ایسوس برای تمام مادربردهای ROG AM5 Switcher Dynamic OC را معرفی می کند

همانطور که از نام آن پیداست، سوئیچر Dynamic OC بسته به پارامترهایی مانند ولتاژ فعلی CPU یا دمای فعلی CPU، بین حالت های OC دستی و AMD PBO به صورت پویا سوئیچ می کند.

Dynamic OC Switcher در تمام مادربردهای AM5 سری Ryzen 7000 اجرا خواهد شد، اما فقط از سری ROG. این ویژگی قبلاً در مادربردهای پریمیوم AM4 مانند Crosshair VIII Dark Hero یا Extreme با چیپست X570 وجود دارد.

Dynamic OC Switcher، منبع: ASUS

چیزی که OC Switcher اجازه می دهد، بهینه سازی دستی حداکثر فرکانس های توربو تک و چند هسته ای است. این عملکرد با فناوری AMD PBO (تقویت دقیق) محدود می‌شود، که تنها امکان تقویت توربو تک هسته‌ای را فراهم می‌کند در حالی که هسته‌های باقی‌مانده بسیار پایین‌تر هستند.

رومن “der8auer” Hartung، اورکلاکر و بازبینی فناوری که برای ایسوس کار می کند و این ویژگی را ارائه کرده است، همچنین به موارد جدید اشاره کرده است.Ryzen Core Flexفناوری، که بیشتر اورکلاکرهای هاردکور را به عنوان خودش هدف قرار داده است. این فناوری به کاربران این امکان را می‌دهد تا آستانه‌ها و ورودی‌های خود را با استفاده از الگوریتم‌های رایگان وارد کنند و اساسا فضای اصلی اورکلاک سریع‌تر و بهتری را ارائه می‌دهند.

تمامی این ویژگی ها برای مادربردهای ROG ایسوس از جمله چیپست های X670E، X670 و B650 در دسترس خواهند بود. AMD قرار است سری Ryzen 7000 را در ماه سپتامبر عرضه کند، اما اعلام رسمی برای دوشنبه آینده برنامه ریزی شده است.

دیروز در Gamescom ایسوس اولین سری Micro-ATX و Mini-ITX خود را برای سوکت AM5 معرفی کرد. این شرکت همچنین فناوری Dynamic OC Switcher را معرفی کرد که با تمام مادربردهای ROG برای سری Ryzen 7000 کار می کند.

منبع: ASUS @ Gamescom (ویدئوی رسمی خصوصی است) از طریق پایگاه کامپیوتری





منبع

Dynamic OC Switcher برای تمام مادربردهای ROG AM5

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر