کنسول بازی AYANEO NEXT 2 دارای پردازنده «نسل بعدی» AMD Ryzen 7000 و «گرافیک جدید DISCRETE» است.


AYANEO دارای پردازنده Ryzen 7000 و GPU گسسته است

کنسول بازی دستی از AYANEO برای ارتقای عملکرد بازی به سطحی بالاتر.

آیا NEXT II می تواند اولین کنسول بازی دستی باشد که دارای پردازنده گرافیکی Radeon 7000 است؟ این شرکت اکنون ادعا می کند که کنسول آینده آنها دارای پردازنده های Ryzen 7000 و ‘جدید’ خواهد بود. گسسته گرافیک

ارتقاء CPU به عنوان “نسل بعدی” تبلیغ می شود که نشان می دهد ممکن است اولین APU Zen4 را در چنین محصولی ببینیم. با این حال، شایان ذکر است که سری 7000 نه تنها Zen4، بلکه دارای ریزمعماری Zen3، Zen3+ و Zen2 هستند. در این مورد، جمله بندی ممکن است بسیار مهم باشد.

مهمتر از همه، این توییت تایید می کند که این کنسول دارای گرافیک مجزا خواهد بود. بعید است که یک شرکت به اشتباه گسسته را با GPU یکپارچه، مانند APU Phoenix با گرافیک Zen4/RDNA3 اشتباه بگیرد، بنابراین این می تواند Radeon RX 7600S با 28 واحد محاسباتی باشد. این پردازنده گرافیکی بین 50 تا 70 وات کار می کند، که انتظار ما از چنین دستگاه کوچکی نیست.

AYANEO یا نام پردازنده گرافیکی را تایید نمی کند، یا به این دلیل که AMD هنوز این محصول را معرفی نکرده است، یا به این دلیل که این شرکت هنوز در حال بررسی گزینه ها است.

طبق این توییت، کنسول NEXT II یا NEXT 2 به زودی معرفی خواهد شد. این شرکت مدل KUN خود را در طرح رنگ مشکی به نمایش می گذارد. این مدل دارای صفحه نمایش 8 اینچی است.

منبع:







منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر