بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون؛ پرطرفداران خوش قیمت- مقداد آی تی | behtarin-laptop

وجود پردازندۀ 2 هسته­ای این امکان را به کاربران می­دهد تا بتوانند به طور همزمان چند کار را انجام دهند. داشتن پرازندۀ 4 هسته ­ای نیز موجب می­شود این لپ تاپ­ها عملکرد قابل قبولی در انجام کارهای سنگین یا گیمینگ داشته باشند. بنده یه لپ تاپ میخوام برای کارهای گرافیکی و گیمینگ با بادجه حدودا 40 م که چند سال خیالم راحت باشه. و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز است و از این رو علاوه بر گیمینگ می‌توان آن را برای طراحی و کارهای گرافیکی حرفه‌ای هم استفاده کرد. در کنار این محصول، لپ تاپ 16 اینچی اچ پی مدل HP Omen 16 – b0080TX – A نیز محصول کاربردی و قدرتمندی است.

  • توجه داشته باشید لپ تاپ های معرفی شده دارای مدل های مختلف با کانفیگ های متفاوت هستند که می توانید طبق نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب بهترین لپ تاپ بین 10 تا 15 میلیون کنید.
  • در این لپ‌تاپ از کارت گرافیک شرکت انویدیا استفاده شده که حافظه ۲ گیگابایتی دارد اما نباید از آن انتظار کارهای خیلی سنگین داشته باشید و به طور کلی برای بازی‌های سنگین هم مناسب نخواهد بود.
  • بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان باید دارای حداقل فضای حافظه رم RAM 8 گیگابایت و حداقل ظرفیت هارد یک ترابایت باشد.
  • گفتنی است که این لپ تاپ فضای کافی برای ذخیره اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می دهد و از این نظر نیز فوق العاده است.

در مورد نرخ رفرش نیز حداقل 60 هرتز مناسب است اما برای تجربه بازی بهتر پیشنهاد می شود نمایشگری با نرخ رفرش 144 یا 165 هرتز را انتخاب کنید. همچنین وزن تقریبی 1.8 گیلوگرمی ویژگی دیگر این نوع لپ تاپ است که باعث سهولت حمل آن می­شود. باتری این لپ تاپ قادر است تا 6 ساعت انرژی مورد نیاز خود را تاٌمین کند. پس اگر لازم است لپ تاپ خود را مدام حمل کنید یا برای طولانی مدت بدون استفاده از برق از آن استفاده کنید لپ تاپ ایسوس مدل Vivo book R528EP برای شما انتخاب مناسبی است.

بهترین لپ تاپ در محدوده ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان

با توجه به اینکه این لپ تاپ ها قدرت اجرایی بالایی دارند می توانید از آنها برای رندرینگ، طراحی و مدل سازی 3D نیز استفاده کنید. از سوی دیگر برخی برای فعالیت حرفه‌ای خود مانند ویرایش تصویر و تدوین ویدیو قصد خرید لپ تاپ دارند. با توجه به اینکه برنامه‌هایی مانند فوتوشاپ و پریمیر نیاز به توان پردازشی نسبتاً بالایی دارد، در وهله اول به این دسته از دوستان خرید یک سیستم PC را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین در نظر داشته باشید با توجه به بودجه و نیاز شما، مشخصات لپ تاپ خوب مخصوص شما می‌تواند متغیر باشد. همانطور که می‌دانید با توجه به وجود برندها و مدل‌های مختلف در بازار ایران، خرید بهترین لپ تاپ کاری استرس‌زا و پردردسر است. اما می‌توان با در نظر گرفتن چند نکته و پارامتر مهم بهترین برند لپ تاپ مورد نیاز خود را پیدا کنیم و برای خرید آن اقدام کنیم.

خرید لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465EP-EB219

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون؛ پرطرفداران خوش قیمت- مقداد آی تی | behtarin-laptop

همچنین در کانفیگ های گرانتر این لپ تاپ، مدل هایی با نرخ نوسازی صفحه 120 هرتز نیز پیدا می شود. از نکات منفی این دستگاه می توان به شارژ دهی دستگاه زیر فشار و بدنه نه چندان با کیفیت آن اشاره کرد. با 3 الی 4 میلیون بیشتر می توان مدل پایه Lenovo Legion 5 را تهیه کرد که در لول بالاتری از این لپ تاپ قرار داشته و محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد. هر کدام از تولیدکنندگان لپ تاپ در محصولات خود به بخشی از عملکرد رایانه توجه بیش‌تری دارند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر