اتاق فرار اصفهان بازی ترسناک و هیجانی-اسکیپ روم اصفهان VIP-آل اسکیپ

در ایران نیز به دلیل محبوبیت و جذابیتی که این بازی به ارمغان آورده است، روزبه روز بر تعداد اتاق های فرار افزوده می شود. طراحی بازی در مجوعه تهرومز هوشمندانه و هیجان انگیز صورت گرفته است؛ و تلاش بر آن بوده تا تمامی احساسات و ذکاوت شما را به چالش بکشاند. در اسکیپ روم شما می توانید با دوستان خود ساعاتی را بدون فکر کردن به دنیای پیرامون خود، غرق در یک بازی عجیب و هیجان انگیز شوید. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند.

اتاق فرار بحران

همانطور که گفته شد خیلی نمی‌توان برای این بازی هیجان انگیز، رنج سنی خاصی در نظر گرفت. آمار جهانی سن مخاطبان را از 18 سال تا بالای 45 سال نشان می دهد. جالب است که بدانید این سناریو بر اساس یک رویداد واقعی نوشته شده. در سال 1962 سه دوست شب قبل از اعدامشان از مخوف‌ترین زندان تاریخ فرار می­‌کنند و تا امروز هیچ خبری از آنها نشده. اهواز زیبا که همه به کارونش و پل­‌های بهتر از نیویورک و دانشگاه نفتش می‌شناسند، یک اتاق فرار نقلی اما با کیفیت دارد. این مجموعه در حال حاضر یک اتاق فرار فعال دارد؛ فرار از آلکاتراز.

اتاق فرار گاهوک

اتاق فرار اصفهان بازی ترسناک و هیجانی-اسکیپ روم اصفهان VIP-آل اسکیپ اگر به چالش، معما و هیجان علاقه دارید پیشنهاد می کنیم همراه خانواده، دوستان و همکارانتان به صورت گروهی این بازی را تجربه کنید. اتاق فرار های داستانی هم داریم که بازیکنان در نقش های داستان قرار میگیرند و از طریق پخش ویدیو قبل بازی یا داستان نقل شده از مسئول بازی با داستان آشنا می شوند. اتاق های فرار می تونن مجموعه ای از معماها و وظایف، بدون تِم و داستان باشند. از طریق رفتن به صفحه رزرو آنلاین میتونید به راحتی بازی خودتون رو با انتخاب تاریخ مراجعه، ساعت و تعداد اعضای تیم رزرو کنید.

تیزر اتاق فرار سیانور از مجموعه Barcode Escape

جهت آموزش بازی و قوانین اتاق ، ۵-۱۰ دقیقه قبل از شروع بازی در محل از طریق سند زیر کلیک کنید حضور داشته باشید. پیشنهاد ما برای بازی های ترسناک افراد بالای 18 سال میباشند. شما 60 دقیقه زمان دارید تا بتوانید معما های بازی را حل کرده ، قفل ها را باز کنید و فرار کنید. شما میتوانید از طریق سایت به صورت آنلاین بازی دلخواه خود را در روز و ساعت مشخص رزرو کنید.

  • فراموش نکنید اگر قصد دارید به زودی به هر یک از این مقصدها سفر کنید، از این اتاق‌های فرار هم دیدن کنید و تجربه‌تان را کامل کنید.
  • این مجموعه در حال حاضر یک اتاق فرار فعال دارد؛ فرار از آلکاتراز.
  • بعد از مطالعه این اطلاعات، می‌توانید راحت‌تر و سریع‌تر راه فرار را پیدا کنید.
  • اهواز زیبا که همه به کارونش و پل­‌های بهتر از نیویورک و دانشگاه نفتش می‌شناسند، یک اتاق فرار نقلی اما با کیفیت دارد.
  • هر یک از این فضاها سناریوی خاصی دارند و هدف خاصی را دنبال می کنند.

البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند. بازی‌های اتاق فرار بازی گروهی هستند و برای انتخاب هر ژانر باید نظر همه اعضای گروه رو بپرسید. چون ممکنه ژانری که شما انتخاب کردید با روحیه تمام اعضای گروه سازگار نباشه؛ و یکی از بازیکن‌ها چند دقیقه بیشتر در بازی دووم نیاره.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر