اینتل پردازنده گرافیکی Arc A770 را به مددرهای رایانه شخصی از طریق … StarGate تحویل می دهد؟

اگر فکر کرده اید که پردازنده های گرافیکی Arc دسکتاپ رده بالا کجا هستند، خوب، اینتل در حال حاضر آنها را به روشی بسیار غیرعادی برای تأثیرگذاران ارسال می کند. این شرکت با کمک Robeytech این پردازنده‌های گرافیکی Arc را در یک ون با تم Arc به موددرهای مذکور تحویل می‌دهد. نه تنها این، GPU خود در یک جعبه بزرگ حاوی یک Stargate کوچک LED قرار گرفته است.

خانه مایع

ون Arc اینتل پردازنده‌های گرافیکی A770 را در StarGate ارائه می‌کند

Arc A770 دارای پردازنده گرافیکی کامل ACM-G10 و 16 گیگابایت حافظه GDDR6 است. این کارت گرافیک قرار است از نظر کارایی و قیمت در بخش میان رده بالا رقابت کند. متأسفانه، اینتل هنوز سری Arc A7 را برای بازبینان ارسال نکرده است. امیدوارم، این در حال حاضر اتفاق می افتد. در غیر این صورت، درک کل این کمپین بازاریابی در این مرحله دشوار است.

Intel Arc A770 پرچمدار کارت گرافیک دسکتاپ Alchemist است که هنوز عرضه نشده است. این شرکت اخیراً “روزهای بازی” خود را اعلام کرد که تا 30 سپتامبر ادامه خواهد داشت. در آن روزها، می توان یکی از آن سیستم ها را از طریق آن برد این صفحه.

اسب آبی

PC Werkz

اینتل به سازندگان رایانه شخصی سفارشی کرده است تا سیستم هایی را بر اساس سخت افزار اینتل طراحی کنند.

تحویل Intel Arc A770، منبع: Intel

سه مددر برای ساخت رایانه‌های شخصی کامل حول پردازنده‌های گرافیکی Arc سفارش داده شدند، و بنابراین تم معمولاً آبی و بنفش است. در اینجا هر سه سیستم وجود دارد:

منبع: اینتل





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر