توسعه دهندگان شرمنده Skylines 2 املاک ساحلی را به صورت رایگان هدیه می دهند

توسعه دهندگان شرمنده Skylines 2 املاک ساحلی را به صورت رایگان هدیه می دهند

شهرها: Skylines 2 توسعه دهنده Colossal Order در کمتر از یک ماه پس از انتشار، خرید بسته دارایی های جنجالی Beach Properties خود را از فهرست خارج کرده و بازپرداخت می کند. همچنین به طور قابل توجهی تولید DLC و پورت کنسول آینده بازی را به تاخیر می اندازد.

Beach Properties اولین DLC پولی برای آن بود شهرها: Skylines 2و دارای رتبه “بیش از حد منفی” در Steam است که تنها 4 درصد از نظرات کاربران به عنوان مثبت علامت گذاری شده اند. مارینا هالیکاینن، مدیرعامل Colossal Order در یادداشتی که برعکس را اعلام کرد، گفت که این شرکت جامعه خود را ناامید کرده است.

هالیکاینن گفت: «ما فکر کردیم که می‌توانیم کاستی‌های بازی را در یک بازه زمانی غیرواقعی جبران کنیم و یک DLC را که نباید به شکل فعلی منتشر می‌شد، عجله کردیم. ”

بسته دارایی خود همانطور که تبلیغ می‌شد کار می‌کرد و تعدادی ویژگی به سبک آب‌نمای منطقه‌ای را به بازی اضافه کرد، اما قطعاً برای قیمت پیشنهادی 9.99 دلار نازک بود. با این حال، اکثر آنها اعتراف خواهند کرد که خود محتوا مشکلی نبود: DLC تا حد زیادی مورد تمسخر قرار گرفت زیرا در زمانی منتشر شد که بازیکنان منتظر پچ‌های بازی پایه بودند. شهرها: Skylines 2 در اکتبر 2023 در وضعیت بهینه سازی ضعیفی منتشر شد و اگرچه اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد، بسیاری از افراد جامعه احساس می کنند مشکلات اساسی در رابطه با شبیه سازی وجود دارد و هنوز برای اجرای بهتر بازی باید انجام شود. پشتیبانی مود – شاید را دلیل اینکه اصل شهرها: خطوط آسمانی عمر طولانی داشت – همچنین به کندی رسید، و هنوز فقط در نسخه بتا است، بدون پشتیبانی از دارایی های سفارشی.

در یک پرسش متداول همراه با اعلامیه، Colossal Order نحوه عملکرد برنامه بازپرداخت و جبران خسارت را توضیح می دهد. در اصل، اگر DLC را جداگانه خریداری کرده اید، باید بتوانید بازپرداخت کنید. کسانی که کدی را به عنوان بخشی از نسخه‌های Deluxe یا Ultimate بازی بازخرید کرده‌اند، این کار را نخواهند کرد. در عوض، غرامت به شکل بسته‌های دارایی سازنده و ایستگاه‌های رادیویی ارائه می‌شود که به گفته‌ی Colossal Order «در مجموع حدود 39.99 دلار ارزش افزوده خواهد داشت». ویژگی های ساحلی به صورت رایگان برای همه بازیکنان به بازی پایه اضافه می شود.

تماس گرفتن شهرها: Skylines 2راه اندازی کثیف مهربان خواهد بود. از زمان انتشار بازی برای رایانه شخصی در اکتبر گذشته، توسعه دهنده Colossal Order از حسن نیتی که در طول نزدیک به یک دهه از عمر بازی اصلی ایجاد کرده بود، استفاده کرد. در اواخر ژانویه، زمانی که بسیاری از بلندترین و قابل احترام ترین صداهای جامعه به طور آشکار در مورد مسائل بازی صحبت کردند، همه چیز به اوج خود رسید.

یکی دیگر از قربانیان اعلام امروز، انتشار کنسول بازی است. شهرها: Skylines 2 قرار بود به طور همزمان روی رایانه شخصی و کنسول عرضه شود، اما نسخه‌های PS5 و Xbox هفته‌ها قبل از انتشار به بهار 2024 بازگردانده شدند. برای مدتی مشخص بود که تاریخ بازنگری قرار نیست اتفاق بیفتد، و Colossal Order تایید کرد که اکنون است امید تا پورت های کنسول برای ماه اکتبر آماده باشند.

آخرین خبر بد این است که Bridges & Ports – اولین بسته الحاقی که فراتر از دارایی ها خواهد بود – تا سه ماهه اول 2025 بیشتر به تعویق می افتد تا به توسعه دهندگان اجازه دهد “در ماه های آینده روی وصله های رایگان اضافی و به روز رسانی های بازی تمرکز کنند.” ” بسته الحاقی قرار بود در Q2 2024 منتشر شود و در نسخه Ultimate بازی گنجانده شده است.

منبع