خرید و قیمت شکلات تافی کاراملا فندقی آدرین500گرمی از غرفه محصولات طبیعی ون باسلام

در این مرحله تافی را به شکل یک تکه به کمک کاغذ روغنی از داخل سینی خارج می کنیم و با یک کاتر تافی ها را به شکل منظم برش می دهیم و در صورت تمایل داخل سلفون های کوچک پیچیده تا ظاهری زیباتر پیدا کنند. یک سینی بردارید و داخل آن را با فویل آلومینیومی بپوشانید.مواد تافی را داخل سینی بریزید و به صورت یکدست پخش کنید.چند دقیقه صبر کنید تا مواد کمی سفت شده و خودش را بگیرد. شیر را داخل قابلمه ریخته و روی حرارت متوسط قرار دهید تا گرم شود.زمانی که شیر کمی گرم شد عسل و شکر را اضافه کنید.پس از جوش آمدن مواد، زیر حرارت را کم کنید.

این فرآورده، تافی با طعم شیرشکلات است و مناسب کودکان یا سالمندانی می باشد که در بلع مشکل دارند. این شکلات به دلیل اینکه مواد نگهدارنده ندارد باید طی یک هفته مصرف شود. در صورتی که می خواهید تافی ها مدت زمان طولانی تری سالم بمانند، آنها درون یک ظرف شیشه ای درب دار بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

شکلات تافی مگا استار یکی از انواع بهترین مارک تافی ایرانی است که توسط شرکت بازرگانی شفق گستر یزد توزیع می‌شود. این شرکت در ابتدا کار خود را در سال ۱۳۹۰ با واردات محصولات شیرینی و شکلات آغاز کرد. سپس، بعد از مدت ۷ سال توانست نمایندگی توزیع محصولات برندهای شکلات خارجی مثل روشن و سرینی را از کشورهایی مثل آلمان، ایتالیا، بلژیک و روسیه کسب کند. بعد از مدتی برند مگا استار در ساخت شکلات تافی شروع به فعالیت کرد و شکلات‌های این برند در مدت کوتاهی مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند. برند مگا استار در ایران طرف‌داران زیادی دارد و خیلی‌ها هستند که این مارک شکلات تافی را می‌خرند.

روشن ROSHEN مجموعه کارخانجات تولیدی روشن Roshen  دارای ۴ شعبه در کشور اوکراین و ۲ کارخانه در کشورهای روسیه و لیتوانی می باشد. گروه صنعتی نجاتی یکی دیگر از محبوب‌ترین و بزرگترین تولیدکنندگان شکلات و تنقلات در ایران است که با نام تجاری آناتا شناخته می‌شود. این شرکت با بیش از 78 سال سابقه از پیشتازان عرضه‌ی شکلات در ایران به حساب می‌آید. خامه و عسل را به کره و شکر می افزاییم و با حرارت ملایم اجازه می دهیم تا ۱۵ دقیقه روی حرارت بماند و هر چند دقیقه مواد را مخلوط کنید.

خرید و قیمت شکلات تافی کاراملا فندقی آدرین500گرمی از غرفه محصولات طبیعی ون باسلام

شرکت تافی ایران فعالیت خود را از سال 1360 و با تولید تافی و کارامل با 2 سالن و 3 خط تولید، در شهر تبریز شروع به فعالیت نمود. این شرکت با استفاده از دستگاه های مدرن با آخرین تکنولوژی و به کار گیری نیروهای متخصص و با تجربه، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند. برای تهیه تافی خوشمزه با طعم شکلاتی ابتدا کره کاکائو را به همراه شکلات تلخ و شکلات سفید درون یک قابلمه مناسب می ریزیم و با هم ترکیب می کنیم تا یکدست شوند، سپس آنرا کنار می گذاریم و به سراغ آماده کردن دیگر مواد می رویم. برند شونیز هم یکی دیگر از برندهای ایرانی است که انواع تافی را در بازار ایران عرضه می‌کند. یکی از ویژگی‌هایی که برند شونیز به آن معروف است این است که می‌توانید از محصولات متنوع آن بعنوان کادو در مناسبت‌های رسمی و مهمانی‌ها استفاده کنید.

حالا تقریبا مواد تافی کره ای ما به دمای ۲۰۰ تا ۲۴۰ رسیده است حالا مواد را از روی حرارت برداشته و وانیل را به تافی می افزاییم و خوب مخلوط می کنیم. ویتامین D یا د3، نقش مهمی در تنظیم مقدار کلسیم خون و بازجذب کلسیم از خون به استخوان ها دارد. به علاوه، این ویتامین می تواند در پیشگیری از بسیاری از بیماری های مزمن مؤثر باشد. در حالت طبیعی و بدون کمبود این ویتامین، افراد سالم 70-1 سال، روزانه 600 واحد و افراد بالای 70 سال، روزانه 800 واحد ویتامین دی نیاز دارند.

20 دقیقه مواد را هم بزنید.بعد از 20 دقیقه چند قطره از مواد را برداشته و داخل آب سرد بریزید، در صورتی که مواد، داخل آب سرد پخش شد برای 10 دقیقه دیگر هم آن را روی حرارت هم بزنید. تافی کنتی در ایران به خاطر طعم عالی و کیفیتش، طرفداران خاص خودش را دارد. دستور تهیه‌ی تافی خانگی کاملا ساده است و شاید تنها بخش سخت آن، فرآیند کاراملی شدن مواد است. تنها کافی است مواد را هم بزنید و چشم از آن برندارید تا به رنگ قهوه‌ای بادامی درآید. البته پس از تمام شدن کار متوجه می‌شوید که تنها بخش سخت تهیه‌ی تافی خانگی انتظار برای خنک شدن آن است.

با مطالعه این مطلب درباره ویتامین D، منابع تامین و میزان مصرف آن و … برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

تافی شکلاتی یکی از انواع شکلات های نوستالوژیک در میان ایرانیان است که حالتی نرم و کشدار دارد. این شکلات خوشمزه را می توانید به سلیقه خود با طعم های بسیار متنوعی درست کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تافی شکلاتی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید. انواع تافی میوه‌ای، تافی کره‌ای و غیره تنوع این خوردنی خوشمزه را هم به اندازه‌ای زیاد کرده است که مورد پسند همه باشد. البته اگر به دنبال شکلات تافی قدیمی نباشید که تقریبا یک نوستالژی فراموش‌نشدنی است. شکلات تافی شکلات خوشمزه‌ای است و اگر شما هم هوس کردید می‌توانید برای خرید تافی به فروشگاه اینترنتی حاجی بادومی سری بزنید. انواع تافی کره‌ای و میوه‌ای و رنگی در این فروشگاه موجود است که می‌توانید تهیه کنید.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر