تیلور سویفت دقیقاً همزمان با انتشار آلبوم جدیدش به Threads می پیوندد

تیلور سویفت دقیقاً همزمان با انتشار آلبوم جدیدش به Threads می پیوندد

با تور Eras که هنوز در راه است و بخش شعرای شکنجه شده امروز نمی توانی تیلور سویفت را رها کنی. او در همه جا حضور دارد – در اخبار، در سرویس های پخش جریانی و در رسانه های اجتماعی، که اکنون شامل Threads می شود. اکانت Taylor's Threads و اولین پست او در حوالی نیمه شب پخش می شود. و اگر یکی از اولین افرادی هستید که پست او را به اشتراک می گذارید، یک نشان سفارشی بر اساس آثار هنری آلبوم جدید او دریافت خواهید کرد که می توانید در نمایه Threads خود نمایش دهید.

متا در هفته گذشته به عنوان بخشی از شمارش معکوس برای انتشار آلبوم امروز خود، نکاتی را ارائه کرده و تخم مرغ عید پاک را برای Swifties منتشر کرده است. حتی ممکن است فراخوان آن را برای پیش‌دنبال کردن سوئیفت در Threads، همراه با اثر درخشانی که در مکالمات در شبکه اجتماعی با هشتگ‌های مرتبط با تیلور نشان داده شده است، دیده باشید. هنگامی که پست های مرتبط را دوست دارید، قلب های جشن ظاهر می شوند.

در اینستاگرام، می‌توانید پس‌زمینه دی‌ام‌های خود را با الهام گرفته شده از آن تغییر دهید TPD ها اثر هنری. این شرکت به Engadget گفت که شمارش معکوس در پروفایل اینستاگرام تیلور نیز بازنشانی می‌شود و ظاهراً می‌توانید انتظار داشته باشید که یک تجربه درون‌برنامه غافلگیرکننده دیگر در ساعت 2 بامداد به وقت محلی پخش شود.

منبع