متا یک هدست Quest با الهام از Xbox را با نسخه محدود معرفی می کند

متا یک هدست Quest با الهام از Xbox را با نسخه محدود معرفی می کند

متا اعلام کرد که سیستم عامل Quest را به روی شرکت های شخص ثالث باز می کند و به آنها اجازه می دهد هدست های خود را بسازند. Quest OS در حال تغییر نام تجاری به Meta Horizon OS است و در حال حاضر دو شرکت علاقه مند دارد.

نام تجاری ASUS Republic of Gamers (ROG) روی هدست‌های جدید «بازی عملکردی» کار می‌کند، در حالی که تمرکز لنوو بر روی دستگاه‌هایی برای «بهره‌وری، یادگیری و سرگرمی» است. با این حال، جالب تر از همه، شاید متا می گوید که در حال کار بر روی یک هدست Quest “الهام گرفته از Xbox” با نسخه محدود است. (مایکروسافت و متا اخیراً با هم همکاری کردند تا بازی های ابری ایکس باکس را به Quest بیاورند.) در حالی که این فقط می تواند یک Quest 3 تغییر رنگ باشد، این همکاری می تواند منجر به ساخت هدست های آینده شود که کاملاً برای کنسول های مایکروسافت ساخته می شوند. اگر پلی استیشن می تواند واقعیت مجازی داشته باشد، مطمئنا ایکس باکس نیز می تواند.

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

گریندر به اتهام به اشتراک گذاشتن وضعیت HIV و سایر اطلاعات کاربران با شرکت های تبلیغاتی شکایت کرد

آنچه ما تماشا کردیم: فینال های شاد بلوی

آمازون تحویل پهپادها را در کالیفرنیا متوقف کرد، اما آزمایش‌های خود را در فینیکس آغاز کرد

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

این به دنبال یک بررسی جامع تر از فوریه است.

اتحادیه اروپا (EU) دومین تحقیق رسمی را در مورد TikTok آغاز کرده است. این کاوشگر ماهیت اعتیادآور TikTok Lite را در بر می گیرد، نسخه کوچکتری از برنامه که حافظه کمتری را اشغال می کند و برای اجرای اتصالات اینترنتی کندتر ساخته شده است. چروک ممکن است جنبه ای از طراحی باشد که به کاربران اجازه می دهد با تماشای ویدیوها و لایک کردن آنها امتیاز کسب کنند. این امتیازها را می توان با ارز دیجیتال اختصاصی TikTok و حتی کوپن های آمازون مبادله کرد. کمیسیون اتحادیه اروپا ابراز نگرانی کرده است که این نوع زبان طراحی «وظیفه و پاداش» می‌تواند با «تحریک رفتار اعتیادآور» بر سلامت روان کاربران جوان تأثیر بگذارد.

به خواندن ادامه دهید.

اندی استون پس از “دفاع علنی از تروریسم” محکوم شد.

چند ماه پس از اینکه مقامات روسی اندی استون سخنگوی متا را در لیست تحت تعقیب قرار دادند و تحقیقات جنایی را آغاز کردند، دادگاه مسکو حکم بازداشت او را به اتهامات متعدد مرتبط با تروریسم در ماه فوریه صادر کرد. این گزارش به ادعای استون «ترویج فعالیت‌های تروریستی، فراخوان‌های عمومی برای فعالیت‌های تروریستی، توجیه عمومی تروریسم یا تبلیغ تروریسم و ​​فراخوان‌های عمومی برای فعالیت‌های افراطی» اشاره کرد.

کمیته تحقیقاتی روسیه در مارس 2022 تحقیقاتی را در مورد متا آغاز کرد. این کمیته ادعا کرد که استون پس از لغو “ممنوعیت درخواست خشونت علیه ارتش روسیه در سکوهای خود”، فعالیت های افراطی را تحریک کرده است. استون گفت متا به طور موقت به برخی از پست‌ها اجازه می‌دهد تا در پلتفرم‌های خود باقی بمانند که قبلاً به دلیل تحریک خشونت حذف می‌شدند، اما خاطرنشان کرد که این شرکت همچنان «دعوت‌های معتبر برای خشونت علیه غیرنظامیان روسی» را غیرقانونی می‌کند.

به خواندن ادامه دهید.

آنها در عناوین AAA، رومیزی و مستقل تخصص خواهند داشت.

TMATMA

آغوشگر

این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد به سه بخش جداگانه تقسیم شود. اولین مورد، Middle-earth Enterprises & Friends است که در بازی‌های AAA تخصص دارد توم ریدر و جزیره مرده – و البته هر چیزی ارباب حلقه ها. Asmodee بخش بازی های رومیزی را بر عهده خواهد داشت که شامل Ticket to Ride، 7 Wonders، Azul، CATAN، Dobble و Exploding Kittens می شود. Coffee Stain & Friends گروه مستقل این شرکت خواهد بود که دارای خواصی از جمله آن است دیپ راک کهکشانی و شبیه ساز بز.

به خواندن ادامه دهید.

منبع