمنان خود را به سبکی از بین ببرید
در کنار نسخه 16 گیگابایتی این جانور نسل بعدی، ما همچنین ROG Strix GeForce RTX 4080 12GB را عرضه می کنیم که عملکرد قدرتمندی را در یک نوع کوچکتر با تمام سبک و محتوایی که از ROG Strix انتظار داشتید ارائه می دهد. این کارت با ضخامت 3.15 شکاف و طول 336 میلی‌متر، سطح زیادی را روی هیت سینک خود برای جریان هوا فراهم می‌کند، در حالی که طراحی جدید سایبرپانک و ساختار فوق‌العاده سفت و سخت خواهر و برادر بزرگ‌تر خود را حفظ می‌کند.

برای انجام این کار، این طراحی خنک کننده 3.5 شیار از همان قاب فلزی ریخته گری، روکش و صفحه پشتی ROG Strix GeForce RTX 4090 استفاده می کند که استحکام سطح بعدی را برای PCB فراهم می کند. با طول 357 میلی متر، یک هیت سینک عظیم برای دفع گرمای زیاد و همچنین یک صفحه پشتی با دریچه بزرگ شده برای عبور جریان هوا ارائه می دهد.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر