مرورگر Arc عالی و قابل تنظیم اکنون به طور کامل در ویندوز در دسترس است

مرورگر Arc عالی و قابل تنظیم اکنون به طور کامل در ویندوز در دسترس است

مرورگر محبوب Arc سالهاست که کاربران macOS و iOS را مجذوب خود کرده است و اکنون این کار را انجام داده است. نسخه ویندوز نرم افزار شرکت مرورگر. تنها اخطار؟ مرورگر وب فقط برای ویندوز 11 در دسترس است، اگرچه نسخه ویندوز 10 در راه است.

در حالی که Arc رقیب مستقیم مرورگرهایی مانند کروم و اج است، اما در واقع کاملاً منحصر به فرد است. دارای یک نوار کناری جمع شونده با برگه ها و نشانک های عمودی است، بنابراین هیچ برگه ای در بالا وجود ندارد. این به کاربران دیدی تمیز از وب‌سایتی که در حال بازدید هستند، بدون درهم‌کاری غیر ضروری می‌دهد. همچنین به افراد این امکان را می‌دهد تا فضاهایی را برای سازماندهی چیزها بسازند، که مانند پوشه‌ها روی دسکتاپ کار می‌کند. به دنبال دستور العمل و درخواست شغل در همان زمان؟ فقط زبانه ها را رها کنید و از اولی در یک فضا و دومی را در فضایی دیگر تحقیق کنید.

ویژگی Peek به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از باز کردن یک پیوند، پیش‌نمایش آن را مشاهده کنند و Little Arc یک پنجره مرورگر سبک را برای مشاهده سریع و با حداقل مصرف حافظه باز می‌کند. با توجه به اینکه ما چندین دهه است که از مرورگرها دقیقاً به همان روش استفاده می کنیم، با Arc کمی منحنی یادگیری وجود دارد، اما برای بسیاری از کاربران ارزش آن را داشت.

همچنین فوق العاده قابل تنظیم است و تجربه شخصی سازی شده ای را ایجاد می کند که با مرورگرهای رقیب در دسترس نیست. Arc در واقع به کاربران این امکان را می‌دهد که ظاهر هر وب‌سایتی را که بازدید می‌کنند سفارشی کنند، بنابراین افراد می‌توانند با سبز کردن نئون سایت یا تغییر فونت به چیزی زشت، تهاجم خود را در Engadget از بین ببرند. افراد حتی می توانند کل بخش ها را برجسته کرده و آنها را از دید حذف کنند. به عنوان یک امتیاز اضافی، افزونه‌های کروم با Arc کار می‌کنند و انتقال آسان را انجام می‌دهند.

یک Engadget سبز نئونی.یک Engadget سبز نئونی.

انگجت / ناتان اینگراهام

نکته مهم دیگر در اینجا یکپارچه سازی سوئیفت است. Arc در واقع بر روی Swift اجرا می شود که یک زبان برنامه نویسی است که توسط اپل برای ساخت اپلیکیشن برای iOS، Mac، Apple TV و Apple Watch ایجاد شده است. بنابراین با آوردن Arc به ویندوز، شرکت مرورگر نیز برای اولین بار سوئیفت را به ویندوز می آورد.

این بدان معنی است که اشخاص ثالث در نهایت قادر خواهند بود برنامه های ویندوز را با استفاده از سوئیفت بسازند. این زبان برنامه نویسی از مثلا پایتون و مانند آن است. این شرکت به مدت شش سال روی آوردن سوئیفت به رایانه‌های ویندوزی کار می‌کرد و آن را «تلاش عشق» نامید.

شرکت مرورگر وعده داده است که این تازه شروع Arc در ویندوز است. می‌گوید بهبودهای عملکرد منظم و ویژگی‌های جدید «در هفته‌ها و ماه‌های آینده کاهش می‌یابد». در عین حال، اگر مردم بخواهند به آن نگاهی بیاندازند، مرورگر رایگان است.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع