متا دستیار هوش مصنوعی به روز شده ای را ارائه می کند که با Llama 3 ساخته شده است

متا دستیار هوش مصنوعی به روز شده ای را ارائه می کند که با Llama 3 ساخته شده است

متا برای پلتفرم دستیار هوش مصنوعی خود، Meta AI، که با استفاده از مدل زبان بزرگ Llama 3 (LLM) که مدت ها منتظرش بودیم منبع باز ساخته شده است. این شرکت می گوید “اکنون هوشمندترین دستیار هوش مصنوعی است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.” در مورد سناریوهای مورد استفاده، این شرکت توانایی کمک به کاربران را برای مطالعه برای آزمایش، برنامه ریزی شام و برنامه ریزی شبانه روز به کار می گیرد. شما مته را می دانید. این یک ربات چت هوش مصنوعی است.

با این حال، هوش مصنوعی متا، پس از یک اجرای آزمایشی، تقریباً به هر گوشه و کناری در کل مجموعه شرکت گسترش یافته است. هنوز در اینستاگرام در دسترس است، اما اکنون کاربران می‌توانند از طریق مسنجر، فیدهای فیسبوک و واتس‌اپ به آن دسترسی داشته باشند. ربات چت همچنین دارای یک پورتال وب اختصاصی است که منتظر آن باشید. برای استفاده از این روش نیازی به ورود به سیستم شرکت ندارید، اگرچه تصاویری تولید نمی کند. هدست‌هایی که اخیراً منتشر شده‌اند نیز با ربات ادغام می‌شوند و به زودی هدست‌های Quest ادغام می‌شوند.

در مورد تولید تصویر، متا می‌گوید که اکنون بسیار سریع‌تر است و در حین تایپ کردن، تصاویر را تولید می‌کند. همچنین از GIF های متحرک سفارشی استفاده می کند که بسیار جالب است. امیدواریم که بتواند با موفقیت تصاویری از نژادهای مختلف مردم ایجاد کند. ما متوجه شدیم که آن را چند هفته پیش دریافت کردیم، زیرا به نظر می رسید برای ایجاد تصاویری از افراد یک نژاد مغرضانه است، حتی اگر غیر از این خواسته شود.

متا همچنین همراه با این به‌روزرسانی، دسترسی جهانی را نیز گسترش می‌دهد، زیرا هوش مصنوعی متا به بیش از ده‌ها کشور خارج از ایالات متحده می‌آید. اینها عبارتند از استرالیا، کانادا، غنا، جامائیکا، پاکستان، اوگاندا و دیگران. با این حال، یک هشدار بزرگ وجود دارد. این فقط به زبان انگلیسی است که برای مخاطبان جهانی چندان مفید به نظر نمی رسد، اما هر چه باشد.

در مورد ایمنی و قابلیت اطمینان، این شرکت می‌گوید Llama 3 در مقایسه با Llama 2 بر روی یک مجموعه داده گسترده آموزش دیده است. همچنین از داده‌های مصنوعی برای ایجاد اسناد طولانی برای آموزش استفاده کرده و ادعا می‌کند که تمام منابع داده‌ای را که حاوی اطلاعاتی هستند حذف کرده است. “حجم بالای اطلاعات شخصی در مورد افراد خصوصی.” متا می‌گوید که مجموعه‌ای از ارزیابی‌ها را انجام داده است تا ببیند چت‌بات چگونه می‌تواند زمینه‌های خطرناکی مانند مکالمات در مورد سلاح‌ها، حملات سایبری و بهره‌کشی از کودکان را مدیریت کند و در صورت نیاز تنظیم شود. در آزمایش کوتاه خود با این محصول، همانطور که در زیر مشاهده می کنید، قبلاً با توهم مواجه شده ایم.

هوش مصنوعی متا در یک دستور غذا اشتباه می کند. هوش مصنوعی متا در یک دستور غذا اشتباه می کند.

انگجت/کاریسا بل

هوش مصنوعی به یکی از مدیران عامل متا و در یک مجتمع منزوی هاوایی تبدیل شده است، اما این شرکت هنوز هم به OpenAI و تا حدی گوگل می رسد. Llama 2 متا به دلیل مجموعه ای از ویژگی های محدود، هرگز کاربران را شگفت زده نکرد، بنابراین شاید این نسخه جدید دستیار هوش مصنوعی رعد و برق را در یک بطری بگیرد. حداقل، باید بتواند رعد و برق را در یک بطری بکشد، یا به طور دقیق تر، کمی طراحی رعد و برق شخص دیگری را در یک بطری تغییر دهد.

منبع