جدیدترین مک بوک ایر 15 اینچی M3 در حال حاضر 150 دلار تخفیف دارد

جدیدترین مک بوک ایر 15 اینچی M3 در حال حاضر 150 دلار تخفیف دارد

جدیدترین و بهترین مک بوک ایر 15 اینچی M3 به فروش می رسد. این شامل تخفیف فروش 100 دلاری به اضافه یک کوپن بریده شده به قیمت 50 دلار است که کاهش کل قیمت را به 150 دلار می رساند. این یک معامله بد برای لپ‌تاپ‌ای نیست که چند ماه پیش عرضه شد.

سیب

این فروش یک تخفیف 100 دلاری ارائه می دهد و یک کوپن برای کلیپ وجود دارد که 50 دلار دیگر تخفیف دریافت می کند.

1150 دلار در آمازون

ما شگفت زده شدیم، زیرا صفحه نمایش بزرگتر در مقایسه با MacBook Air استاندارد واقعاً تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند. ما متوجه شدیم که نمایشگر بزرگ قبل از اینکه خسته شود، امکان استفاده طولانی تری را فراهم می کند، که عمر باتری واقعا عالی به آن کمک می کند. این دستگاه به راحتی یک روز کاری کامل را دوام می آورد و اپل قبل از شارژ شدن 18 ساعت عمر باتری را پیشنهاد می کند.

یکی از تنها شکایات ما در مورد تراشه مربوط به خود تراشه بود، زیرا رایانه می‌توانست با برخی از وظایف فشرده دست و پنجه نرم کند. این مشکل با گنجاندن تراشه M3 برطرف شده است. البته این به اندازه M3 Pro قدرتمند نیست، اما مطمئناً کار را انجام می دهد و سپس مقداری.

این نیز یک کامپیوتر نسبتا سبک است، با وجود افزایش اندازه. وزن آن حدود سه پوند است و به راحتی می تواند در یک کیف حمل شود. با این حال، اندازه اضافه شده، حمل آن را کمی دست و پاگیرتر از مدل 13 اینچی می کند. اما این معامله با هر لپ تاپ 15 اینچی است. واقعاً تنها یک نقطه ضعف جدی در این مدل وجود دارد، و آن در رابطه با قرار دادن پورت است. درگاه های شارژ و USB-C فقط در یک طرف قرار دارند، که وقتی لوازم جانبی زیادی برای اتصال روی میز شلوغ دارید، آزاردهنده می شود.

این معامله خاص برای مدل پایه، با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی حالت جامد است. با این حال، هر تکرار موجود در آمازون تخفیف داده شده است. فراموش نکنید که آن کوپن را کلیپ کنید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع