هدفون‌های بی‌سیم Sonos که مدت‌ها شایعه شده بود، در اینجا ظاهر می‌شوند

Menu

بلومبرگ در ماه فوریه گزارش داده بود که هدفون‌های طولانی مدت و مورد انتظار Sonos در ژوئن عرضه می‌شوند، یک ماه دیرتر از آنچه که شرکت در نظر داشت به دلیل یک مشکل نرم‌افزاری. در حالی که خود Sonos هنوز جزئیاتی در مورد این دستگاه منتشر نکرده است، به نظر می رسد فروشنده مجاز هلندی Schuurman اطلاعات و تصاویر این هدفون را زودتر از موعد منتشر کرده است. یک Redditor در گروه Sonos فهرست‌های شوورمن را کشف کرده است (از طریق آستانه) پس از اینکه شخص دیگری متوجه شد که هدفون بی سیم رسما Sonos Ace نامیده می شود.

یک جفت هدفون، بی سیم و یک کیف حمل.یک جفت هدفون، بی سیم و یک کیف حمل.

سونوس

بر اساس تصاویر، بسته دستگاه Ace همراه با هدفون، تعدادی سیم و یک کیف حمل همراه خواهد بود. به نظر می رسد که خود هدفون دارای دکمه ها و یک سوئیچ کلید روی قسمت های هدفون دستگاه خواهد بود. تصاویر بسیار با کیفیت هستند، بنابراین نمی‌توانیم در مورد ظاهر مدل ممتاز نظری بدهیم، اما به نظر می‌رسد که دستگاه قرار است یک جفت هدفون روی گوشی باشد. Schuurman بسته دستگاه را با قیمت 403.58 یورو (435 دلار) فهرست کرده است که تقریباً نزدیک به قیمت 449 دلار است. بلومبرگ در گزارش قبلی خود ذکر شده است.

همانطور که این سازمان خبری در آن زمان اعلام کرد، پاتریک اسپنس، مدیرعامل Sonos امیدوار است که راه‌اندازی دسته دستگاه‌های جدید بتواند به رشد شرکت معروف به بلندگوها و نوارهای صوتی خود پس از سال‌ها فروش ضعیف کمک کند. هدفون‌های Ace برای کار با دستگاه‌های موجود این شرکت طراحی شده‌اند و می‌توانند صدا را مستقیماً از تلویزیون‌ها و سرویس‌های پخش موسیقی با استفاده از اتصال Wi-Fi داخلی پخش کنند. بلومبرگ گفت که Sonos همچنین در حال بررسی امکان عرضه یک مدل in-ear در آینده برای رقابت با AirPods اپل و سایر محصولات مشابه است.

تصویری از وب سایت شوورمن.تصویری از وب سایت شوورمن.

شوورمن

منبع