سیارک ها و رزیدنت اویل به تالار مشاهیر بازی های ویدیویی جهانی می پیوندند

سیارک ها و رزیدنت اویل به تالار مشاهیر بازی های ویدیویی جهانی می پیوندند

موزه ملی بازی قوی است پذیرفته شدگان امسال به تالار مشاهیر بازی های ویدیویی جهانی. سیارک ها، Myst، SimCity و نهایی برش را انجام داده اند. در حالی که این یعنی امثال قهرمان گیتار، متروید و اسکیت باز حرفه ای تونی هاوک از لیست فینالیست ها غافل شوید، به سختی می توان علیه هر یک از پنج نفری که پذیرفته شده بود، پرونده سازی کرد.

بازی‌ها برای تالار مشاهیر بر اساس تعدادی معیار از جمله تأثیر فرهنگی و تأثیر آنها بر صنعت انتخاب می‌شوند. سیارک ها کاملا متناسب با این صورت حساب بازی 1979 موفقیت بزرگی بود. آتاری بیش از 70000 واحد آرکید فروخت و ساخت سیارک ها پرفروش ترین دستگاه سکه اپ آن. نسخه خانگی آتاری 2600 نیز بسیار محبوب بود. در حالی که گرافیک برداری ابتدایی بود، اما حلقه گیم پلی فوق العاده رضایت بخش از انفجار یک تن سنگ فضایی را از بین نمی برد.

بازی پازل با سرعت آهسته Myst همچنین در دهه 90 موفقیت بزرگی داشت و بیش از 6 میلیون نسخه فروخت. بازی Resident Evil احتمالاً مرتبط ترین نام در لیست برای مخاطبان مدرن است. این مجموعه هنوز هم قوی است، تقریباً سه دهه پس از آن که بازی اصلی 1996 ژانر وحشت بقا را محبوب کرد.

در سال 1989، Maxis یک بازی شهرساز به نام سیم سیتی. سیستم‌های پیچیده طراحی شهری و مدیریت مشکلات آن، مجموعه‌ای از دنباله‌ها را برانگیخت و الهام بخش سازندگان دیگر بازی‌های استراتژی زمان واقعی، مانند فرمان و تسخیر و دوران امپراتورها. با توجه به اولتیما: اولین عصر تاریکی، آن بازی 1981 یکی از پایه های ژانر نقش آفرینی است. توسعه دهندگان Dragon Quest و Final Fantasy از جمله کسانی هستند که از آن به عنوان تأثیرگذار یاد کرده اند. یادداشت.

این پنج بازی در حال پیوستن به یکی از تالار مشاهیر بازی های ویدیویی جهان هستند، از جمله The Last of Us، Wii Sports، طراح مد باربی و فضای کامپیوتر. پذیرفته شدگان در نمایش دائمی در The Strong در روچستر، نیویورک هستند.

منبع