مایکروسافت تأیید می کند که نمایشگاه بازی بعدی ایکس باکس در 9 ژوئن ساعت 13 به وقت شرقی برگزار می شود

Menu

مایکروسافت رسما نمایشگاه بعدی بازی های Xbox را معرفی کرد. در یک پست وبلاگ، این شرکت اعلام کرد که نسخه تابستانی آن در روز یکشنبه، 9 ژوئن، ساعت 10 صبح PT / 13:00 ET خواهد بود.

این رویداد با یک پیام مرموز دنبال می شود(تغییر شده) مستقیم» که احتمالاً چندان معمایی نیست. لوگوی تیزر شبیه چیزی است که از فرنچایز Call of Duty پاره شده است، و گزارش‌ها از قبل نشان می‌دهند که قسمت بعدی این تیرانداز نظامی در سال جاری عرضه می‌شود. مایکروسافت این رویداد مستقیم را به عنوان “غواصی ویژه در قسمت بعدی یک فرنچایز محبوب” توصیف می کند.

از بین بردن بیشتر هرگونه دسیسه، آستانه می گوید تایید شده است که این رویداد بر فرانچایز طولانی مدت Activision-Blizzard متمرکز خواهد بود. این اولین نمایشگاه ایکس باکس خواهد بود که سازنده Call of Duty به طور رسمی در اختیار مایکروسافت قرار دارد.

این شرکت می‌خواهد با مجموعه جدید پس از اکتساب خود، سرها را تغییر دهد و ایکس‌باکس از کل هفته (که مصادف با Summer Game Fest است) استفاده خواهد کرد تا خط تولید خود را افزایش دهد. این شرکت نوشت: «پخش دو ویژگی 9 ژوئن همچنین پوشش یک هفته‌ای را در ایکس‌باکس وایر و پادکست رسمی ایکس‌باکس آغاز می‌کند که شامل به‌روزرسانی‌ها و غواصی عمیق در تعداد زیادی بازی است.

Engadget در اوایل ژوئن همه اخبار نمایشگاه بازی های Xbox و Summer Game Fest شما را در اختیار خواهد داشت.

منبع