یکی از هدفون های مورد علاقه ما برای دویدن با تخفیف 20 درصدی در فروش بهار بزرگ آمازون است

یکی از هدفون های مورد علاقه ما برای دویدن با تخفیف 20 درصدی در فروش بهار بزرگ آمازون است

بهار رسماً فرا رسیده است و اگر برای دویدن به بیرون از خانه برگردید خارش می‌کنید، یا می‌خواهید یک برنامه تمرینی جدید را شروع کنید، فروش بزرگ بهاره آمازون ممکن است همان چیزی را داشته باشد که برای ارتقاء بخش موسیقی از برنامه روزانه خود نیاز دارید. تعدادی از هدفون های Jabra برای فروش تخفیف داده شده اند، از جمله چند مورد از بهترین هدفون های ما برای دویدن. کلیدی در میان آنها Jabra Elite 8 Active است که با قیمت 160 دلار به فروش می رسد – تنها 10 دلار بیشتر از قیمت کم سابقه آن. همین قیمت فروش را می توانید مستقیماً در جبرا نیز پیدا کنید.

جبرا

یکی از هدفون‌های مورد علاقه ما را برای دویدن در حالی که قیمت آنها تقریباً کم سابقه است، بردارید.

160 دلار در آمازون

اینها تقریباً Beats Fit Pro را برای رتبه برتر در راهنمای ما بهتر کردند. جوانه های Elite 8 Active نه تنها هنگام انجام هر نوع تمرینی راحت و ایمن هستند، بلکه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. Jabra همچنین این هدفون‌ها را تحت آزمایش درجه نظامی قرار داده است تا از آن‌ها در برابر رطوبت شدید، دمای بالا، باران و ارتفاع محافظت کند، بنابراین منصفانه است که بگوییم این جوانه‌ها می‌توانند ضرب و شتم را تحمل کنند (احتمالاً بسیار بیشتر از آن چیزی که شما حتی در طول زندگی خود آنها را تحمل می‌کنید. عرق آورترین دویدن ها).

Elite 8 Active دارای کیفیت صدای خوب و ANC خارج از جعبه است، اما می‌توانید تنظیمات EQ را با استفاده از برنامه همراه همراه آن سفارشی کنید. اگر ترجیح می‌دهید صداهای بیس قبل از جلسه تمرینی شما را در منطقه قرار دهند، می‌توانید پروفایل صدا را برای تطبیق با آن تغییر دهید. آنها همچنین از صدای فضایی با Dolby Audio پشتیبانی می کنند، که یک امتیاز عالی برای داشتن است و Elite 8 Active را به گزینه بهتری برای کسانی تبدیل می کند که می خواهند فقط از یک جفت جوانه در تمام روز استفاده کنند، هر روز، نه تنها در طول تمرین. حالت شفافیت HearThrough Jabra نیز مفید است، مخصوصاً برای دوندگانی که اغلب در خارج از خانه تمرین می‌کنند، زیرا اجازه می‌دهد صدایی وارد شود تا بتوانید از محیط اطراف خود بیشتر آگاه باشید.

بزرگترین مشکل ما با جوانه های Elite 8 Active این است که HearThrough به اندازه حالت شفافیت در انتخاب برتر ما، Beats Fit Pro، کاملاً طبیعی به نظر نمی رسد. در غیر این صورت، آنها یک گزینه فوق العاده برای دوندگان یا هر کس دیگری هستند که یک جفت هدفون بی سیم جامد می خواهند که یک بسته کامل را در مورد کیفیت صدا، ANC و محافظت در برابر تعریق و عوامل ایجاد کنند.

اگر می‌خواهید حتی کمتر هزینه کنید، به سختی می‌توانید ارزشی بهتر از ایربادهای Elite 4 Active در خط تولید Jabra پیدا کنید. آنها در حال حاضر با قیمت 90 دلار به فروش می رسند – نه یک رکورد پایین، اما نزدیک به آن. آنها به دلیل طراحی راحت و دارای رتبه IP57، کیفیت صدای خوب و ANC، عمر باتری جامد و پشتیبانی از اتصال چند نقطه ای، انتخاب بودجه ما در همین راهنما هستند. و حتی اگر صدای مکانی را در Elite 4 Active دریافت نکنید، آنها از EQ سفارشی با برنامه تلفن همراه Jabra پشتیبانی می‌کنند.

راهنمای خرید فروش بهاره شما: فروش بهاره در هوا است، تیتر توسط رویداد فروش بزرگ بهار آمازون. ویراستاران متخصص ما همه را سرپرستی می کنند بهترین فروش بهاره همینجا برای خرید بهترین ها با Engadget همراه باشید معاملات فنی از فروش بهار بزرگ آمازون، بهترین ها را از کارشناسان خودرو اتوبلاگ بشنوید معاملات بهاری خودرو در آمازون، و پیدا کنید فروش بهاره برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

منبع