بهترین کنترلرهای نینتندو سوییچ برای سال 2024

بهترین کنترلرهای نینتندو سوییچ برای سال 2024

اگر به دنبال اضافه کردن کمی هستید اومف برای تجربه نینتندو سوییچ بدون ارتقای کامل کنسول، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کنترلرهایی را که استفاده می کنید در نظر بگیرید. شاید شما به تازگی از Joy-Cons که با سیستم ارائه شده است استفاده کرده اید. در حالی که آنها کاملا قابل سرویس هستند، گزینه های ارگونومیک و قابل تنظیم بیشتری وجود دارد که برای هر سبک بازی مناسب است. چه زمانی که در حال نبرد با ارتش بوکوبلین ها هستید، خواهان کنترل بهتری باشید اشک پادشاهی، یا لوازم یدکی مقرون به صرفه و راحت را برای بداهه می خواهید ماریو کارت در مسابقات با دوستان، شما گزینه های زیادی دارید. ما دسته ای از کنترلرهای Nintendo Switch را در طول سال ها آزمایش کرده ایم و اینها موارد مورد علاقه ما هستند.

Nintendo Switch Joy-Cons

نینتندو

اغلب بهترین کنترلر همانی است که شما دارید، و Joy-Cons همه کاره و زیبا هستند. اما، اگر هنگام راه‌اندازی سوئیچ خریده‌اید، به احتمال زیاد کنترل‌کننده‌های شما از این مشکل وحشتناک «drift» رنج می‌برند. شما می توانید آنها را تعمیر کنید، اما بدون توجه به برداشتن یک جفت اضافی ضرری ندارد. آن‌ها در رنگ‌های روشن مانند صورتی روشن و سبز پاستلی برای مطابقت با سبک شخصی شما عرضه می‌شوند – من رنگ‌های آبی و زرد را انتخاب کردم و کاملاً دوست دارم سوئیچ من اکنون در حالت دستی چگونه به نظر می‌رسد. و آنها به مراتب کمتر از رانش رنج می برند.

50 دلار در آمازون

کنترلر Nintendo Switch Pro

Engadget

گاهی اوقات شما فقط یک کنترلر استاندارد می خواهید تا عناوین اکشن مورد علاقه خود را پخش کند. منظور ما از “استاندارد” چیزی شبیه به یک Xbox است، با دستگیره‌هایی برای پاشنه دست‌ها، دکمه‌های شانه و ماشه‌ها، دو عدد انگشت شست، مجموعه‌ای از چهار دکمه در سمت راست و یک پد D. در سمت چپ نینتندو این را می داند، به همین دلیل است که Pro Controller را ایجاد کرده است. این گیم پد شخص اول به راحتی با سوئیچ جفت می شود و دارای یک پد D در سمت چپ است، در حالی که همچنان ویژگی هایی مانند سنسور مادون قرمز و عملکرد صدای HD را حفظ می کند که ممکن است در گزینه های شخص ثالث ناپدید شوند. تنها نقطه ضعف کنترلر Nintendo Switch Pro قیمت 70 دلاری است، اما بازیکنان مشتاق عناوینی مانند Legend of Zelda: Tears of the Kingdom از سخت افزار تصفیه شده و افزایش راحتی قدردانی خواهد کرد.

69 دلار در آمازون

8BitDo Pro 2

8 بیتدو

اگر ترجیح می‌دهید سیستم خود را با یک کنترلر به سبک PlayStation تجهیز کنید، با این گیم‌پد سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل که طرح کلی دکمه‌های یک کنترلر کلاسیک SNES را در رنگ‌های مختلف کپی می‌کند، نمی‌توانید اشتباه کنید. حتی اگر به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل است، به هیچ وجه از مد افتاده نیست. دارای بسیاری از ویژگی‌های مدرن، مانند میله‌های دوقلو، دستگیره‌های کف دست، دکمه‌های پشت، نقشه‌برداری مجدد کنترل و حتی تنظیمات حساسیت. این چاقوی ارتش سوئیس از کنترلرهای سوییچ است – یا هر سیستم دیگری، زیرا با ویندوز، مک، اندروید، رزبری پای و حتی Steam Deck نیز سازگار است. حتی بازیکنان غیر سوئیچ نیز باید این گیم پد را در جعبه ابزار خود نگه دارند.

50 دلار در آمازون

8BitDo SN30 Pro

8 بیتدو

سرویس Switch Online تضمین می‌کند که طرفداران یکپارچهسازی با سیستمعامل، به لطف کتابخانه همیشه در حال گسترش NES، Super NES، Game Boy و اگر برای Expansion Pack، Nintendo 64، SEGA Genesis و Game Boy Advance هزینه کنید، بازی‌های زیادی خواهند داشت. . این مقدار زیادی است، بنابراین ممکن است شما یک کنترلر بخواهید که به طور خاص برای این کار مناسب باشد. برای این منظور ما SN30 Pro را توصیه می‌کنیم که شکلی شبیه به گیم‌پد SNES دارد، اما میله‌های انگشت شست دوگانه و اتصال بی‌سیم را برای یک تجربه آسان و راحت در بازی‌های قدیمی اضافه می‌کند. این همه نوستالژی دوران کودکی را که می‌توانید بخواهید ارائه می‌کند و در عین حال از امکانات مدرن بهره می‌برد.

45 دلار در آمازون

8BitDo Lite SE

8 بیتدو

همه گیمرها سطح تحرک یکسانی در دست ندارند و استفاده از کنترلرهای “استاندارد” را سخت می کند. Lite SE همه دکمه‌ها را روی صورت قرار می‌دهد تا بتوانید آن را به جای نگه داشتن آن در پنجه مرگ، روی میز قرار دهید. حتی دارای دستگیره هایی در قسمت زیرین است تا در حین بازی دیوانه وار سر نخورد. مطمئناً این کنترلر ارزش دارد که مطمئن شوید همه دوستان و خانواده شما می توانند به سرگرمی بپیوندند، و حتی با سیستم های فراتر از سوییچ از جمله iPad، Mac و Apple TV کار می کند.

33 دلار در آمازون

GameCube Controller Super Smash Bros. Ultimate Edition

نینتندو

در حالی که کنترلرهای 8BitDo به دلیل تطبیق پذیری بسیار عالی هستند، برای برخی از بازیکنان چیزی جز حداکثر دقت تاریخی نمی تواند انجام دهد. بازی نینتندو از کنترلر کلاسیک GameCube خود از اتصال USB-C استفاده می‌کند، اما در غیر این صورت، از چیدمان دکمه‌ها گرفته تا کیفیت ساخت فوق‌العاده، دقیقاً همان چیزی است که به یاد دارید. برای برخی، این تنها راه بازی است Smash Bros، اما حتی افرادی که انواع دیگر بازی ها را انجام می دهند مانند پیکمین 1+2 ممکن است این یک انفجار خوشایند از نوستالژی باشد.

69 دلار در آمازون

PowerA Wireless GameCube Style Controller

PowerA

اگر قیمت گیم‌پد رسمی GameCube برای خون شما زیاد است یا چیزی بی‌سیم را ترجیح می‌دهید، کنترل‌کننده‌های PowerA نیز بسیار عالی هستند. آنها کیفیت ساخت جامد، دکمه‌های پاسخگو را ارائه می‌دهند و حتی اگر به سبک علاقه‌مند باشید، در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند. این نزدیک‌ترین چیزی است که شما به تجربه Wavebird قدیمی خواهید رسید، مگر اینکه چند دانگل RF را به آداپتور GameCube وصل کنید. و قطعاً با انتشار مجدد بسیاری از بازی‌های کلاسیک GameCube در سوییچ، از آن استقبال خواهید کرد، مانند Final Fantasy Crystal Chronicles، Baten Kaitos، Metroid Prime Remastered، Tales of Symphonia و حتی تای ببر تاسمانی. زمان بسیار خوبی برای طرفداران GameCube است.

60 دلار در آمازون

HORI D-pad

HORI

اگر بیشتر در حالت دستی بازی می کنید، یک کنترلر مستقل نمی تواند برای شما مفید باشد. خوشبختانه، HORI Joy-Con خود را مانند وسایل جانبی می‌سازد که می‌توانید آنها را درست در جای خود در سیستم خود قرار دهید. اگر تنها چیزی که واقعاً می خواهید یک d-pad برای بازی های قدیمی است، HORI d-pad دقیقاً این کار را انجام می دهد و مجموعه کوچک دکمه های سمت چپ Joy-Con را با یک d-pad قابل اعتماد جایگزین می کند. و همچنین بسیار مقرون به صرفه است، زیرا به جای یک جفت کامل، فقط باید یکی بخرید. اما با قیمت کمتر از 30 دلار، ممکن است به هر حال خود را پیدا کنید، به خصوص اگر از رانش وحشتناک Joy-Con رنج می برید.

24 دلار در آمازون 24 دلار در والمارت

HORI Split Pad Pro

هوری

Split Pad Pro برای آن دسته از بازیکنانی که با سوئیچ خود در حالت دستی به دنبال تجربه‌ای ممتازتر و شبیه به Steam Deck هستند، یک پشتی منحنی شکل، یک پد d در سمت چپ و حتی دکمه‌های توربو را اضافه می‌کند. و در دسته‌ای از رنگ‌ها و طرح‌های سرگرم‌کننده موجود است – اگر می‌خواهید عشق خود را به Pokémon، Mega Man، Sonic یا حتی قدیمی Pac-Man نشان دهید، HORI شما را پوشش می‌دهد. خوب است بدانید که حتی گیمرهای دستی هنوز هم می توانند تجربه لوازم جانبی بالاتری داشته باشند.

50 دلار در آمازون

HORI Split Pad Compact

HORI

اگر Pro برای شما کمی بیش از حد قوی است یا بیش از حد بزرگ است، نسخه جمع و جور Split Pad بسیار راحت‌تر در دست و کیف شما قرار می‌گیرد. همچنان همان انتخاب دکمه‌ها را ارائه می‌کند، مانند d-pad در سمت چپ و دکمه‌های دوگانه توربو، اما با ظاهری کمتر تهاجمی. این بدان معناست که رنگ‌های کمی خاموش مانند قرمز یا خاکستری ملایم هستند – اگرچه هنوز هم می‌توانید طرح‌های Mega Man و Pokémon را به چالش بکشید. به خوبی در هر کیسه ای که برای حمل سیستم خود انتخاب می کنید، جابجا می شود، خواه این کیسه تاشو Amazon Basics باشد یا یک کیف گران قیمت Waterfield.

35 دلار در آمازون

منبع