طرفداران Castlevania کد جدید Konami را در بازی 1999 کشف کردند

طرفداران Castlevania کد جدید Konami را در بازی 1999 کشف کردند

Castlevania: Legacy of Darkness، نسخه برش کارگردان از کسلوانیا برای نینتندو 64، علیرغم مشکلاتی مانند گرافیک تار و گیم پلی بد، امروزه یک کلاسیک است. شما فکر می کنید عنوانی که در قرن گذشته طراحی شده است (خوب، 1999) هیچ شگفتی جدیدی نخواهد داشت، اما یک پیچ در داستان وجود دارد. یک کد جدید کونامی پیدا شده است و به اندازه کافی جالب است که طرفداران Castlevania ممکن است بخواهند ظاهری تازه به آن بدهند.

این ترفند ابتدا توسط Moises و LiquidCat در سرور Castlevania 64 Discord، همانطور که توسط YouTuber JupiterClimb به اشتراک گذاشته شد، فاش شد. برای باز کردن قفل آن، فقط باید ورودی های کد اصلی Konami را دو برابر کنید (↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → BA، دو بار) و تمام کاراکترهای Castlevania: Legacy of Darkness – کرنل، راینهارت، کری و هنری – فورا قفل باز می شوند.

همچنین تمام لباس های جایگزین آنها را به همراه حالت سخت بازی باز می کند. بدون کد، باید بازی را (دوبار!!) برنده شوید تا هر چهار شخصیت را باز کنید.

همراه با کد اصلی، Moises و LiquidCat نیز کدهایی را برای پر کردن تمام موجودی‌ها، صرف نظر از شخصیتی که بازی می‌شود، کشف کردند. نسخه PAL و JPN همچنین به بازیکنان اجازه می دهد تا جواهرات و قدرت سلاح خود را به حداکثر برسانند.

JupiterClimb حدس می‌زند که این کد یک میانبر توسعه‌دهنده است که به طور تصادفی در بازی باقی مانده است، همانطور که قبلاً در مورد عناوین Konami اتفاق افتاده است. در هر صورت، این یک غافلگیری سرگرم کننده است که جان تازه ای به بازی خون آشام 25 ساله می دهد.

منبع