مشاوره مالیاتی و مالی تلفنی رایگان آنلاین حسابدار اپ | تکس مپ

مشاوره مالیاتی و مالی تلفنی رایگان آنلاین حسابدار اپ | تکس مپ

در ماده 9 تا 12 قانون دائم ارزش افزوده به معافیت های ارزش افزوده اشاره شده است. فعالیت شما معاف از ارزش افزوده نیست مگر اینکه به صورت حقیقی و در گروه سوم از گروه بندی صاحبان مشاغل قرار گیرید. یافتن مشاور مالیاتی نه تنها در تهران بلکه در همه جای کشور قطعا کار زیاد سختی نیست؛ اما آنچه نتیجه را متمایز می‌کند، دانش و تخصص مشاوران مالیاتی از یک سو و دیدگاه چندجانبه آنها از سوی دیگر است. مشاوران مالیاتی ما در تیم پرشین حساب، با ارائه راهکارهای عملی و بلندمدت، مشکلات مجموعه شما را به صورت ریشه‌ای برطرف می‌کنند. شرط استفاده از هرگونه معافیت مالیاتی طبق قانون مالیاتهای مستقیم برای شرکت های فعال در مناطق ازاد و ویژه اقتصادی ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است.

مشاوره تلفنی

توصیه ما این است تا حد امکان از مشاوره خدمات مالیاتی به صورت حضوری استفاده شود. زیرا این گونه مشاوره می تواند تمام مدارک مالی شما را به خوبی بررسی کند. اگر مجبور به استفاده از روش غیرحضوری هستید بهتر است مشاوره تلفنی را در اولویت قرار دهید. وکیل مالیاتی یک کارشناس خبره و متخصص در دو حوزه مالی و مالیاتی است و در کلیه امور حسابداری، حسابرسی، ارزش افزوده، بیمه و حقوق و قوانین مالیاتی بسیار مجرب می باشد و علاوه بر مهارت در حسابداری، دانش کافی در علم حقوق دارد. مشاور مالیاتی یا وکیل مالیاتی یک فرد متخصص، تحصیل‌کرده و آبدیده در حوزه‌های مالی و حسابداری است که علاوه بر تسلط به دانش حسابداری و حسابرسی، اشراف کاملی به قوانین مالیاتی داشته و تجربه اداره پرونده‌های مالیاتی در مراجع قضایی را دارد.

یکی از فواید دریافت مشاوره مالیات اطلاع از پیچ و خم های قوانین مالیاتی است زیرا به دلیل تخصصی بودن مبحث مالیات ، یک مدیر یا کارفرما برای حل مشکل مالیات خود نیاز به یک مشاور مالیات دارد. مشاور مالیاتی موردی، در روش مشاوره مالیاتی موردی، ارائه مشاوره مالیاتی توسط وکیل مالیاتی، از طریق مشاوره با مشاور مالیاتی آنلاین و حضوری، برای یک مورد خاص و معین، به عنوان مثال ثبت اظهارنامه مالیاتی مودی، انجام می گیرد. این روزها به دلیل شرایط سخت اقتصادی و مالی مجموعه ها بسیاری از کسب و کار ها مسائل مالی و مالیاتی خود را به صورت تلفنی حل می کنند. از مزیت های این روش مشاوره مالیاتی کاهش هزینه های رفت و آمد و صرفه جوی در زمان است .

در این مواقع معمولا خود مشاور مالیاتی کادر مالی و نیروی انسانی مربوطه را فراهم می کند و مدیریت مالی و مالیاتی مجموعه را عهده دار می شود. راه حل مدیریت امور مالیاتی کسب و کار می باشد و در این مسیر شناسایی، ارزیابی و به کارگیری از حد اکثر پتانسیل ها برای کمتر مالیات دادن به کمک روش های قانونی بسیار با اهمیت و حیاتی است. نکته بسیار مهم این است که فرآیندهای مالیاتی نسبت به سال های گذشته در حال تغییر است و به مرور شرایطی در حال وقوع است که حتما باید عملیات مالی و مالیاتی خود را اعم از مالیات کسب و کار و حتی زندگی شخصی خودتان را جدی بگیرید و بهترین عملکرد را از نظر مالی و مالیاتی داشته باشید. مشاوره مالیاتی این فرصت را به شما می‌دهد تا اطلاعات صحیح و قابل اعتمادتری را دریافت کنید و این مهم زمانی رخ می‌دهد که از افراد قابل اعتماد و باتجربه‌ای در این حوزه کمک بگیرید. شرکت رایان محاسبان در رابطه با مشاوره مالیاتی یک رهبر بالاقوه است و قبل از پرداختن به خدمات امور مالیاتی شرکت‌ها، به آن‌ها مشاوره مالیاتی می‌دهد. هزینه مشاوره مالیاتی شرکت ها با توجه به نیاز آن مجموعه و با توافق با مشاور مالیاتی مشخص می شود.

  • برای دریافت خدمات و مشاوره مالیاتی حضوری ابتدا با شماره‌ی مؤسسه‌ آقای مالیات تماس حاصل نمائید و پس از دریافت وقت قبلی به مؤسسه مراجعه کنید.
  • دادرسی مالیاتی زمانی انجام می‌شود که شخص حقیقی یا حقوقی دچار جرائم مالیاتی شده است و اظهارنامه‌های تحویل داده شده به اداره مالیات دارای مشکل و ایراداتی است.
  • شرکت های خدمات مالیاتی تمامی اموری که مربوط به مالیات یک شرکت است را انجام می‌دهند.
  • چرا به مشاور مالیاتی اشخاص حقیقی نیاز داریم، سوالی است که ذهن بیشتر خوانندگان را مشغول کرده است.
  • خدمات مشاوره امور مالیاتی ، شامل مشاوره در مورد مسائل مالیاتی مرتبط با کسب و کار و مالیات اشخاص حقیقی است.
  • بله، مشاوران مالیاتی تلفنی می‌توانند به شما راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های مالیاتی نشان دهند.
صاحب هر شغلی که باشید سالانه باید بابت درآمد خود مبلغ مشخصی را به اداره مالیات بپردازید. بنابراین لازم است همواره اطلاعات خود را بروز نگه دارید تا مشکلی در زمینه پرداخت مالیات برای شما پیش نیاید. برای مشاوره مالیاتی رایگان کلیک کنید در این روزهای پر تب و تاب مالیاتی بسیاری از شرکت ها و مشاغل نیاز به مشاور مالیاتی دارند.

شرکتهای خدمات مالیاتی چه کارهایی انجام میدهند؟

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر