نحوه پیش خرید Samsung Galaxy S24 Ultra

نحوه پیش خرید Samsung Galaxy S24 Ultra

مانند ساعت، سال جدید گوشی های هوشمند جدید سامسونگ گلکسی را به ارمغان آورده است. این شرکت امروز سری جدید Galaxy S24 را معرفی کرد که شامل پرچمدار S24 Ultra به همراه Galaxy S24+ و S24 می شود. این گوشی‌ها برای سخت‌افزارهای سامسونگ آشنا به نظر می‌رسند، و این شرکت بیشتر مراسم راه‌اندازی خود را به جای ارتقای سخت‌افزار، صرف ویژگی‌های هوش مصنوعی کرد. تلفن‌های جدید دارای مزایای هوش مصنوعی مانند ویرایشگر عکس پیشرفته، ویژگی «دایره برای جستجو»، ابزارهای خلاصه‌سازی سریع و موارد دیگر هستند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید هستید، در اینجا نحوه پیش خرید Samsung Galaxy S24 Ultra، S24+ و S24 همراه با سایر موارد اعلام شده در Samsung Unpacked 2024 آورده شده است.

سامسونگ

Samsung Galaxy S24 Ultra از امروز برای پیش خرید در دسترس است و قیمت آن از 1300 دلار شروع می شود. پیش‌سفارش مستقیم از سامسونگ تا 30 ژانویه به شما امکان می‌دهد تا ارتقای فضای ذخیره‌سازی را به صورت رایگان دریافت کنید، که شامل دریافت مدل 1 ترابایتی هنگام خرید Galaxy S24 Ultra با ظرفیت 512 گیگابایت می‌شود. همچنین با پیش‌سفارش مستقیم از طریق برند، می‌توانید ۱۰۰ دلار اعتبار سامسونگ دریافت کنید. اگر S24 Ultra را از آمازون پیش خرید کنید، می توانید 200 دلار اعتبار آمازون دریافت کنید.

گوشی پرچمدار گلکسی امسال بسیار شبیه به سال گذشته است و این به این دلیل است که بیشتر پیشرفت ها در ویژگی های نرم افزار هوش مصنوعی است. یک ویژگی جدید «دایره برای جستجو» وجود دارد که توسط Google ارائه شده است که به کاربران امکان می‌دهد روی متن و تصاویر روی صفحه تلفن حلقه بزنند، برجسته یا ضربه بزنند و به سرعت جستجو کنند تا درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنند (چه با انگشت خود یا با S داخلی Ultra خودکار). ابزارهای خلاصه‌سازی هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهند یادداشت‌ها و صفحات وب را فشرده کنند، و حتی یک ویژگی «بررسی آهنگ» هوش مصنوعی وجود دارد که به شما می‌گوید آیا در ایمیل کمی خشن به نظر می‌رسید. ویژگی‌های هوش مصنوعی به عکس‌ها و ویدیوها و همچنین با ابزارهای پاک کردن، ترکیب مجدد و ریمستر، به‌علاوه یک ویژگی جدید «آهسته حرکت فوری» که می‌تواند فریم‌های اضافی ایجاد کند تا به ویدیوهای کند شده ظاهری دقیق‌تر بدهد، گسترش می‌یابد.

گلکسی اس 24 اولترا با پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 کار می کند و از 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه پشتیبانی می کند. این گوشی دارای قاب تیتانیومی است، شبیه به آخرین آیفون‌ها، به علاوه صفحه نمایش 6.8 اینچی 120 هرتزی Dynamic AMOLED آن کمی روشن‌تر از S23 Ultra است. این مدل همچنین دارای یک سنسور تله فوتو ارتقا یافته 50 مگاپیکسلی در آرایه دوربین اصلی خود است که از زوم اپتیکال 5 برابری، همراه با یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز اصلی 200 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند.

1300 دلار در سامسونگ 1300 دلار در آمازون

سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس از امروز برای پیش خرید به ترتیب با قیمت 800 و 1000 دلار در دسترس هستند. پیش‌سفارش مستقیم از سامسونگ تا 30 ژانویه به شما این امکان را می‌دهد که ارتقای فضای ذخیره‌سازی را به صورت رایگان دریافت کنید. همچنین با پیش‌سفارش مستقیم از طریق برند، می‌توانید ۱۰۰ دلار اعتبار سامسونگ دریافت کنید. اگر از آمازون پیش خرید کنید، می توانید تا 150 دلار اعتبار آمازون دریافت کنید.

هر دو گوشی از ابزارهای هوش مصنوعی جدید مشابه گلکسی اس 24 اولترا استفاده می کنند و به طور مشابه، طراحی فیزیکی آنها نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده است. Galaxy S24+ کمی بزرگتر از S24 استاندارد است و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ Dynamic AMOLED است (مدل معمولی دارای یک پنل 6.2 اینچی FHD+ است). شما می توانید 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی در +S24 و 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه در S24 دریافت کنید. هر دو بر روی پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کار می کنند و دوربین اصلی یکسانی دارند که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک عکاسی فوق عریض 12 مگاپیکسلی است.

+800 دلار در سامسونگ +800 دلار در آمازون

منبع