کانو سه خودروی برقی بامزه ساخت تا فضانوردان آرتمیس 2 ناسا را ​​به SLS ببرد.

در مورد Canoo، این فرصتی برای این خودروساز است تا علاقه خود را به خودروهای برقی خود جلب کند. در ماه مه 2022، این شرکت به سرمایه گذاران هشدار داد که پول نقد رو به اتمام است. از آن زمان، قراردادی با والمارت برای ارائه 4500 خودروی برقی به خرده فروش اعلام کرد. این شرکت همچنین یک خودروی آزمایشی را به ارتش ایالات متحده تحویل داد. با این حال، حتی با وجود آن معاملات، راه درازی تا دستیابی به پایداری مالی در پیش است.



منبع

کانو

استارت آپ خودروهای الکتریکی Canoo اولین محموله خود را به ناسا تحویل داده است. این هفته، سه خودروی حمل و نقل خدمه (CTV) این شرکت به مرکز فضایی کندی در فلوریدا رسیدند. اگرچه به نظر می رسد که آنها برای کاوش در سطح ماه ساخته شده اند، اما وانت ها برای حمل فضانوردان به سکوهای پرتاب KSC طراحی شده اند که از ماموریت آتی آرتمیس 2 آغاز می شود.

به گفته کانو، این ون ها بر اساس طراحی وسایل نقلیه موجود در سبک زندگی این شرکت، می توانند فضانوردان کاملاً مناسب و همچنین خدمه پشتیبانی پرواز و هر تجهیزاتی را که ممکن است نیاز داشته باشند حمل کنند. این شرکت گفت: «این خودروها طراحی داخلی و خارجی منحصر به فردی دارند که آسایش و ایمنی فضانوردان و خدمه را در سفر 9 مایلی به سمت سکوی پرتاب در مرکز فضایی کندی فراهم می کند. امسال.

عکس گروهی از ون های ناسا Canoo.

در ماموریت آرتمیس 2، ناسا اولین ماموریت خدمه خود را از زمان پایان برنامه آپولو در سال 1972 به ماه پرتاب خواهد کرد. چهار فضانورد در طول این پرواز 10 روزه به دور ماهواره سفر خواهند کرد. در طول آرتمیس 2، ناسا قصد دارد آزمایش‌های بیشتری را برای کپسول اوریون و سیستم پرتاب فضایی (SLS) خود انجام دهد تا مطمئن شود که هر دو فضاپیما برای مأموریت‌های خدمه آتی به سطح ماه ایمن هستند.