مدرک آموزش دوره ماساژ صورت و بدن ️【+ مدرک بین المللی】 | آموزشگاه آپادانا تبریز

اما برای آرامش و کاهش استرس، یک بار در ماه یا هر چند ماه یکبار ممکن است کافی باشد. علاوه بر این، دریافت ماساژ به صورت روزانه می‌تواند گران و زمان‌بر باشد، مگر اینکه ماساژور دستی خریداری نمایید. با این حال، در برخی موارد، مانند ورزشکاران حرفه‌ای یا افراد مبتلا به درد مزمن یا شرایط پزشکی خاص، پزشکان ممکن است ماساژ را هر روز یا چندین بار در هفته به عنوان بخشی از برنامه درمانی تجویز کنند. ماساژ درمانی به شرطی می‌تواند فواید از جمله کاهش تنش عضلانی، تقویت آرامش و بهبود گردش‌خون داشته باشد که به بدن خود زمان استراحت و بازیابی بین جلسات ماساژ را بدهید.

  • از آنجایی که هدف ایجاد کشش سطحی و جذب گرما به بافت‌ها است، اصطکاک به فشار بیشتری نسبت به افلوراژ یا پتریساژ نیاز دارد.
  • اگر شما حرکات سریع روی سطح بدن ، انجام دهید به جای وقت گذاشتن برای نفوذ عمیق تر، نمی توانید سراسر عضلات را ماساژ دهید.
  • از همسر خود بخواهید که بر روی کمر روی تخت دراز بکشد و سر  تا پای خود را در یک راستا قرار دهد.
  • اگر از CFS رنج می‌برید، رایج‌ترین انواع ماساژ توصیه شده برای بیماری شما، درمان کرانیوساکرال و میوفاسیال است.
  • این تکنیک نسبت به افلوراژ عمیق‌تر بوده و برای ورز دادن ماهیچه‌ها و عضلات استفاده می‌شود.
  • شما می توانید از یک رختخواب، کف زمین یا حتی میز اطاق ناهار خوری خود، استفاده کنید تا زمانی که اطمینان دارید که به حد کافی محکم است تا وزن شخص را بدون در هم شکستن، تحمل کند.
مدرک آموزش دوره ماساژ صورت و بدن ️【+ مدرک بین المللی】 | آموزشگاه آپادانا تبریز توصیه می شود تا حداقل یک تا دو نفر از اعضای خانواده تکنیک های ماساژ را فرا گیرد تا برای بقیه اعضا در خانواده بتوانند مثمر ثمر واقع گردند. مالش های دایره ایجهت انجام ماساژ جنسی به صورت مالش های دایره ای، هر دو دست را صاف و بطور موازي بر روی بدن بگذارید ، بطوریکه انگشتان دستها وضعیت دور شونده از هم داشته باشند. در حالیکه دست راست وضعیت برتری دارد، با یک فشار یکسان بر روی کمر، مالش را در جهت حرکت عقربه های ساعت انجام دهید، اما باید دست راست در جلوی دست چپ حرکت کند. هر موقع که آماده انجام یک ماساژ جنسی و باشکوه هستید، براي خلق یک جو عاشقانه وقت بگذارید تا شریک شما بفهمد که این یک حالت خاص است.

برخی از نکاتی که در دوره ی آموزش ماساژ از صفر تا صد با آن ها آشنا می شوید کدامند؟

در صورت تمایل می توانید برای شرکت در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای نیز داوطلب شوید. مدرک این سازمان بسیار معتبر می باشد و نه تنها در ایران بلکه در سایر کشور ها نیز قابل ترجمه و استفاده می باشد. برای شرکت در دوره آموزش ماساژ شما می توانید با مدرک تحصیلی دیپلم از هر رشته ای شرکت کنید.داشتن حداقل معلومات عمومی و توانایی جسمی از دیگر شرایط حضور در این دوره آموزشی است. اگر به دنبال ثبت نام دوره ماساژ فنی و حرفه ای هستید شما می توانید هم از طریق راه های ارتباطی کلینیک زیبایی تالگو نور( واتساپ- پیج اینستاگرام – سایت تالگو نور) و هم به صورت حضوری اقدام به ثبت نام دوره ماساژ فنی و حرفه ای در کلینیک زیبایی تالگو نور نمایید. اگر می خواهید در دوره های آموزش ماساژ با مدرک بین المللی کلینیک تالگو نور شرکت کنید، می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام به ثبت نام کنید و کارشناسان تالگو در ارتباط با جزئیات کلاس ماساژ اطلاعات کامل را شرح می دهند.

تکنیک کاربردی آموزش ماساژ پا برای رفع خستگی

تمام شرکت کنندگان در دوره آموزش ماساژ می‌توانند با اصول انواع ماساژ به صورت تئوری و عملی آشنا شده و از توانایی های خود در آینده کسب درآمد کنند. برای شرکت در دوره آموزش ماساژ تایلندی تهران همین حالا اقدام نمایید. لازم به ذکر است که زمان صدور مدرک فنی و حرفه ای پس از قبولی بین 3 الی 4 ماه از سوی سازمان فنی و حرفه ای می باشد. لازم به ذکر است که برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما توضیحات لازم را در خصوص دوره آموزش ماساژ به شما ارائه دهند.

سرفصل های آموزشی کلاس کاربر ماساژ

ماساژ جنسی، نوعی عشق ورزیدن و روندی درمانی است که موجب آزاد شدن کششهای بدن و فشارهای روحی است، همچنين ماساژ جنسی به فرد اجازه ميدهد تا با ازادی بیشتری از روابط دو طرفه موردپسند لذت ببرد. با ادامه لمس طرف مقابل، احساسات نخست که به دنبال تماسهای فیزیکی به جنبش در آمده ادامه میابد، و موجب جلوگيري از پیدایش حس ناامیدی و ایجاد احتیاج و حس تنهائی خواهد شد.ماساژ جنسی به ایجاد اعتماد فیزیکی و روانی کمک ميکند برای این که یکی از دو طرف خود را در محاصره دستهای دیگری قرار ميدهد . در موقع ماساژ جنسی باید بالعکس عکس‌العمل کلامی و بدنی همسرتان خوب توجه کرده و باتوجه به ميزان خشنودی و احتیاج وی به ماساژ دیگر قسمتهای بدنش ادامه دهد. معمولا تکنیک افلوراژ در ابتدای و انتهای ماساژ برای کمک به آرامش بدن و آماده شدن فرد برای تکنیک‌های شدیدتر بعدی استفاده می شود.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر