متا چت ربات هوش مصنوعی خود را در DM های اینستاگرام شما قرار می دهد

متا چت ربات هوش مصنوعی خود را در DM های اینستاگرام شما قرار می دهد

روز جمعه، مردم در سراسر وب متوجه اضافه شدن جدیدی به اینستاگرام خود شدند: Meta AI، ربات چت همه منظوره و مجهز به هوش مصنوعی این شرکت که می تواند به سؤالات پاسخ دهد، شعر بنویسد و تصاویر را با یک پیام متنی ساده تولید کند. حرکت تعجب آور نیست. متا هوش مصنوعی متا را در سپتامبر 2023 فاش کرد و چند ماه گذشته را صرف افزودن ربات چت به محصولاتی مانند فیس‌بوک مسنجر و واتس‌اپ کرده است، بنابراین افزودن آن به اینستاگرام بی‌معنی به نظر می‌رسد.

یکی از سخنگویان متا به Engadget گفت: «تجارب مولد مبتنی بر هوش مصنوعی ما در مراحل مختلف در حال توسعه هستند و ما در حال آزمایش طیف وسیعی از آنها به صورت عمومی با ظرفیت محدود هستیم. TechCrunchکه ابتدا به این خبر اشاره کرد، گفت که هوش مصنوعی متا در نوار جستجوی اینستاگرام نمایش داده می شود. اما برای برخی از ما در Engadget، این ویژگی در واقع در نوار جستجو در صندوق پیام رسانی مستقیم اینستاگرام نشان داده شد.

با ضربه زدن روی آن به من اجازه می دهد تا یک مکالمه را با هوش مصنوعی متا شروع کنم، فقط برای دوستی در اینستاگرام پیام ارسال می کنم. من توانستم از ربات چت بخواهم که تعاریفی از کلمات را به من بدهد، سرفصل هایی را برای داستان هایی که روی آنها کار می کنم پیشنهاد کند، و تصاویری از سگ ها روی اسکیت بورد ایجاد کند. همچنین توانستم از Meta AI بخواهم که Reels را با گربه در آنها توصیه کند که به راحتی توانست این کار را انجام دهد.

اما زمانی که همکار من Aaron Souppouris از Meta AI در واتس اپ خواست تا Reels را توصیه کند، به او تعدادی Reels در آن برنامه نیز نشان داد – که نشان می دهد ربات در اینستاگرام واقعاً هیچ کاری خاص برای اینستاگرام انجام نمی دهد. در عوض، متا به سادگی همان ربات چت را در هر اپلیکیشنی که در اختیار دارد استفاده می کند.

اگر روی یک منوی همبرگر در ربات ضربه بزنید، هوش مصنوعی متا همچنین لیست بلندبالایی از اقدامات احتمالی را که از ربات می‌خواهید انجام دهد به شما نشان می‌دهد.

هوش مصنوعی متا لیستی از اقداماتی را ارائه می دهد که می توانید از ربات بخواهید انجام دهد.هوش مصنوعی متا لیستی از اقداماتی را ارائه می دهد که می توانید از ربات بخواهید انجام دهد.

آرون سوپوریس

چرا می خواهید یک ربات چت در آن وجود داشته باشد؟ اینستاگرام برای پیشنهاد نکاتی برای مقابله با بدهی کارت اعتباری، مناظره در مورد کاردیو در مقابل وزنه، یا پیشنهاد هک برای سفر با امتیاز، نمی دانم. اما نکته این است که اگر بخواهید، می توانید.

منبع