عینک شنای هوشمند Form برای سال 2024 اصلاح می شود

عینک شنای هوشمند Form برای سال 2024 اصلاح می شود

در سال 2019، Form یک جفت عینک با نمایشگر داخلی راه اندازی کرد که داده های زمان واقعی را هنگام شنا نشان می دهد. با توجه به تعداد زیادی از چیزهایی که این شرکت در اولین بار درست انجام داد، کلمه روز برای جانشین آن، Smart Swim 2، اصلاح است. اما تعداد انگشت شماری از بهبودهای تدریجی همچنین به این معنی است که هیچ دلیلی برای ارتقاء از پشت بام وجود ندارد.

Smart Swim یک جفت عینک شنا فانتزی با یک جعبه درشت (“بسته فناوری”) متصل به یک فنجان چشم و یک کریستال در لنز مربوطه است. با استفاده از آن، می توانید آمار خود را مانند ضربان قلب، مسافت، زمان تقسیم و موارد دیگر را بدون نیاز به شکستن آهنگ خود در یک نمایشگر موجبر ببینید.

چیزهای زیادی در مورد Swim 2 از مدل اول منتقل شده است، از جمله رابط کاربری دو دکمه، وضوح صفحه نمایش (72 x 40) و بسیاری از موارد داخلی. اضافه شدن سنسور ضربان قلب (که به گفته شرکت بهینه سازی شده است تا در آب به خوبی کار کند) عمر باتری را از 16 ساعت به 12 ساعت کاهش داده است. اما مطمئن نیستم که این یک مشکل واقعی باشد مگر اینکه برنامه ریزی کنید. شنا در کانال انگلیسی

در عوض، Form مدل موجود را زیر پا گذاشته و بسته فناوری آن 15 درصد کوچکتر از مدل قبلی خود است. راحتی و تناسب نیز با تسمه های بلندتر و قابل تنظیم تر و طیف وسیع تری از پل های بینی قابل تعویض نیز کار شده است. اوه، و چند ویژگی وجود داشت که Form در سخت افزار نسل اول تعبیه کرده بود که تا به حال غیرفعال باقی مانده بودند. بیشتر در مورد آن بعدا.

تاریخ

دن آیزنهارت، بنیانگذار Form، در طبقه همکف شوق محصولات پوشیدنی در دهه 2010 بود. آخرین شرکت او، Recon Instruments، مدتها قبل از اینکه گوگل گلس را از در خارج کند، در حال ساخت نمایشگرهای روی سر بود. پس از بررسی اولیه، و پس از کنار گذاشتن برنامه‌های ساخت یک پوشیدنی متمرکز بر شنا، یک جفت عینک هوشمند برای اسکی با مشارکت Oakley قبل از ساخت Jet، یک واحد متمرکز بر دوچرخه‌سواری به نام خود، روانه بازار کرد.

این موفقیت های اولیه توجه اینتل را به خود جلب کرد در حالی که اینتل به دنبال چیز بزرگ بعدی در محاسبات بود. این شرکت Recon را، در میان سایر شرکت‌های پوشیدنی، با استراتژی تجاری هوشمندانه خریداری کرد که… همه آن‌ها را پیش از کاهش ضرر و زیان‌های خود چند سال بعد، اجرا کرد. هنگامی که Recon نابود شد، آیزنهارت و همکارانش به محصولی که در ابتدا Recon را برای دنبال کردن آن تأسیس کرده بودند، بازگشتند، یک نمایشگر شنا که سر پوشیده شده بود.

اسمارت Swim 2 را در کنار نسل قبلی بزرگتر و قدیمی خود شکل دهید.اسمارت Swim 2 را در کنار نسل قبلی بزرگتر و قدیمی خود شکل دهید.

عکس از دانیل کوپر / Engadget

در حال استفاده

هنگامی که برنامه را دانلود کردید و آن را با عینک خود جفت کردید، شروع به کار فرآیند پیچیده ای نیست. با فشار طولانی دکمه پاور آن را روشن کنید و با دکمه دیگر در منوی گزینه ها بچرخید. می‌توانید استخر، آب‌های آزاد یا آبگرم شنا را انتخاب کنید – مورد دوم برای باشگاه‌های ورزشی شریک خاص موجود است. اگر در استخر هستید، سپس می‌توانید طول آن را از لیستی از گزینه‌های استاندارد انتخاب کنید و شروع را فشار دهید، در حالی که لباس سر به‌طور خودکار حرکت شما را ردیابی می‌کند.

اگر راستش را بخواهید نسبت به نسخه اول از نظر عملکرد و کاربری تغییر چندانی نکرده است. اگر جزئیات بیشتری می‌خواهید، می‌توانید به عقب برگردید و بررسی اصلی من را بخوانید که شما را در جای بسیار خوبی نگه می‌دارد. تنها تفاوت‌ها، واقعاً این است که ضربان قلب خود را روی نمایشگر می‌بینید. و اگر حافظه کارساز باشد، نشانگرهایی که به شما نشان می‌دهند چه زمانی روسری فکر می‌کند در حال شنا هستید و چه زمانی در حالت استراحت هستید واضح‌تر و منظم‌تر به‌روزرسانی می‌شوند. اما واقعاً همین است.

حالا، به یاد می آورید که من اشاره کردم که نسل اول Form دارای تجهیزات اضافی بود که غیرفعال شده بود؟ SwimStraight اولین کار خود را در Swim 2 انجام می دهد، اما به سخت افزار نسل اول نیز می آید – تا زمانی که برای اشتراک برنامه ممتاز ثبت نام کنید. می بینید، یک مغناطیس سنج در بسته فناوری وجود دارد که می تواند به عنوان یک قطب نما عمل کند و هنگام شنا به شما یک یاتاقان جهت مستقیم می دهد. هنگامی که فعال می شود، نیمه پایینی نمایشگر به نمای قطب نما تبدیل می شود و یک عنوان نسبتاً دقیق را به شما نشان می دهد.

SwimStraight برای شناگران آب های آزاد طراحی شده است که در غیر این صورت برای ترسیم مسیر خود به مکان های دیدنی تکیه می کنند. به عنوان مثال، اگر در دریاچه یا بیرون از دریا در حال انجام یک دور زدن هستید، ممکن است هر چند دقیقه یک بار ضربه خود را بشکنید تا مطمئن شوید که با یک شناور در صف قرار گرفته اید. اما این شرکت داده‌های تله‌متری GPS را به من نشان داد که نشان می‌دهد این اصلاحات متناوب باعث می‌شود شناگران از مسیر بسیار منحرف شوند. در حالی که، اگر همیشه یک قطب نما در چشم شما وجود داشته باشد، می توانید کم و بیش به مسیر مورد نظر خود ادامه دهید.

من قصد ندارم دروغ بگویم، این ویژگی با توجه به ماهیت فناوری پایین سخت افزار، من را بسیار بیشتر از هر تجارت دیگری تحت تاثیر قرار داد. سر خود را به اطراف بکوبید و ممکن است کمی تاخیر داشته باشید زیرا قطب نما به جهت شما می رسد، اما در غیر این صورت بسیار سریع است.

در همین حال، HeadCoach پاییز گذشته بر روی عینک‌های نسل اول عرضه شد و به طور مشابه در پشت دیوار پرداخت حق بیمه نگهداری می‌شود. این سیستم به عناصر مختلف فرم شما نگاه می کند، مانند گام و چرخش سر شما، و اینکه با چه سرعتی سر خود را به طرفین می چرخانید تا نفس بکشید. سپس برای هر یک از این جنبه‌ها، با درس‌های ویدیویی و پیشنهادهایی برای بهتر شدن، امتیاز ۹۹ را به شما می‌دهد. سپس می‌توانید برای دفعه بعد که به استخر می‌روید، این پیشنهادها را روی عینک‌های خود تنظیم کنید، بنابراین می‌توانید درک واقعی از کاری که انجام می‌دهید و چگونگی بهبود اوضاع را به دست آورید.

اسمارت Swim 2 Form امروز در سراسر جهان با قیمت 249 دلار در ایالات متحده و 339 دلار در کانادا در دسترس است. مدل قبلی آن اکنون یک عدد 1 به نام خود اضافه کرده است و با قیمت 179 دلار در فروش باقی خواهد ماند و یک نقطه ورود مقرون به صرفه تر را برای شناگران احتمالی محتاط ارائه می دهد. نکته اینجاست، من در واقع فکر می کنم که Smart Swim 1 with Premium احتمالا برای بسیاری از افراد گزینه قانع کننده تری است. این یک دیس در برابر 2 نیست بلکه ستایش از اینکه مدل موجود قبلا چقدر خوب بوده است. ببینید، اگر شما یک ورزشکار جدی سه‌گانه هستید که به زمان‌های تقسیم خود اهمیت می‌دهد و گارمینی به اندازه الماس کولینان دارید، 2 را دریافت کنید. اما اگر شناگر بهتری از من هستید (و این کار سختی نیست) اما می‌خواهید مقداری داده بی‌درنگ در آب داشته باشید، 1 را دریافت کنید.

منبع