سونی به سرعت از الزامات Helldivers 2 PSN برای پخش کننده های رایانه شخصی عقب نشینی کرد

سونی به سرعت از الزامات Helldivers 2 PSN برای پخش کننده های رایانه شخصی عقب نشینی کرد

پس از ایجاد یک kerfuffle عظیم با فشار Helldivers 2 بازیکنان رایانه شخصی برای پیوند اکانت های Steam خود به شبکه پلی استیشن، سونی عقب نشینی می کند. آپدیت مه 6 دیگر منتشر نخواهد شد و احتمالاً همانطور که دیروز گزارش شده بود، بازی در Steam در 177 کشور و منطقه از فروش حذف نخواهد شد.

این شرکت “طرفداران Helldivers – ما نظرات شما را در مورد به روز رسانی پیوند حساب Helldivers 2 شنیده ایم.” در X گفت. به‌روزرسانی 6 می که از 30 می برای بازیکنان جدید و بازیکنان فعلی به پیوند استیم و شبکه پلی‌استیشن نیاز داشت، به جلو نخواهد رفت.»

یوهان پیلستد، مدیر عامل Arrowhead در یک پست جداگانه گفت: “اول، من تحت تاثیر قدرت اراده انجمن @helldivers2 و توانایی شما برای همکاری هستم. ثانیا می‌خواهم از شرکا و دوستانمان در PlayStation برای تصمیم‌گیری سریع و موثر تشکر کنم. اختیاری گذاشتن پیوند PSN ما با هم می خواهیم استاندارد جدیدی را برای اینکه یک بازی زنده چیست و چگونه توسعه دهندگان و جامعه می توانند از یکدیگر حمایت کنند تا بهترین تجربه بازی را ایجاد کنند.

پس از اعلام سونی مبنی بر اینکه بازیکنان باید حساب های Steam و PSN خود را پیوند دهند، کاربران عقب نشینی کردند به صورت دسته جمعی. آنها نه تنها در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی، بلکه از این واقعیت که بازی از همه کشورهای بدون دسترسی به PSN حذف شد – در مجموع 177 مورد شکایت کردند. @SteamDB. این منجر به بیش از 200000 نقد منفی روی بازی شد که منجر به عذرخواهی Pilestedt شد. او نوشت: «اوه، درست در نمره نقد.

در اوایل سال جاری، هیروکی توتوکی، رئیس سونی قول داده بود که شکاف بین پلی‌استیشن 5 و نسخه‌های رایانه‌های شخصی را در تلاش برای افزایش حاشیه سود کاهش دهد. Helldivers 2 این حکم را دنبال کرد و در همان روز، 8 فوریه، برای PSN و PC منتشر شد.

Helldivers 2 قرار بود از روز راه اندازی به پیوند PSN نیاز داشته باشد، اما سونی به دلیل محدودیت های شبکه این طرح را به تعویق انداخت. دیگر عناوین چند نفره عبارتند از روح سوشیما ظاهراً (Legends) نیز به یک حساب PSN نیاز دارد، اما با توجه به تبلیغات بد اخیر، مشخص نیست که آیا سونی این الزام را حفظ خواهد کرد یا خیر.

منبع