گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ با کمترین قیمت در آمازون و Best Buy به فروش می رسد

گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ با کمترین قیمت در آمازون و Best Buy به فروش می رسد

هر دو آمازون و Best Buy مدل‌های آنلاک گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را با قیمت 200 دلار تخفیف می‌فروشند. این گوشی هوشمند را به 1100 دلار کاهش می‌دهد و پایین‌ترین قیمتی را که تاکنون دیده‌ایم (خارج از پیشنهادات تجاری و اپراتور) نشان می‌دهد. ماه گذشته، هر سه گوشی در سری S24 به فروش رسیدند، مدل پایه با 100 دلار تخفیف و S24+ و S24 Ultra هر دو با 150 دلار تخفیف. این بار، Ultra درجه یک کاهش قیمت حتی بیشتر دارد و S24+ همان 150 دلار تخفیف دارد. مدل پایه گلکسی اس 24 تنها 9 درصد تخفیف دارد، که حدود 25 دلار بیشتر از آخرین فروش است.

سم رادرفورد برای Engadget

پیشنهاد ما برای یک گوشی اندرویدی ممتاز 200 دلار تخفیف است که کمترین قیمت آن است.

1100 دلار در آمازون

ما S24 Ultra را به عنوان بهترین تلفن هوشمند اندرویدی برتر در راهنمای خود معرفی کردیم و در ابتدای سال جاری به آن امتیاز 89 دادیم. این نسل یک قاب تیتانیومی جدید، یک دوربین ارتقا یافته و مانند هر چیز دیگری در سال 2024، یک دسته کامل از تجهیزات هوش مصنوعی دریافت کرد. این دستگاه دارای یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری است که در تست‌های خلاصه ما تا 24 ساعت پخش مداوم ویدیو دوام می‌آورد و برای دو روز استفاده منظم خوب انجام می‌شود.

چهار دوربین عقب تقریباً مشابه S23 Ultra باقی ماندند، به استثنای لنز قدیمی 10x که با زوم اپتیکال 5 برابر و سنسور 50 مگاپیکسلی با رزولوشن بالاتر جایگزین شد، حرکتی که ما دریافتیم لنزی را ایجاد کرد که کاربردی‌تر بود. در موقعیت های متنوع تری ابزارهای هوش مصنوعی می توانند متون شما را تصحیح کنند، تصاویر را ویرایش کنند و ضبط ها را رونویسی کنند. صفحه نمایش یکی از واضح ترین و درخشان ترین نمایشگرهایی است که ما آزمایش کرده ایم. علاوه بر این، قلم داخلی نیز مفید است.

اما حتی با 200 دلار تخفیف، S24 Ultra همچنان یک گوشی بسیار گران قیمت است. انتخاب کلی ما برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی، پیکسل 8 پرو گوگل، از 999 دلار شروع می‌شود و در حال حاضر با 20 درصد تخفیف در آمازون و مستقیماً از Google، تنها 799 دلار است. سام رادرفورد از Engadget در اکتبر گذشته در اولین نمایش خود امتیاز 93 را به پیکسل 8 پرو داد و از صفحه نمایش روشن، عملکرد سریع و “ویژگی های هوش مصنوعی واقعی مفید” تمجید کرد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع