رایانه رومیزی Lenovo Legion 7000K دارای سری Intel Gen Core HX موبایل تا 253W PL2

رایانه رومیزی Lenovo Legion 7000K دارای سری Intel Gen Core HX موبایل تا 253W PL2

CPU لپ تاپ Core HX در دسکتاپ، با Legion 7000K ملاقات کنید

لنوو یک کامپیوتر رومیزی کامل را که بر روی پلتفرم موبایل ساخته شده است معرفی می کند.

ما در مورد مادربردهای Mobile on Desktop (MoDT) که در چین ظهور می‌کنند، بحث کرده‌ایم که جایگزین جالبی برای دسک‌تاپ‌های سنتی ارائه می‌کنند. در بسیاری از موارد، این مادربردها عملکردی مشابه، اگر نگوییم یکسان، ارائه می‌کنند، بدون اینکه از نظر پشتیبانی از ویژگی‌های پلتفرم از بین بروند. این امر به ویژه برای کسانی که مبتنی بر سری موبایل های AMD و Intel HX هستند، که اساساً پردازنده های دسکتاپ در بسته های BGA هستند، صادق است.

برخی از شرکت‌های چینی راه‌هایی برای گنجاندن این پردازنده‌ها در مادربردهای کلاس دسکتاپ پیدا کرده‌اند، حتی آنها را با سیستم‌های نصب خنک‌کننده CPU دسکتاپ تجهیز کرده‌اند. از آنجایی که CPUهای موبایل فاقد پخش کننده های حرارتی یکپارچه (IHS) هستند، چنین پلتفرم های MoDT اغلب با هیت سینک های سفارشی سازگار با این خنک کننده ها عرضه می شوند.

یک بازیگر بزرگ در شرف ورود به این بازار است – Lenovo، یکی از بزرگترین شرکت های رایانه های شخصی در جهان. این شرکت به تازگی از آنها رونمایی کرده است کامپیوتر Legion 7000K، با استفاده از یک پلت فرم MoDT بر اساس سری Core HX اینتل (نسل سیزدهم و نسل چهاردهم).

Legion 7000K MoDT Core-HX PC، منبع: Lenovo

7000K اولین محصول در نوع خود است که در یک شاسی رومیزی استاندارد به فروش می رسد. به نظر می رسد که حتی محدودیت های برق تلفن همراه نیز در اینجا مشکلی نیست، همانطور که انتظار می رود Lenovo از آن پشتیبانی کند PL1 (محدودیت توان 1) تا 190 وات و PL2 تا 253 وات.

در حالی که تصویر تیزر اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار یا قیمت ندارد، سیستم با یک خنک کننده CPU سفارشی و یک کارت گرافیک با اندازه کامل به تصویر کشیده شده است.

در نهایت، گیمرها این شانس را دارند که یک کامپیوتر گیمینگ رده بالا را با قیمت پایین تر خریداری کنند، اما این با گزینه های ارتقاء کمتری همراه است (CPU ها لحیم شده اند و قابل تعویض نیستند). با این حال، هر چیز دیگری می تواند: حافظه، حافظه، و GPU ها معمولا می توانند.

منبع: ITHome



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر