نینتندو با پرداخت هزینه ادغام X به ایلان ماسک تمام شده است

نینتندو با پرداخت هزینه ادغام X به ایلان ماسک تمام شده است

ظاهراً نینتندو به اندازه کافی از هزینه های API X (توئیتر) برخوردار بوده است. سازنده ماریو روز چهارشنبه گفت که از 10 ژوئن، ادغام مستقیم آلبوم تصویر سوییچ با پلتفرم کنجکاو نازی ایلان ماسک دیگر کار نخواهد کرد. با خروج نینتندو، هر سه سازنده اصلی کنسول، اشتراک گذاری صفحه نمایش بومی را به X قطع کردند.

حساب رسمی بازی X ارسال شده واکنشی عجیب و کاملاً اورولی که نقش اصلی خود را در خروج سازنده ماریو نادیده می گیرد. @xGaming در پایان پاسخ گمراه‌کننده خود به اعلامیه نینتندو، نوشت: «همکاری ما با نینتندو همچنان قوی است و ما با هم کار می‌کنیم تا انتقال آرام را برای همه کاربران تضمین کنیم.» “ما به همکاری با شرکا ادامه خواهیم داد تا تجربیات جدید و هیجان انگیزی را به جامعه جهانی بازی خود بیاوریم.”

از قضا، ویژگی متن خواننده داخلی X زیرمتن حذف شده را پر می کند. متن تولید شده توسط کاربر می گوید: “این در پاسخ مستقیم به X تغییر API خود است.” به طور خاص، X برای دسترسی به API خود، بیش از 40000 دلار یا بیشتر در ماه از شرکت ها هزینه دریافت می کند. پلی استیشن سونی و ایکس باکس مایکروسافت در سال گذشته ادغام با X را حذف کردند.

سیمی اولین بار در سال گذشته گزارش شد که دسترسی به ارزان‌ترین طرح Enterprise API برای The Dumpster Fire که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می‌شد از 42000 دلار در ماه شروع می‌شود. طبقات بالاتر ممکن است 125000 دلار و 210000 دلار در ماه هزینه داشته باشند. مایکروسافت زمانی که گفت ایکس باکس در آوریل 2023 طرح API ماسک را کنار می گذارد، رهبری این اتهام را بر عهده داشت، در حالی که سونی دماغش را نگه داشت و آن را تا نوامبر نگه داشت.

هزینه ماهانه 42000 دلاری (یا بیشتر) ممکن است برای این شرکت های بزرگ خوش پوش چندان به نظر نرسد، اما ظاهراً حتی آنها نیز محدودیت هایی دارند. به هر حال، اشتراک‌گذاری سریع صفحه نمایش در کانال‌های اجتماعی یک ویژگی بازاریابی از دیدگاه شرکتی است. اگر حسابداران آنها به تجزیه و تحلیل ها نگاه کنند، آنها را با هزینه های ماسک سنجیدند و ببینند که نتیجه ای ندارد، همان کاری را انجام می دهند که نهادهای سود محور انجام می دهند و سربار را کاهش می دهند. اما هی، حداقل “همکاری X با نینتندو همچنان قوی است.”

البته، همچنان می‌توانید اسکرین‌شات‌های Switch را به جهنم ماسک ارسال کنید. اکنون مراحل اضافی دارد. می توانید تصاویر آلبوم سوئیچ را به صورت بی سیم به تلفن خود ارسال کنید یا آنها را با استفاده از کابل USB به رایانه شخصی خود منتقل کنید و سپس آنها را به صورت دستی پست کنید. نینتندو می گوید اشتراک گذاری یکپارچه فیس بوک هنوز فعال است اما هشدار می دهد که ممکن است بعداً متوقف شود.

منبع