شاهزاده سرکش ایران به تأخیر می افتد زیرا هادس دوم یک جوگرنورد است

شاهزاده سرکش ایران به تأخیر می افتد زیرا هادس دوم یک جوگرنورد است

یک بازی Prince of Persia از استودیو پشت سر سلول های مرده قرار بود در 14 می به دسترسی زودهنگام روی رایانه شخصی برسد. دیگر اینطور نیست. امپراتوری شیطان می گوید اولین بازی تا اواخر این ماه به تعویق افتاد و این به دلیل یک بازی کوچک به نام است هادس دوم.

به زودی پس از پایان، Supergiant Games . در چارت استیم به سرعت بالا رفت و به سرعت به اوج 102000 بازیکن همزمان رسید. Evil Empire پیشنهاد کرد که “همه و مادرشان” دارند بازی می کنند هادس دوم، از جمله تیم خودش، بنابراین از مسیر آن بازی خارج می شود. تاریخ دسترسی زودهنگام جدید برای شاهزاده سرکش ایران روز دوشنبه فاش خواهد شد.

در حالی که ما به آن اطمینان کامل داریم شاهزاده سرکش ایرانهر روز نیست که یک بازی در ژانر مشابه شما که یکی از موردانتظارترین بازی‌های آینده سال 2024 است، یک هفته قبل از اینکه بخواهید همان کار را انجام دهید، در دسترس قرار می‌گیرد.» Evil Empire. ما آنقدر مغرور نیستیم که پیامدهای آن را نادیده بگیریم و واقعاً معتقدیم که این تأخیر کوتاه بهترین تصمیم برای ما و سفر اولیه ما است.»

همانطور که اتفاق می افتد، تاخیر همچنین به Evil Empire زمان بیشتری برای صیقل دادن می دهد شاهزاده سرکش ایران. در حالی که هدف اصلی انتشار یک بازی در دسترسی زودهنگام، دریافت بازخورد از بازیکنان در مورد پروژه‌ای است که با مقاله کامل فاصله دارد، توسعه‌دهندگان همچنان می‌خواهند که بازی‌هایشان در بهترین حالت ممکن زمانی که عموم با آن‌ها همکاری می‌کنند، باشند. اولین بار.

Evil Empire می‌گوید که می‌تواند «چیزهای جالب‌تری هم اضافه کند» و سعی می‌کند تا قبل از شروع بازی، برخی باگ‌ها را برطرف کند. تیم همچنین زمان بیشتری برای آزمایش و اصلاح پچ روز اول “سنگین” دارد.

خارج شدن از هادس دومبا توجه به اینکه این دو بازی هر دو شبیه به کلاهبرداری هستند، راه یک ایده هوشمندانه است. خیلی خوب است که ببینیم Empire در مورد دلایل تاخیر نیز شفاف است. اما تعداد زیادی فیلم هندی دیگر در این هفته منتشر شدند که به خوبی مورد بررسی قرار گرفتند و حداقل تا حدی تحت الشعاع آن دنباله پرفروش قرار گرفتند.

گنج خرچنگ دیگر (یک چرخش زیبا در فرمت Soulslike از Software)، ترسناک بقا به سبک PS1 کشور کلاغ، عنوان علمی تخیلی و ماجراجویی با ظاهر شایان ستایش همه این هفته با نقدهای قوی مواجه شدند. همینطور هم شد ، یک Metroidvania که کلمه “شاهکار” توسط برخی از منتقدان در مورد آن وجود دارد (اگرچه در واقع این بازی شماره یک پرفروش‌ترین بازی Steam در زمان نگارش مقاله، درست بالای آن است. هادس دوم).

قطار در آنجا متوقف نمی‌شود، زیرا چند هفته دیگر هندی‌های پر هیاهو در حال رسیدن هستند، از جمله (بود در مورد آن) و . هفته آینده بازی دیگری در راه است که من آن را بازی کرده ام و ارزش بررسی را دارد، اگرچه هنوز نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.

اگرچه ممکن است تعداد زیادی از بازی‌های AAA از شرکت‌هایی مانند سونی، مایکروسافت و EA در لحظه حذف نشوند، چیزهای جذاب زیادی در صحنه مستقل وجود دارد. پس شاید برخی از آن بازی ها را بررسی کنید اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

منبع