یک خداحافظی زیبا، GamersNexus داستانی را بیان می کند که چگونه تیم EVGA OC با یک نمونه اولیه، رکورد جهانی RTX 4090 را به دست آورد.

[Gamers Nexus] روزهای پایانی بخش GPU EVGA: ساخت آخرین کارت ویدیو (235,852 بازدید)





منبع

GamersNexus آخرین قسمت داستان EVGA GPU خود را به اشتراک می گذارد.

منبع:

خروج EVGA از بازار GPU برای همه شگفتی بزرگی بود. گیمرها، علاقه مندان و حتی اورکلاکرها کاملاً از این که چگونه ناگهان این شرکت اعلام کرد دیگر GPUهای EVGA GeForce در آینده وجود نخواهد داشت، شوکه شدند. این بدان معناست که Kingpin و خدمه‌اش (CENS، Biso Biso) دیگر نمونه‌هایی از EVGA برای تلاش‌های اورکلاک دریافت نخواهند کرد.

تیم EVGA OC با نمونه اولیه RTX4090 رتبه اول را در رتبه بندی 3DMark به دست آورد.

EVGA GeForce RTX 4090 3DMark OC، منبع: GamersNexus

EVGA GeForce RTX 4090 3DMark OC، منبع: GamersNexus

با این حال، EVGA نمونه‌های اولیه‌ای را برای پردازنده‌های گرافیکی RTX 4090 ساخته است و تعداد معینی از پردازنده‌های گرافیکی AD102 قبل از اتخاذ این تصمیم توسط NVIDIA ارسال شده است. اینگونه بود که نمونه های اولیه «Next Gen Graphics» ساخته شدند و در نهایت چگونه در دستان یوتیوب و حتی در یک حراجی قرار گرفتند.

سرنوشت پردازنده‌های گرافیکی باقی‌مانده ناشناخته است، اما تعدادی از آن‌ها برای آخرین جلسه اورکلاک خود با نمونه‌های اولیه به تیم EVGA OC داده شد. ویدیوی GamersNexus داستان کاملی را به ما می گوید که چگونه استعدادهای اورکلاک بایسو، Cens و Kingpin کره جنوبی، آلمان و ایالات متحده، بهترین رکورد جهانی در 3DMark Speedway را به ما دادند.

این امتیاز دیگر بهترین امتیاز در رتبه بندی رسمی تالار مشاهیر نیست. متعلق به CENS، که همچنین بخشی از تیم EVGA OC است. او 11860 امتیاز را در همان بنچمارک کسب کرد و همچنین از پردازنده گرافیکی «Next Gen EVGA» استفاده کرد. بنابراین، حتی در این لحظه، امتیاز برتر همچنان به کارت EVGA RTX 4090 تعلق دارد.

این فیلم نگاهی انحصاری به مرکز تعمیرات گرافیکی EVGA دارد، جایی که یک فرآیند پیچیده از reballing GPU نشان داده شده است. یک داستان هیجان انگیز به ما می گوید که چگونه یکی از آخرین GPU های RTX 4090 EVGA ذخیره شد تا بعداً رکورد جهانی را شکست.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر