کارت‌های گرافیک سفارشی GeForce RTX 4070 قبل از عرضه به بیرون درز کرد

قرار است کارت های بیشتری بعداً امروز به نمایش گذاشته شود. ما انتظار داریم به‌روزرسانی‌هایی از Palit، Pny، Galax، Gainward و بسیاری دیگر ارائه شود.





منبع

دوباره باران پردازنده های گرافیکی دو فن می بارد

مجموعه MSI دیگر نباید برای خوانندگان ما راز باشد. تصاویر جدید ممکن است تنها به عنوان تاییدی بر آنچه انتظار می رفت عمل کنند. سری Suprim هنوز تصویر نشده است، که به شدت نشان می دهد که این سری بعدا عرضه خواهد شد. فقط کارت‌های Gaming X و SUPRIM با کانکتور برق ۱۶ پین عرضه می‌شوند، در حالی که مدل‌های ارزان‌قیمت Ventus 3X و 2X دارای کانکتور ۸ پین خواهند بود.

ASUS GeForce RTX 4070 Series

گیگابایت با معرفی پنج کارت جدید از خود پیشی گرفت. جالب اینجاست که گیگابایت تنها شرکتی است که تصمیم گرفت یک خط تولید کامل با طراحی های سه فن انجام دهد، در اینجا گزینه دو فن وجود ندارد. علاوه بر این، Aorus Master ممکن است بزرگترین RTX 4070 در بازار باشد.

با حرکت به سمت برند چینی، Colorful همان خط تولید RTX 4070 Ti را دارد. حتی یک کارت خنک کننده مایع نیز وجود دارد که در واقع تنها کارتی از این دست برای سری RTX 4070 در حال حاضر است. یک واقعیت جالب دیگر، iGame Vulcan نیز ممکن است تنها RTX 4070 با نمایشگر داخلی باشد. این ویژگی از AORUS Master نیز انتظار می رفت، اما گیگابایت متوجه شد که RTX 4070 ممکن است به آن نیاز نداشته باشد. همانطور که می بینیم، iGame Vulcan و Neptune از کانکتورهای برق 16 پین استفاده می کنند، در حالی که BattleAx و iGame Ultra دارای کانکتورهای استاندارد هستند.

امروز شرکای برد NVIDIA از جدیدترین کارت های GeForce خود بر اساس RTX 4070 SKU رونمایی می کنند.

رنگارنگ سری GeForce RTX 4070

ZOTAC دارای سری های AMP، Trinity و Twin Edge است. دومی کارت های دو فن هستند که اولین مدل های RTX 40 ZOTAC با چنین طراحی هستند. علاوه بر این، تنها سری Twin Edge دارای کانکتور برق 8 پین هستند، در حالی که AMP/Trinity به جای آن به کانکتور 16 پین متکی هستند.

MSI GeForce RTX 4070 Series

یک GPU بازی TUF به روز شده نیز برنامه ریزی شده است. برخلاف مدل RTX 4070 Ti مجهز به کانکتور 12VHPWR، این کارت از یک کانکتور برق استاندارد 8 پین استفاده می کند:

ما امروز چند کارت داریم که با این کارت گرافیک دوگانه از نوع ایسوس شروع می کنیم. این سری برای سری جدید آدا کاملاً بازطراحی شده است و بهترین قسمت این است که در دو رنگ سیاه یا سفید در دسترس خواهد بود:

سری ZOTAC GeForce RTX 4070

سری GeForce RTX 4070 گیگابایت

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر