فولادین قیمت روز مفتول مسوار و سیم مسوار خرید و فروش سیم مسوار | foulka

برای خرید میتوانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارید. در این آلیاژ مس نقش سخت کنندگی را دارد که بسته به کارایی آن می تواند تا 72 درصد این محصول از مس تشکیل شده صنایع مفتولی باشد. برای مثال ضخامت 0.7 میلی متری برای تولید سوزن منگنه و یا دوخت کارتن مناسب است.

فلز مسوار ، بعد از پلاتین ، طلا و نقره ، در جایگاه چهارم قرار دارد و فلزی با ارزش و گران بها محسوب می شود. مهمترین نکته در فرآِیند تولید سیم مسی پاک کردن کامل سطح مفتول آهنی است. زیرا در صورت وجود زنگ زدگی یا وجود رسوبات بعد از فرآیند روکش شدن مفتول با سولفات مس لکه های سیاهی در سیم مسوار به وجود می آید. و موجب از بین رفتن بخشی از خواص مکانیکی سیم مسی شده و در روند آبکاری اختلال به وجود می آورد.

قیمت مفتول مسوار ۲.۱ الی ۲.۴ میل ، (مفتول مسوار ۲ الی ۲.۴ میل)

یکی از صنعت‌هایی که بسیار وابسته به مفتول مسوار است، صنعت جوشکاری می‌باشد. دمای ذوب پایین این مفتول دلیل اصلی استفاده آن در این صنعت است. صنایع آشپزخانه نیز به طور گسترده‌ای و به ویژه جهت ساخت صفحات یخچال‌های صنعتی و فروشگاهی از مفتول مسوار استفاده می‌کنند. قفسه‌ها و باکس‌های فروشگاهی یکی دیگر از مشتریان این سیم مفتولی هستند. همچنین در ساخت زیور آلات و لوازم تزئینی نیز به مقادیر زیادی قابل استفاده هستند.

جهت استحکام و افزایش مقاومت مفتول مسوار و جلوگیری از خوردگی، از روکش مس بر روی این مفتول‌ ها استفاده می‌ شود. یکی از کاربرد سیم مفتول مسوار، در ساخت وسایل آشپزخانه و لوازم تزیینی می باشد. مهم‌ترین عامل تعیین کننده قیمت سیم مفتول مسوار، مدل بسته‌بندی آن است. این بدان معناست که، مفتول مسوار به صورت کلاف بسته‌بندی شده است یا شاخه‌ای.

  • سیم مسوار با کشیده شدن میلگردها ساخته می‌شود، به این صورت که با انجام کشش در چند مرحله از قطر میلگردها کاسته شده تا سیم مورد نظر حاصل شود.
  • نقطه ذوب سیم مفتول مسوار پایین است و بین ۱۷۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد می باشد، بنابراین در مصارف جوشکاری کاربردهای زیادی دارند.
  • یکی از ویژگی های قابل توجه مسوار این است که مثل مس یا نقره، رنگ آن کدر و تیره نمی‌شود.
  • این محصول در سایزهای 2، 2.5، 3 ، 3.5، 4، 4.5، 5، 5.5، 6، 6.5، 7، 7.5، 8 و 9 تولید می شود.
  • همه ی این عوامل و همچنین وزن هر کلاف مسوار میتواند در قیمت نهایی این محصول اثر بگذارد.
  • بطور معمول ، حدود ۸۵ تا ۹۹ درصد مفتول مسوار را قلع و بقیه را مس تشکیل می‌دهد.
فولادین قیمت روز مفتول مسوار و سیم مسوار خرید و فروش سیم مسوار | foulka دستگاه کلاف کن یا کویلر یکی از دستگاه های مهم در خط تولید این مفتول هاست که میتواند حالت کلاف را در مفتول هایی که تحت کشش قرار گرفته اند ایجاد کند و کلاف های مسوار را بدون گره خوردگی و به صورت منظم روی دستگاه قرار می دهد. مفتول های مسوار طی چند مرحله تولید میشوند که ما در این مطلب به این مراحل نمیپردازیم بلکه میخواهیم در مورد کلاف مسوار بگوییم. همچنین از دیگر مقتول های مهم برای کارهای عمرانی و مهم میتوان به مفتول گالوانیزه نیز اشاره کرد ، که برای دریافت قیمت مفتول گالوانیزه میتوان صفحه آن مراجعه نمایید. این کارخانه می باشد تولید می کند و این روکش رابه سطح مفتول انتقال می دهد.

لوله های مسوار :

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر