مجموعه کامل Creative Cloud ادوبی در یک معامله نادر 40 درصد تخفیف دارد

مجموعه کامل Creative Cloud ادوبی در یک معامله نادر 40 درصد تخفیف دارد

طراحان، عکاسان و سایر سازندگان ممکن است بخواهند این معامله را از Adobe بررسی کنند. از هم اکنون تا 13 مه، مشترکینی که برای اولین بار استفاده می کنند می توانند 40 درصد در هزینه ماهانه طرح Creative Cloud All Apps برای یک سال کامل صرفه جویی کنند. این باعث می شود که قیمت از 60 دلار در ماه به 36 دلار دلپذیرتر کاهش یابد. برای دریافت قرارداد، باید با تعهد اشتراک ۱۲ ماهه موافقت کنید. پس از پایان سال، طرح به طور خودکار با قیمت معمولی تمدید می شود، مگر اینکه لغو کنید. اگر بخواهید تمام سال را به یکباره پرداخت کنید، 396 دلار برای شما هزینه خواهد داشت که همچنین 40 درصد از 660 دلار استاندارد است.

Adobe

می توانید با تعهد 12 ماهه، 40 درصد در اشتراک Adobe's Creative Cloud All Apps صرفه جویی کنید.

36 دلار در Adobe

Creative Cloud All Apps شامل دسترسی آنلاین به شرکت‌های قدرتمند Adobe مانند Photoshop، Adobe Premiere Pro، Illustrator، و InDesign، به علاوه حدود 20 برنامه اضافی – از جمله Firefly، ابزار AI تولید متن به تصویر و Adobe Express متمرکز بر محتوای اجتماعی است. این طرح همچنین با 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری، آموزش، فونت‌های Adobe و 1000 اعتبار در ماه ارائه می‌شود تا از آن برای ایجاد هوش مصنوعی در Firefly و دیگران استفاده کنید.

Adobe اغلب تخفیف‌هایی را روی خدمات خود اعمال نمی‌کند، بنابراین این فرصت نادری است که ابزارهایی را که برای برخی از فعالیت‌های خلاقانه جایگزین آن‌ها دشوار است، پیدا کنید. قیمت ماهانه 36 دلار احتمالاً نزدیکترین چیزی است که بیشتر ما به قیمت 20 دلاری دانش آموز و معلم در ماه نزدیک می شویم.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع