طبق گزارش‌ها، اپل در WWDC 2024 از یک برنامه محاسبه‌گر ژانر رونمایی خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، اپل در WWDC 2024 از یک برنامه محاسبه‌گر ژانر رونمایی خواهد کرد.

ماشین‌حساب اپل برای رایانه‌های مک به خوبی به هدف خود عمل می‌کند، اما طبق گزارش‌ها، به‌روزرسانی‌های عظیمی با macOS 15 دریافت می‌کند که آن را به یک برنامه ترکیبی یادداشت‌برداری و تبدیل ارز تبدیل می‌کند. برای شروع، AppleInsider گفت که ماشین حساب یک طراحی اساسی را دریافت می کند که جعبه های شماره آن را با دکمه های گرد عوض می کند. حتی بر اساس گزارش ها می توانید اندازه ماشین حساب را تغییر دهید. اگر آن را بزرگ‌تر کنید، دکمه‌های گرد کشیده می‌شوند و به شکل قرص در می‌آیند، هرچند اگر ماشین حساب را دوباره کوچک‌تر کنید، به شکل اولیه خود برمی‌گردند.

یک نوار تاریخچه جدید که می‌توانید با کلیک یک دکمه به آن دسترسی داشته باشید، محاسبات قبلی را به شما نشان می‌دهد، بنابراین اگر با داده‌های زیادی کار می‌کنید و نیاز به دیدن روند یا پیگیری موارد دارید، دیگر لازم نیست آنها را یادداشت کنید. اطلاعاتی که تاکنون پردازش کرده اید شما می توانید نوار را در هر حالتی که ماشین حساب در آن قرار دارد، ببینید، حتی اگر در حالت علمی یا برنامه نویسی باشد و نه فقط در حالت اولیه. ظاهراً برنامه به روز شده با Notes یکپارچه ارائه می شود و به شما امکان می دهد یادداشت هایی با نمادهای ریاضی مانند آنچه در محصولات رقیب مانند OneNote مایکروسافت می توانید راحت تر ایجاد کنید. در نهایت، ماشین حساب جدید با گنجاندن ابزار تبدیل در رابط کاربری خود، کار با اعداد به ارزهای مختلف را آسان تر می کند. دیگر لازم نیست هر بار که می خواهید ببینید مقدار مشخصی به ارز دیگری چقدر است، از طریق منوی کشویی به ابزار دسترسی پیدا کنید.

مطابق با AppleInsiderانتظار می‌رود این شرکت این ویژگی‌ها و ویژگی‌های دیگر را برای iOS 18 و macOS 15 در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل که قرار است در ژوئن سال جاری برگزار شود، معرفی کند.

منبع