گشودن خط آشفته مداد اپل

گشودن خط آشفته مداد اپل

در اوایل این هفته، اپل یک قلم جدید با کیفیت بالا به نام Pencil Pro را معرفی کرد، اما هیچ مدل قدیمی‌تری را متوقف نکرد. این بدان معناست که اکنون چهار قلم برای انتخاب وجود دارد که انرژی ترکیبی آشفته خانواده‌های اپل واچ و آی‌پد را در طول سال‌ها هدایت می‌کنند. از آنجا که هر مداد با هر iPad کار نمی کند، بهترین انتخاب ها را توضیح می دهیم.

TMATMA

سیب

فقط… نسل اول را نخرید.

– مت اسمیت

همه چیز در رویداد Let Loose iPad اپل اعلام شد

بهترین گوشی اندرویدی ارزان قیمت

ایالات متحده مجوز اینتل و کوالکام را برای فروش تراشه به هواوی لغو کرد

اوه نه، فکر می کنم الان یک آیپد پرو می خواهم

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

گزارش شده است که OpenAI در حال کار بر روی یک ویژگی جستجو برای ChatGPT است که می تواند ربات چت را قادر به انجام کارهایی کند که معمولاً از جستجوی Google برای آنها استفاده می کنید. مطابق با بلومبرگ، می تواند وب را برای پاسخ به سؤالات شما جستجو کند و نتایج را با منبع یابی کامل کند. برای مثال، ChatGPT می‌تواند اطلاعاتی را از ویکی‌پدیا یا پست‌های وبلاگ بگیرد و هنگامی که از آن سؤال می‌پرسید، به صفحات اصلی آنها پیوند دهد.

اوایل این ماه، DataChaz در X، گزارش داد که OpenAI یک زیر دامنه جدید با آدرس search.chatgpt.com ایجاد کرده است. ظاهراً در آخر هفته برای مدت کوتاهی به صفحه اصلی ChatGPT تغییر مسیر داد.

به خواندن ادامه دهید.

TMATMA

دیزنی

Marvel و Industrial Light & Magic به تازگی عنوان Apple Vision Pro را بر اساس Marvel's معرفی کردند چه می شود اگر…؟، نمایش فعلی دیزنی + که به تازگی فصل دوم خود را به پایان رسانده است. این یک تجربه یک ساعته با عناصر داستان تعاملی است که در آن شما جهت داستان را انتخاب می کنید. تصور کنید که: یک جهان سینمایی جایگزین که در آن ابتدا Vision Pro را پذیرفتم.

به خواندن ادامه دهید.

اگر قبلاً مشخص کرده باشید که فقط آیفون می خواهید، خرید یک گوشی جدید کمی آسان تر است. (و حتی پس از آن، خط تولید اپل گزینه های بیشتری از همیشه ارائه می دهد.) با این حال، اگر به دنبال یک دستگاه اندرویدی هستید، گزینه های بیشتری وجود دارد – و احتمالاً سؤالات بیشتری وجود دارد. آیا دوربینی می خواهید که بتواند روی سوژه های بسیار دور زوم کند (سری Galaxy S سامسونگ)؟ یا می خواهید هوش مصنوعی بصری تماس های ورودی را برای شما نمایش دهد؟ (آیا می توانم شما را به سری پیکسل های گوگل علاقه مند کنم؟) یا شاید وقت آن رسیده است که به سراغ گوشی های تاشو بروید…

به خواندن ادامه دهید.

منبع