قیمت ژل لب در سال 1402 انواع ژل لب با قیمت ویژه-مطب vip سیمارو

بعد از تخلیه اگر ناهمواری و عدم تقارنی باقی بماند تنها چیزی که امکان تزریق در این ناحیه دارد تزریق چربی خواهد بود. یعنی بعد از تخلیه ژل های پاژ استفاده از چربی برای جایگزینی آن روشی مناسب بوده و عارضه ای ایجاد نخواهد کرد. معمولا کسانی که اقدام به تزریق ژل لب می‌کنند، پس از تمام شدن درمان از کلینیک مرخص می‌شوند و از روز بعد، به فعالیت‌های روزمره خود خواهند پرداخت.

از تزریق چربی بیشتر برای حجم دهی و جبران فرورفتگی‌های صورت استفاده می‌شود. اگر به لب چربی تزریق کنیم، حالت غیرطبیعی و متورم به خودش می‌گیرد و چندان زیبا نمی‌شود. لب‌ها یکی از ویژگی‌های ظاهری و اصلی صورت هستند که می‌توانند به جذابیت چهره بیفزایند. پرکردن لب‌ها با استفاده از تزریق ژل لب یکی از موارد آرایشی محسوب می‌شود که منجر به پر شدن و بزرگ‌تر دیده‌شدن لب‌ها می‌شود و سال‌به‌سال بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

چرا که علاوه بر نوع و مارک ژل لب، تبحر و تجربه پزشک در زمینه تزریق آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مدتی پس از تزریق ژل، در نواحی مورد نظر تولید طبیعی اسید هیالورونیک که با افزایش سن کم شده است می‌تواند تحریک شود و میزان کلاژن‌سازی در پوست را نیز افزایش می‌دهد زیرا این پرکننده‌ها با اسید هیالورونیک کراس لینک دارند. فردی که لب های خیلی نازکی دارد و می خواهد کمی فرم لب هایش را تغییر دهد بهترین گزینه برای تزریق ژل لب است. معمولا مناسب ترین میزان تزریق با تشحیص پزشک صورت می گیرد که از یک سی سی شروع می شود. این حساسیت ممکن است از موادی که در ژل لب استفاده می‌شود، مانند هیدروکسی‌پاتیت، کوئلژن و یا اسید هیالورونیک باشد. علائم حساسیت ممکن است شامل تورم، قرمزی، خارش، درد و یا بروز زخم در منطقه تزریق باشد.

در تصاویر زیر برخی از نمونه کارهای تزریق فیلر لب که در کلینیک زیبایی گلدن رویال با بهترین ژل لب برای مراجعه کنندگان عزیز انجام شده را مشاهده می کنید. تزریق ژل لب مدل قلوه ای زمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که مقدار ژل لب را پزشک متخصص بصورت یکنواخت در تمامی قسمتهای لب تزریق کند. ماندگاری ژل لب به عواملی از جمله نوع نوع پوست و وضعیت پوست فرد، سبک زندگی و سن و همچنین برند و میزان محصول مورد استفاده در تزریق ژل لب بستگی دارد. نحوه تزریق ژل ساده می باشد و نیاز به بیهوشی ندارد و مراقبت پس از تزریق نیز بسیار کوتاه و ساده است. در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی لب‌ها را حفظ کنید یک سی سی به اندازه‌ای ژل دارد که بتوان لب‌ها را پر کرد و شکل آنها از حالت طبیعی خارج نشود. کبودی لب بعد از تزریق ژل لب روند طبیعی بدن می‌باشد که این کبودی در بعضی از اشخاص بیشتر از اشخاص دیگر است.

مدل ژل لب هالیوودی از ستاره های سینمای خارجی الهام گرفته است؛  این روش فقط بر روی برجسته سازی و حجیم سازی لب ها تاکید دارد. در مدل ژل لب فانتزی، لب های بالا و پایین هر دو، بیش از حالت طبیعی، حجیم می شوند و از فرم طبیعی و عادی خود خارج می شوند. برخی از افراد با اینکه از شکل لب های خود ناراضی هستند ولی تمایل دارند تزریق ژل به لب های آنها تنها شکل طبیعی ببخشد و دوست ندارند لب ها از شکل و فرم قبلی خود خارج شوند. قیمت انواع ژل‌ها بسته به برند آن‌ها متفاوت است و به‌طور میانگین برای میزان یک سی‌سی از آن حدود سه میلیون و چهارصد هزارتومان تا پنچ میلیون و پانصد هزار تومان باید هزینه کرد.

هیچگونه محدودیتی در خصوص خوردن بعد از تزریق ژل لب وجود ندارد. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید، این است که بیشتر فیلرها حاوی داروی بی حسی برای خلق شرایطی راحت تر برای اجرای روند می باشند. بیماران باید تا زمان رفع اثر عامل بی حسی قبل از غذا خوردن صبر کنند.

ژل لب می تواند برای رفع تغییرات ایجاد شده و بازیابی زیبایی لب کاربرد داشته باشد. ورزش با افزایش تعریق بدن سبب جذب سریع مواد پرکننده یعنی ژل و فیلرها می‌شود و همین امر سبب کاهش مدت ماندگاری این ماده در بدن خواهد شد. یکی دیگر از روش های مراقبت بعد از تزریق ژل لب، اعمال کمپرس یخ روی ناحیه ی تزریق می باشد. در این مواقع پرستار معمولا کمی یخ به شما می دهد تا میزان التهاب پوستتان کمتر شود. معمولا پزشک، مراقبت های بعد از تزریق ژل لب را به شما گوشزد می کند تا از درستی ادامه ی فرآیند، مطمئن شود.

به عنوان مثال مدت زمان ماندگاری ژل ژوویدرم Juvdderm می تواند از ۱۰ ماه تا ۱۲ ماه ماندگاری داشته باشد و سپس نیازمند بازبینی و تزریق مجدد است. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی آلرژیک ژل لب می توان به میزان سی سی و جنس مصرف شده برای ژل هم اشاره کرد. فیلر لب یک راهکار درمانی موقت است و اثر آن تا چندماه بیشتر باقی نمی‌ماند. همانطور که گفتیم هیالورنیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به همین علت احتمال واکنش‌های آلرژیک بسیار پایین است. البته تست حساسیت لیدوکائین یا ماده بی حسی جهت احتیاط بهتر است انجام شود. این ژل ها می توانند از سه طریق به بهبود ظاهر لب های شما کمک کنند.